چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 980787
۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای

رئیس قوه قضائیه در ادامه برنامه‌های تحولی برای بهبود خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات قضایی مردم، در رأس هیأتی به استان قزوین سفر کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه  سفرهای استانی و برنامه‌های تحولی بهبود خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات قضایی مردم، صبح پنجشنبه (هشتم مهر ماه) در رأس هیأتی به استان قزوین سفر کرد.

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: حضور جریانات مختلف سیاسی در استان نباید باعث جلوگیری از پیشرفت قزوین شود؛ آب، محیط زیست و زمین به ویژه مشکلات اراضی وقفی، مسائل مهم استان هستند که قصد داریم با همکاری قوای دیگر و مردم حل شود.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: استانی که قطب صنعتی و تولیدی است نباید مشکل داشته باشد.

رئیس قوه قضائیه در اولین برنامه خود در محل امامزاده حسین بن علی بن موسی الرضا(ع) به زیارت قبور شهدا و گفتگو با مسئولان استانی و خبرنگاران پرداخت.

حضور در جلسات شوراهای قضایی و اداری استان، دیدار با اقشار مختلف مردمی و نشست با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه قاضی القضات به استان قزوین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    3 5
    با سلام و احترام بر جناب آقای اژه ای ، برای ابراز علاقه و ارادت به آن عزیز عرض می کنم : آفرین بر تو رئیس با صفا __آمدی در شهر ما ای با وفا __چون دل شیران خواهد این عمل __ بعد از این گویند و آید در مثل __یک رئیس آمد به دار المؤمنین __کار نیکوئی بجا آورد چنین __ با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      3 6
      با سلام و احترام بر جنابعالی منفی دهنده ی عزیز م ، خدمت با سعادتتان عرض می کنم که : ای عزیزم من بقربانت شوم ___ایست تا راحت بدنبالت دوم ___یا مرا قانع کنی مانند خود ___یا مَنَت قانع کنم هر گونه شد __
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    3 0
    با سلام و احترام بر دوستان عزیز منفی دهنده عرض میکنم ، از شما خوبان باید تشکر کنم ، گرچه دلیل منفی دادن را بیان نفرموده اید ، اما در کنار آن منفی دادن چند نا سزا هم مرقوم نفرموده اید ، در جائی برخی دوستان این کا ر را هم انجام میدادند با این وجود متأسفانه ،حال که توفیق آن گفت وگوها را که در آنجا داشتیم از دست داده و محروم شدیم ، می بینم که قدر ناشناسی خودمان موجب شد که این محرومیت نصیبمان بشود . قدر آن ایام نیکو را ندانستم گذشت __ قدر لطف و قهر یاران را ندانستم گذشت __ ای خدای مهربان بار دگر __کن نصیبم آنچه قدرش را ندانستم گذشت__ لذا از اکنون باید قدر شناس همین منفی های شما بزرگواران باشم . خدا ی تعالی بر توفیقاتتان بیفزاید ، موفق و سربلند باشید. با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .