پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موکب حرم حضرت معصومه در عمود 1080

حوزه/ رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به میزبانی موکب حرم از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی گفت: اربعین امسال هزار و ۱۴۴ دقیقه برنامه رسانه‌ای از عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا منعکس شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید مرتضی موسویان با اشاره به اینکه موکب آستان مقدس بانوی کرامت در ایام اربعین، ارائه خدمات رسانه‌ای، فرهنگی و رفاهی را در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا دنبال کرده است، اظهار کرد: هر چند امسال همانند سال گذشته امکان حضور تمامی خادمان موکب در عراق فراهم نشد، اما با این حال خدمات گسترده و قابل توجهی به زائران اربعین ارائه شد.

وی با بیان اینکه موکب حرم مطهر بانوی کرامت، امسال نیز همانند سال گذشته به صورت ویژه میزبان رسانه‌ها بوده است، مطرح کرد: با وجود محدودیت‌های موجود، موکب حرم توانست بستر انعکاس برنامه‌های شبکه‌های مختلف استانی، ملی و بین‌المللی را فراهم کند.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، خاطرنشان کرد: امسال در مدت سه روز منتهی به اربعین حسینی در مجموع هزار و ۱۴۴ دقیقه ارتباط با مراکز سیمای ملی و استانی برای انعکاس ویژه برنامه‌های اربعین و تشریح فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی موکب آستان انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha