یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پنجمین سفر استانی خود وارد یاسوج شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج،  حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در پنجمین سفر استانی خود، دقایقی قبل با استقبال نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استان و مسئولان استانی وارد یاسوج شد.

رئیس جمهور در فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران به برنامه‌های دولت برای توسعه استان اشاره و عنوان کرد: توفیقی است برای من که به اتفاق همکاران در این ایام متعلق به امام حسین(ع) خدمت مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد رسیدیم.

وی بیان کرد: قبل از سفر بررسی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام شده و استاندار در جلسه دولت گزارش هایی در حوزه کشاورزی، صنعت، نفت و گاز، گردشگری و سایر زمینه‌ها ارائه داده است.

رئیسی اظهار کرد: با وجود نعمت خدادادی محرومیت و بیکاری نباید در این استان مفهوم داشته باشد به کمک نیروهای جوان و مدیران با کفایت و راهنمایی نماینده رهبری گام‌هایی در جهت رفع مشکلات استان برداریم.

عذرخواهی از مردم

وی خاطرنشان کرد: از همین تریبون از مردم استان به دلیل اینکه امکان برگزاری جلسات مردمی وجود ندارد عذر خواهی می کنم، اما در جلسه شورای اداری و نخبگان از دغدغه مردم آگاه می‌شویم.

برپایه این گزارش، حضور در گلزار شهدای یاسوج، بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی، دیدارهای چهره به چهره و حضور در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به یاسوج است.

تنی چند از وزاری دولت در این سفر رئیس جمهور را همراهی و از زیرساخت‌ها و طرح‌های مختلف شهرستان‌های استان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha