یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: در شرایط کنونی مردم به شدت نیازمند حمایت و کمک مسئولان هستند، بنابراین برای انجام خدمت نباید شب و روز را شناخت و زمانی برای کم کاری و استراحت نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: نمازگزاران برای راز و نیاز به درگاه پروردگار به خانه خدا که همان مسجد است روی آورده اند و امیدواریم که دعاهای مومنین مورد قبول حق تعالی قرار بگیرد.

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به روز آتش نشانی، گفت: نباید آتش نشانی را صرفا یک شغل دانست، بلکه آتش نشان بودن یعنی داشتن روحیه ایثار و فداکاری و این عزیزان در سخت ترین شرایط جان خود را برای نجات هم وطنان به خطر می اندازند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با انتقاد از عدم پوشش خطبه های نماز جمعه سنندج توسط صداوسیما، افزود: صداوسیما به عنوان رسانه ملی ایرانیان و حتی دیگر مسلمانان در پخش خطبه های نماز جمعه کوتاهی می کند و این خطبه ها را چند هفته ای است که پوشش نمی دهد.

وی افزود: در شرایط کنونی مردم به شدت نیازمند حمایت و کمک مسئولان هستند، بنابراین برای انجام خدمت نباید شب و روز را شناخت و زمانی برای کم کاری و استراحت نداریم.

امام جمعه سنندج در ادامه اظهار کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران به استان های کشور حرکت سازنده و مثبت است و این کار باعث شناسایی بهتر مشکلات در کشور می شود و در مقابل مردم امید بسیار فراوانی به دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای اصلاح وضعیت معیشتی و اقتصادی دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم که شاهد تحقق وعده مسئولان در بحث رفع مشکلات ملت باشیم، زیرا مردم امید زیادی به دولت سیزدهم دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha