پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: تطبیق زندگی خویش با سیره رسول اکرم (ص) نسخه نجات بخش بشریت برای تمامی ادوار است، این حضرت با ویژگی های اخلاقی و... بهترین الگو برای نجات بشر و رهایی او از تاریکی هاست.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به لزوم شناخت جامع شخصیت رسول خدا (ص)، گفت: رسول اکرم (ص) سرشار از خصایص و ویژگی های ممتاز در عالم بشریت است، بنابراین شناخت یکایک این صفات برجسته این حضرت یک نیاز مبرم و ضروری برای جامعه کنونی بشری به ویژه مسلمین است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج ادامه داد: تطبیق زندگی خویش با سیره رسول اکرم (ص) نسخه نجات بخش بشریت برای تمامی ادوار است؛ حضرت با ویژگی های اخلاقی و... بهترین الگو برای نجات بشر و رهایی او از تاریکی هاست.

حجت الاسلام نبوی گفت: با وجودی که رسول اکرم (ص) از ابتدای رسالت تا زمان رحلت همواره بر وحدت و انسجام برادران دینی تاکید داشتند، متاسفانه امروز می بینیم که بسیاری از به ظاهر مسلمانان از خط اصلی اسلام و رسولش دور شده اند که تشکیل وهابیت، بهائیت و... تنها نمونه کوچکی از انحرافات عقیدتی در جهان اسلام است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج افزود: فرقه سازی ها در جهان اسلام کاملا برخلاف سیره رسول الله (ص) است و بی شک ایشان از وضعیت کنونی جهان اسلام رضایت ندارند، زیرا حضرت همواره از دودستگی و تفرقه در جهان اسلام نگران بودند.

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان خود را پیرو رسول خدا (ص) می دانند، دو دستگی، ایجاد فرقه های جدید و منحرف چه معنایی می تواند داشته باشد و یقینا در پشت این فِرق دشمنان قسم خورده رسول اکرم (ص) قرار دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha