چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/جلسه شورای ذکات کاشان با حضور آیت الله سلیمانی

حوزه / رئیس ستاد زکات استان اصفهان از پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی زکات مردم کاشان خبر داد و گفت: این مبلغ باید بین ۶ هزار و ۶۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)این شهرستان توزیع گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، صبح چهارشنبه ۲۱ مهر در دیدار رئیس ستاد زکات استان اصفهان، گفت: هنوز برخی از مفاهیم اسلامی در جامعه جایگاه خاص خود را پیدا نکرده اند.

ببینید:

تصاویر جلسه شورای زکات کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان، به نقش ارزشمند حجت الاسلام و المسلیمن محسن قرائتی در احیای زکات و قرآن در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: به برکت انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیشرفت های چشمگیری در زمینه های دینی و قرآنی داشته ایم.

وی با تاکید بر احیای هرچه بیشتر فرهنگ زکات در جامعه، ادامه داد: همان طور که زنده نگه داشتن نام مبارک شهدا کمتر از شهادت نیست، فرهنگ زکات هم باید در جامعه زنده نگه داشته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تغییر و تحول و ایجاد رقابت در شورای زکات شهرها و روستاها، ادامه داد: نحوه پرداخت زکات و سهم سادات به افراد نیازمند و آبرومند نباید توهین آمیز باشد.

پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی زکات مردم کاشان

حجت الاسلام غلامحسین رنجبر هم در جلسه شورای زکات کاشان اظهار کرد: کاشان یکی از شهرهای موفق استان اصفهان در پرداخت زکات مستحبی و واجب است.

رئیس ستاد زکات استان اصفهان از پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی زکات مردم کاشان خبر داد و گفت: این مبلغ باید بین ۶ هزار و ۶۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)این شهرستان توزیع گردد.

وی همچنین کاشان را قطب تولید فرش ماشینی دانست و ادامه داد: شهری که  قطب صنعتی است نباید عده ای فقیر، مستمند و نیازمند تامین مایحتاج داشته باشد.

رئیس ستاد زکات استان اصفهان با تاکید بر حرکت  انقلابی برای ترویج  فرهنگ زکات در شهرها و روستاها، افزود: میزان دریافت زکات شهرستان کاشان برای کمک به نیازمندان  شهرستان ناکافی است.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha