شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تفاهم نامه مرکز خدمات و سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس

حوزه/ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس به‌منظور ارتقای فرهنگ عمومی و نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی در جامعه روحانیون تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس با حضور در مرکز خدمات با حجت الاسلام و المسلمین میر محمدی رئیس این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش: در این نشست مرکز خدمات و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس به منظور ارتقای فرهنگ عمومی و نهادینه سازی ارزش‌های اسلامی در جامعه روحانیون تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تکریم و تجلیل از طلاب رزمنده؛ جمع‌آوری اسناد و ثبت و ضبط آثار هنری، شفاهی و مکتوب مرتبط با نقش روحانیت در عرصه‌های مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و انقلاب اسلامی؛ حمایت از مؤسسات مردم نهاد حوزوی مبلغ جهاد و مقاومت؛ همکاری در طراحی و برپایی همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و تعمیق برنامه‌های فرهنگی – تربیتی و برگزاری نشست‌های علمی با موضوع نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، از جمله بندهای این تفاهم‌نامه هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha