پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دکتر سید محمد حسینی

حوزه/ معاون پارلمانی رئیس جمهور بر ضرورت حمایت از فرهنگ در کنار معیشت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سید محمد حسینی، عصر پنجشنبه در سفر به شهرستان فسا با اشاره به تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: دولت تمام توان خود را به کار گرفته تا در خدمت مردم باشد و بیش از گذشته کار و تلاش شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت با تمام توان در حال تلاش است تا مسائل و مشکلات مردم با سرعت بیشتری حل شود، افزود: در کنار معیشت مردم و اقتصاد مردم باید به بحث فرهنگ هم توجه شود. گرچه هم‌اکنون مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما برخی از کارها اولویت دارد و باید تلاش کنیم تا زودتر به نتیجه برسند.

حسینی با بیان اینکه رئیس جمهور در سفرهای استانی به دنبال حضور میان مردم و لمس مشکلات آنان است، افزود: اگر مسئولان برای رفع مشکلات تلاش کنند خدا هم کمک خواهد کرد چنانچه در در بحث واکسناسیون مشاهده کردیم با تلاش دولت و مسئولان این مسئله با سرعت به نتیجه رسید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه سخنان خود به عضویت ایران در سازمان شانگهای اشاره کرد و گفت: این سازمان یک سازمان قدرتمند است و کشورهای مانند روسیه، چین، هند و... در این سازمان هستند و اگر تبادلات ما با این کشورها سرعت بگیرد خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دنیا فقط غرب و آمریکا نیست و ما نباید معطل برخی از کشورهای غربی شویم، افزود: همین کشورهای اطراف می‌توانند بازار بسیار خوبی برای محصولات ایرانی باشند.

حسینی بر اهمیت استفاده از توان داخلی کشورمان تأکید کرد و گفت: باید موانعی که در مسیر تولید وجود دارد را برطرف کنیم و امیدواریم همه در این مسیر کمک کنند البته مردم هم باید همراهی و مشارکت کنند و یأس و ناامیدی باید رخت بر بندد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha