شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: دشمن در بحث ایجاد فتنه و نفاق در جهان اسلام بسیار هدفمند کار می کند، بنابراین این ما هستیم که نباید اجاره چنین کاری را به دشمنان دین خدا بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: طبق آخرین آمار میزان مرگ و میر و بستری های بر اثر کرونا در سراسر کشور روند نزولی دارد، ولی با این وجود همچنان شاهد وضعیت نامناسب در سطح استان کردستان هستیم، بنابراین از مردم فهیم کردستان درخواست داریم که انجام واکسیناسیون را جزو اولویت های خود قرار دهند و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت، بیان داشت: جهان اسلام بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند وحدت است، لذا باید مقوله وحدت بیشتر از این مورد توجه همه ما قرار بگیرد.

ماموستا رستمی، جنایت داعش در مسجد قندوز افغانستان را حاصل نبود وحدت واقعی در جهان اسلام دانست و تاکید کرد: کسانی که تحت هر عنوان دست به جنایت های این چنینی می زنند نه تنها نمی توان آنان را در زمره مسلمانان محسوب کرد، بلکه باید آنها را از عوامل و دست نشاندگان مستکبرین و دشمنان وحدت در جهان اسلام دانست.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: دشمن در بحث ایجاد فتنه و نفاق در جهان اسلام بسیار هدفمند کار می کند، بنابراین این ما هستیم که نباید اجاره چنین کاری را به دشمنان دین خدا بدهیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفته نیروی انتظامی، گفت: به فرموده رسول اکرم (ص) سلامتی و امنیت دو نعمت خدادادی هستند که باید قدردان آنها باشیم.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: امروز با وجود جنگ و خونریزی در منطقه خاورمیانه شاهد امنیتی پایدار در کشورمان هستیم که باید این امر را مرهون تلاش نیروهای مسلح و امنیتی بدانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha