پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کوهنانی

حجت الاسلام آروانی گفت: مدیری که نسبت به درد و مشکلات مردم بی تفاوت باشد و با قلدری و تحکم رفتار کند، لیاقت مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام آروانی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش کوهنانی که در دفتر امام جمعه بخش برگزار شد، گفت: مدیران باید با همت جهادی و تلاش مضاعف در راستای خدمت صادقانه و بی منت به مردم قدم بردارند.

وی با بیان اینکه مدیران باید با انگیزه و تلاش در حل مشکلات مردم و مناطق تحت مدیریت خود گام بردارند، افزود: مدیران باید کارکنان خود را نسبت به انجام وظایفشان آگاه کرده و فعالیت آن ها را در دستگاه رصد  و ارزیابی کنند .

امام جمعه کوهنانی با بیان اینکه تقویت امید و نشاط  و رضایتمندی مردم تنها با حل و فصل مشکلات محقق خواهد شد، خاطر نشان کرد: مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی باید با تکریم ارباب رجوع برخورد و در کوتاهترین زمان مشکلات مردم را حلکنند.

حجت الاسلام آروانی با بیان اینکه مدیری که نسبت به درد و مشکلات مردم بی تفاوت باشد و با قلدری و تحکم رفتار کند، لیاقت مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد گفت: مدیر باید متواضع، جهادی، انقلابی و پرتلاش و شیفته خدمت به مردم باشد.

وی در پایان یادآور شد: رفتار و عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی باید به صورت محسوس و نامحسوس مورد نظارت مستمر قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha