چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: کسانی که نسبت به دستورالعمل های بهداشتی بی تفاوت هستند عملا حق الناس را پایمال می کنند که این گناهی بزرگ از نگاه دین و شریعت است.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: بیش از ۲۰ ماه از اپیدمی کرونا در کشور می گذرد و در این مدت ۱۲۵ هزار از هموطنان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: در طول این مدت ما تعداد زیادی از نیروهای کادر درمان و بهداشت کشور را نیز بر اثر کرونا از دست داده ایم و نباید اجازه دهیم که وضعیت این ویروس منحوس در کشور این چنین باقی بماند.

وی با انتقاد از کاهش آمار واکسیناسیون در استان هایی همانند کردستان، اظهار کرد: متاسفانه برخی از شایعه سازان که جان انسان ها برای آنان هیچ اهمیتی ندارد، با به راه انداختن یک فضای مسموم تبلیغاتی علیه واکسیناسیون کرونا، به دنبال کاهش انجام واکسیناسیون هستند که نباید فریب آنان را بخوریم.

ماموستا راستی افزود: با وجود تحریم های همه جانبه، نخبگان و متخصصان ایرانی در بحث ساخت واکسن کرونا کارنامه بسیار درخشانی دارند و همین امر باعث شده است که دشمنان علیه تولیدات داخلی کشور به ویژه واکسن هایی همانند برکت و... سیاه نمایی هایی انجام دهند که برخی از هموطنان فریب این شایعات را خورده اند که تاسف بار است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: از هموطنان به ویژه مردم کردستان درخواست داریم که برای سلامتی خود و دیگر هم وطنان و هم استانی ها نسبت به انجام واکسیناسیون کرونا اقدام کنند، تا ان شاء الله شاهد عادی شدن اوضاع جامعه شویم، زیرا استمرار این وضعیت به زیان همه ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در بحث کرونا پایمال کردن حقوق دیگران است، خاطرنشان کرد: کسانی که نسبت به دستورالعمل های بهداشتی بی تفاوت هستند عملا حق الناس را پایمال می کنند که این گناهی بزرگ از نگاه دین و شریعت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha