سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رونمایی از کتاب سنگی که سهم من شد
عکس زیر کوچک است .

حوزه/ با توجه به هشدار قرآن، اما هرگز هشدار نفوذ یهودی ها از سوی جوامع مسلمین و سران آنها جدی گرفته نشده و همین امر پی آمد مشکلات جدی در عرصه های مختلف برای مسلمانان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌حوزه، حجت الاسلام دلاوری در مراسم رونمایی « از کتاب سنگی که سهم من شد» که در خبرگزاری رسا  برگزار شد، گفت: فعالیت پژوهشی مؤسسه بعثت بر محور آیه قرآن است که خداوند فرمود لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا یعنی مسلما یهودیان و کسانی را که شرک ورزیده‏ اند دشمن‏ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت.

معاون پژوهشی مؤسسه بعثت با اشاره به دشمنی یهود با دین، اسلام و نفوذ آنها در جوامع اسلامی از گذشته و هشدار قرآن به این مسئله و در ادامه عدم بی توجهی مردم به این امر، بیان داشت: با توجه به هشدار قرآن، اما هرگز این هشدار از سوی جوامع مسلمین و سران آنها جدی گرفته نشده و همین امر پی آمد مشکلات جدی در عرصه های مختلف برای مسلمانان شده است.

وی عنوان کرد: الان این نفوذ یهودیها در جوامع اسلامی به شکل های گوناگونی اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام دلاوری افزود: یکی از مهمترین موارد نفوذ یهودیها این است که، افراد به ظاهر متعلق به جامعه هدف را طوری هدایت می کنند که مقاصد خود را پیاده نمایند.

معاون پژوهشی مؤسسه بعثت، بیان داشت: لذا بحث نفوذ جدی است و این کتاب حاضر هم سعی کرده به بحث نفوذ یهودیها در جوامع اسلامی بپردازد.

وی عنوان کرد: این کار اولین آن نخواهد بود، بلکه سرآمد برسلسله بحث ها و نسل های نفوذی است که در عناوین مختلف هنری با همکاری هنرمندان به اجرا گذاشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha