جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد

حوزه/ وزیر ارشاد در کبودراهنگ گفت: ما آمده‌ایم تا عدالت فرهنگی را در سراسر کشور برقرار کنیم و لذا چه هویت وحدت‌آفرینی جز مکتب شهادت می تواند به خوبی و به درستی مردم را در کنار هم جمع کند و عدالت فرهنگی را در جامعه گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظهر امروز در آیین گرامیداشت شهدای پنجم آبان‌ شهرستان کبودراهنگ، با گلایه از اینکه در ترویج این روز و معرفی آن به جامعه کم کاری صورت گرفته است، اظهار داشت: پنج آبان در تاریخ کبودراهنگ روز مهمی است و باید تلاش شود تا کتابی مفصلی در خصوص نقش کبودراهنگ در انقلاب اسلامی منتشر شود.

وی با تاکید بر اینکه اقداماتی که در سال‌های اخیر برای گرامیداشت این روز انجام شده، باید مستمر باشد، گفت: متاسفانه در دو سال اخیر به علت شیوع کرونا فرصت برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا از بین رفته بود اما این مسئله نباید مانع از معرفی و نقش علما و شهدا در مسیر انقلاب شود چرا که شهرستان کبودراهنگ در تاریخ خود مملو از افتخارات و علمای بزرگ است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر در دوره شکوفایی مسیر انقلاب هستیم، مطرح کرد: مردم پشت دولت خدمتگزار هستند و این یعنی امید و سرمایه اجتماعی نسبت به دولت و حاکمیت در حال ترمیم شدن است و مردم نیز این مسئله را احساس کرده‌اند که دولتمردان حضور در بین آنان و شنیدن مشکلات و درد و دل های مردم را وظیفه خود می‌دانند.

وی افزود: دولت تمام تلاش خود را برای تعالی کشور به کار گرفته است تا هر چه سریع تر مشکلات برطرف شود و در مسیری درخشانی که پیش روی مردم قرار دارد قرار گیریم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه راه سختی در پیش داریم، اما معتقدیم مشکلات حل شدنی است و بن بستی وجود ندارد، یادآور شد: همه ما سرباز مقام معظم رهبری و خدمتگزار مردم هستیم و اگر کسی به جز این جایگاهی برای خود قائل شود، در مسیر انقلاب اسلامی نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه عزتمندی امروز کشور، نتیجه خون شهدا و خون‌دل خوردن های والدین شهدا است، گفت: با وجود تمام فشارهای رسانه‌ای و تلاش دشمن برای حذف گفتمان انقلابی، بنده خود را سرباز رهبری می‌دانم و معتقدم دولت اسلامی و وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی باید برای گرامیداشت شهدا ارزش ویژه‌ای قائل باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فرهنگ و هنر متعلق به تمام مردم ایران و به عده‌ای خاص نباید محدود شود، خاطر نشان کرد: ما آمده‌ایم تا عدالت فرهنگی را در سراسر کشور برقرار کنیم و لذا چه هویت وحدت‌آفرینی جز مکتب شهادت می تواند به خوبی و به درستی مردم را در کنار هم جمع کند و عدالت فرهنگی را در جامعه گسترش دهد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha