شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: مشکل بیکاری باعث شده که دغدغه های جوانان بسیار بیشتر از گذشته شود، لذا انتظار ما از مسئولان این است که به معضلات حوزه اشتغال و اقتصاد توجه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: شهدای عزیزی به مانند شهید حسین فهمیده برای حفظ این مملکت و نظام در برابر دشمنان جان خود را فدا کردند که باید زندگی این عزیزان برای ما سرمشق باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز خدمت و کمک به مردم و جامعه به نوعی یکی از رتبه های ایمان و خدامحوری است که با این کارهای خیر خود را به خداوند نزدیکتر خواهیم کرد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: امروز مشکل بیکاری باعث شده است که دغدغه های جوانان بسیار بیشتر از گذشته شود، لذا انتظار ما از مسئولان این است که به معضلات حوزه اشتغال و اقتصاد توجه ویژه ای داشته باشد.

ماموستا رستمی ادامه داد: کسانی که در زمینه تهیه نیازمندهای اولیه مردم در بازار دست به کارهای حرام به مانند احتکار، گرانفروشی و... می زنند بی شک در آن دنیا باید جوابگوی اعمال خود باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: روز گذشته یکی از نیکوکاران سنندجی با اقدامی قابل تحسین زمینه آزادی بیش از ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در این استان را مهیا کرد که این کار اجر بسیار بالای در نزد پروردگار دارد.

وی اظهار کرد: باید نگاه ما به افرادی که از زندان آزاد شده اند یا از دام اعتیاد رهایی یافته اند تغییر کند، زیرا خداوند متعال می فرماید کسی که از پس از گناهی اظهار ندامت و توبه می کند به مانند کسی است که آن کار حرام را انجام نداده است.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انس با قرآن کریم به معنای واقعی کلمه برای ما آرامش روح و جان را به دنبال خواهد آورد، بنابراین هرکسی که می خواهد در آرامش معنوی باشد باید همواره با قرآن مانوس باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی دیگر از مواردی که نباید فراموش کنیم، فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، زیرا اجرای این دستور الهی باعث حفظ شئونات دینی و انسانی در اجتماع می شود.

ماموستا رستمی در پایان خاطرنشان کرد:  امیدواریم امنیتی که اکنون از آن برخوردار هستیم همچنان پایدار باشد و این کشور از شر فتنه گران و آشوبگران فرصت طلب در امان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha