چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست فصلی معاونین آموزش برگزار شد

حوزه/ نشست فصلی معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران استان همدان با محوریت «برگزاری کلاس های درسی به صورت حضوری و بررسی مسائل آموزشی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، راضیه عظیمی فر در نشست فصلی معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان همدان که با محوریت «برگزاری کلاس های درسی به صورت حضوری و بررسی مسائل آموزشی» برگزار شد، گفت: مدارس با برنامه ریزی دقیق و آماده سازی کامل مقدمات لازم برای برگزاری دروس به صورت حضوری را فراهم کنند.

وی  در خصوص برنامه های شش ماهه دوم سال جاری با معاونین استان به گفت‌وگو پرداخت و تشکیل کارگروه های علمی استانی با کمک اساتید مجرب را از اهم برنامه های استان اعلام کرد و افزود: برای پیشرفت امور، نیازمند آسیب شناسی مسائل و برنامه ریزی دقیق هستیم، از این رو قبل از هر برنامه ریزی باید به تحلیل صحیح موضوع در همه ابعاد دست یابیم تا راه رسیدن به مطلوب آسان شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان اظهار کرد: ادامه برگزاری جلسات کمیته جذب و پذیرش و برنامه ریزی جهت کیفی سازی امور پذیرشی از همین ابتدای سال تحصیلی از جمله موارد مهمی است که باید پیگیری و اجرایی شود و توسعه رشته های سطح ۳ و ۴ و پیگیری تامین اساتید مورد نیاز از اولویت های دیگر برنامه های آموزشی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha