شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 21, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج گفت: در صورت موافقت مسئولان مربوطه در بحث وضعیت کرونا تلاش ما این است که کلاس های درسی طلاب مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج کاملا به صورت حضوری برگزار شود.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: یکی از ایام مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی، یوم الله ۱۳ آبان ماه است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج ادامه داد: اهمیت و جایگاه این روز به حدی در تقویم سیاسی این انقلاب مهم است که امام خمینی (ره) درباره این روز می فرمایند «سیزده آبان، انقلاب دوم مردم ایران است».

وی افزود: نسل های جوان جامعه با رویدادهای روزهای سرنوشت ساز انقلاب به ویژه یوم الله ۱۳ آبان به خوبی آشنا شوند.

حجت الاسلام نبوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه مراحل ساخت و تجهیز مکان جدید مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج به پایان رسیده و به زودی شاهد افتتاح این ساختمان خواهیم بود.

مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج ادامه داد: با افتتاح مرکز جدید تمامی امور اداری و آموزشی این مدرسه به ساختمان جدید منتقل خواهد شد.

وی اظهار کرد: در صورت موافقت مسئولان مربوطه در بحث وضعیت کرونا تلاش ما این است که کلاس های درسی طلاب مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج کاملا به صورت حضوری برگزار شود.

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: تداوم آموزش ها در فضای مجازی به تدریج باعث خسارت های آموزشی و تهذیبی به طلاب می شود، لذا بهترین و کارآمدترین روش تدریس و آموزش همان روش حضوری است که ان شاء الله در هفته های آینده شاهد برقراری دوباره کلاس های درس طلاب مدرسه به صورت حضوری خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha