جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران باید با سیاست‌های تعریف شده دولت همراه و هماهنگ باشند، گفت: سیاست گذشته، امروز تغییر کرده و مدیران باید در جریان این مسئله قرار گیرند که سیاست کلان دولت بر حمایت از تولید است و  تا جایی که امکان دارد نباید اموال تولید کننده مصادره و یا توقیف شود و فرصت لازم برای رفع مشکل به مردم داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در نخستین جلسه "کمیته هم‌اندیشی و چاره جویی رفع مشکلات و معضلات اساسی استان" با تقدیر از عمکلرد حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای در قوه قضائیه، اظهار داشت: اظهار نظرهای تخصصی و شناخت درست مسائل و عملکرد رئیس قوه قضائیه، موضوع قابل توجهی است که لازم است مورد تقدیر قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری این جلسه در استان همدان، مطرح کرد: قطعا تشکیل چنین کمیته‌هایی می‌تواند در حل مشکلات موجود در استان تاثیر به سزایی داشته باشد.

امام جمعه همدان افزود: بسیاری از مشکلاتی که از سال‌های گذشته در استان ایجاد شده و تا به حال نیز حل نشده، به دلیل عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها و مدیران است.

وی با بیان اینکه به دنبال پیدا کردن مقصر نیستیم، گفت: اختلاف دستگاه‌ها و جز نگر بودن مدیر که تنها به دنبال منافع دستگاه خود است و نگاه کلان مدیریتی ندارد، مشکلی است که نه در استان که در سطح کشور با آن روبرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه گاهی اوقات مدیر برای آنکه منافع اداره خود را تامین کند، چندین مشکل برای توده مردم ایجاد می‌کند، اظهار داشت: متاسفانه اختلاف دستگاه‌ها گاهی از موارد باعث می‌شود تا مردم آسیب ببینند.

وی با تاکید بر اینکه این جمع با حضور مدیران ارشد استانی می‌تواند مشکلات بسیاری را برطرف کند، مطرح کرد: نیازمند یک مدیر فراتر از همه مدیران هستیم تا برای رفع مشکلات و گره‌های موجود در استان بین مدیران انسجام ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه در این جلسات باید تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات مردم و تولیدی‌ها قرار دهیم، اظهار داشت: بهتر است قبل از تشکیل هر جلسه، چند مشکل اساسی مطرح  و با دعوت از متولیان، در این جلسات تصمیمات لازم اتخاذ و خروجی مناسبی به نفع مردم ارائه شود.   

وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران باید با سیاست‌های تعریف شده دولت همراه و هماهنگ باشند، ابراز کرد: سیاست گذشته، امروز تغییر کرده و مدیران باید در جریان این مسئله قرار گیرند که سیاست کلان دولت بر حمایت از تولید است و  تا جایی که امکان دارد نباید اموال تولید کننده مصادره و یا توقیف شود و فرصت لازم برای رفع مشکل به مردم داده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha