یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وحید هدایتی

حوزه/معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تهذیب و اخلاق از ارکان اصلی حوزه های علمیه است که باید نگاه به این مقوله تخصصی تر و البته کابردی تر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران بیجار که با محوریت راهکاری های تقویت مبانی تهذیبی برگزار گردید، اظهار داشت:  تهذیب و اخلاق از ارکان اصلی حوزه های علمیه است که باید نگاه به این مقوله تخصصی تر و البته کابردی تر باشد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به تاثیرات منفی تعطیل شدن مدارس علمیه، گفت: دوری طلاب از مدرسه و کلاس های درس، زمینه ساز تضعیف مباحث اخلاقی و تهذیبی می شود.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: موضوع دیگری که در ارتقا اخلاقی، تربیتی و تهذیبی طلاب می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، برگزاری درس اخلاق به صورت هفتگی و منظم است و همواره سعی بر این است که درس اخلاق با حضور اساتید برجسته حوزوی برگزار شود.

وی گفت: طلابی که می خواهند در آینده در وظیفه دینی و شرعی خود به مانند امور تبلیغی کارنامه موفقی داشته باشند باید نگاهشان به تهذیب و پژوهش یکسان باشد و هیچ کدام را فدای دیگری نکنند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: از همه مردم استان کردستان به ویژه شهرستان بیجار درخواست داریم که با انجام کامل واکسیناسیون و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشت هرچه سریعتر وضعیت جامعه به حالت عادی تلاش کنند تا بخش آموزشی و تربیتی بیش از این آسیب نبیند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha