جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 989284
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
قاضی زاده هاشمی

حوزه/معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، درگذشت والده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهید سید خداداد حسینی و خواهر شهید سید ابوطالب موسوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهید «سید خداداد حسینی» و خواهر شهید «سید ابوطالب موسوی» را تسلیت گفت:

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون 

 نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه محترم یاسوج

سلامٌ علیکم

درگذشت والده گرانقدر حضرتعالی، اسوه صبر و ایثار، بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم «سیده آفتاب جعفری» مادر والا مقام شهید معزز «سید خداداد حسینی» و خواهر ارجمند شهید معظم «سید ابوطالب موسوی» از دلاوران دوران دفاع مقدس را خدمت جنابعالی، بیت مکرم و مردم شهیدپرور استان و همه بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم.

به یقین صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست. از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال رحمت و مغفرت و علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری و صبر جمیل برای جنابعالی و دیگر بستگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha