دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ث

حوزه / سرپرست دانشگاه کاشان، فرهنگ بسیجی را منشاء خیر و برکت در کشور عنوان کرد و گفت: امروز دانشگاه و همه محیط‌های علمی به روحیه جهادی نیاز دارند.

به  گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دکتر عباس کتابی، سرپرست دانشگاه کاشان، امروز سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج کارمندی دانشگاه کاشان، بسیج را مجموعه ای پویا و مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: ارتباط با جامعه و مردم باید هدف اصلی بسیج باشد.

وی، نقش بسیج را در ارتقاء دانشگاه در همه زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: هدف گذاری دانشگاه کاشان در قرارگرفتن بین پنج دانشگاه برتر کشور، باید به عنوان یکی از مهم ترین اهداف مجموعه های بسیج دانشگاه اعم از بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی باشد.

سرپرست دانشگاه کاشان، فرهنگ بسیجی را منشا خیر و برکت در کشور و جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز دانشگاه و همه محیط‌های  علمی به روحیه جهادی نیاز دارند.

وی با بیان اینکه بسیج عامل پیوستگی و وحدت میان مردم است، خاطر نشان کرد: بسیج عرصه ظهور فعالیت های مردمی در همه حوزه های اجتماعی است.

کتابی، عشق و علاقه به مردم و خدمت خالصانه و صادقانه را از ویژگی های بسیج ذکر کرد و افزود: چالش اصلی امروز نظام جمهوری اسلامی کارآمدی و در راس آن مدیریت کارآمد است و بسیج می تواند در این زمینه به مجموعه اجرایی کشور کمک کند و در راستای تمدن سازی اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است نقش موثری ایفا کنند.

سرپرست دانشگاه کاشان تصریح کرد: امروز پیشرفت علم و فناوری مدیون انقلاب اسلامی و حضور نیروهای بسیجی است .

وی ، پیشرفت تولیدات علمی شرکت های دانش بنیان را از دستاوردها و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: علم و دانش آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشوراست.

کتابی در پایان از تلاش های منزوی مسئول قبلی بسیج دانشگاه کاشان قدردانی و اظهار امیدواری کرد که صدوقی به عنوان یک جوان خوش فکر و دغدغه مند بتواند با ارتباط مستمر و موثر با بسیج اساتید و دانشجویی، در راستای پویایی دانشگاه گام بردارد.

گفت: بسیج یک نسخه شفابخش و نجات بخش جبهه مقاومت و نیروی مردمی است .

سرهنگ رضازاده، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، نیز در این نشست با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: بسیج در واقع، مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است، اظهار داشت: بسیج یک نیروی مردمی، الهی، اخلاقی، علمی، تربیتی و آماده به کار برای فعالیت های بزرگ است.

وی، حرکت های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در ایام کرونا و برگزاری اردوهای جهادی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: بسیج می تواند از ظرفیت های علمی دانشگاه استفاده کند و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و حل مسایل و مشکلات جامعه گام بردارد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha