یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
image.png

حوزه/ سعی کردیم با شعار« بی تفاوت نباشیم»، مردم را نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر، هوشیار و مطالبه گر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،سرهنگ ثابتی در نشست هم فکری با مسئولین دستگاه های اجرایی منطقه پردیسان که در دفتر امام جمعه پردیسان برگزار شد با اشاره به موضوع « امر به معروف و نهی از منکر» گفت: معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) برای اجرای و احیائ امر به معروف اقدام به طراحی برنامه هایی برای بوستانها، مجتمع و اصناف کرده است.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) افزود: این برنامه ها براصل آموزش های تخصصی و عمومی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر استوار است و تا کنون نیز این آموزش ها در حوزه تخصصی و عمومی برای روحانیون و مبلغین توانمند نیز برگزار شده است و این روحانیون در مجتمع های مختلف نیز در حال فعالیت می باشند.

وی بیان داشت: ما برای ۲۰ محله پردیسان نیز برنامه های آموزشی تخصصی و عمومی طراحی کردیم و این گروها الان در محلات هم فعال می باشند.

ثابتی گفت: با همه این احوالات اگر مطالبه عمومی از سوی مردم نباشد و این فعالیت ها به گفتمان عمومی تبدیل نشود، این فعالیت ها به جایی نخواهد رسید.

معاون ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) افزود: سعی کردیم با شعار« بی تفاوت نباشیم»، مردم را نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر، هوشیار و مطالبه گر کنیم.

وی بیان داشت: ما در ناحیه مقاومت اقدام به آموزش تخصصی برای اجرای امر به معروف در بوستان علوی از بین نیروهای توانمند هم کردیم. این تیم ها آموخته اند که چگونه اقدام به تذکر لسانی کنند.

ثابتی گفت: در موضوع عفاف و حجاب هم افرادی شناسایی و دوره های آموزش های تخصصی تذکر لسانی را به خوبی فرا گرفته اند. حتی برای انجام کار بهتر از تست های شخصیتی آنها هم غافل نبودیم تا از هر لحاظ بتوانند مثمر ثمر باشند.

معاون ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) افزود: تست های شخصیتی این کمک را به ما می کند که افرادی که در حین  تذکر لسانی زود عصبانی می شوند، از آنها در این امر مهم بکار گرفته نشود.

وی بیان داشت: این ناحیه مقاومت برای اصناف نیز غافل نبوده و در حوزه امر به معروف اقدام به شناسایی نقطه ای اصناف کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha