یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 989863
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
دانش آموزان

حوزه/ جوادی گفت:باید کاری کنیم که دانش آموزان ما در موارد مختلف اقتصادی و... توانمند شوند و این امر باید هر چه سریع تر صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جوادی، در دیدار معاونین و مدیران آموزش و پرورش منطقه 4 پردیسان با حجت الاسلام والمسلمین حامدی در پردیسان نیز افزود: پردیسان دارای نقطه قوت های چون حضور امام جمعه فعال، مدارس نو، سالن های ورزشی در کنار مدارس، فضای سبز مناسب، بوستان ها و... است.


معاون تربیتی آموزش و پرورش منطقه 4 پردیسان عنوان کرد: در کنار این تهدیدهای جدی هم دارد که از جمله آن عدم حضور خانواده های متمول، مجتمع های استیجاری، خیابانهای کوچک، عدم فضای آموزشی مناسب در مدارس، کمبود مدارس متوسطه دوم، دو شیفته بودن مدارس، آسفالت نبودن حیات مدارس و... است.


ضرورت راه اندازی هنرستانها برای مهارت آموزی
 پور احمدی، معاون آموزش و پرورش منطقه 4 پردیسان نیز با بیان این که جامعه امروز نیاز به آموزش همراه با مهارت دارد تا در آینده این جوانان بتوانند کمک کار خود و خانواده خود باشند گفت: بر همین اساس در پردیسان و قم نیازمند هنرستانهایی چون برق، فنی و مهندسی، تأسیاست و مکانیک و موارد درحوزه غذایی، بسته بندی، شیمیایی، سرامیک و... می باشیم.


وی اضافه کرد: در این رابطه بر این باوریم که اکثریت دانش آموزان ابتدایی در آینده، از علومی استفاده خواهند کرد که تنها درصدی از دانش آموزان ابتدایی آنها را تولید می کنند. روی همین اساس برای آن اکثریت دانش آموزان در حوزه مهارتی باید فکری جدی کرد که راه اندازی هنرستانها می تواند به این امر کمک فراوانی کند.


وی عنوان کرد: باید کاری کنیم که دانش آموزان ما در موارد مختلف اقتصادی و... توانمند شوند و این امر باید هر چه سریع تر صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha