پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ب

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه ضعف‌های زیادی در انتقال ارزش‌های اسلامی به نوجوانان و جوانان وجود دارد، گفت: هنوز نتوانسته‌ایم اعتقادهای دینی را به زبان کودکان و نوجوانان به رشته تحریر درآوریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در نشست شورای فرهنگ عمومی کاشان، گفت: برای جوانان و نوجوانان فعالیت اساسی انجام نشده و به یک تحول فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی نیاز است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در کشور، اظهار کرد: کتابخوانی همچون سایر امور نیازمند تحول است و اگرچه به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ کتابخوانی در کشورمان رشد بیشتری کرده، اما هنوز به جایگاه مناسب نرسیده است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: هنوز نتوانسته‌ایم اعتقادهای دینی را به زبان کودکان و نوجوانان به رشته تحریر در آوریم، در حالی که فرقه ضاله بهائیت کتاب‌هایی را که نتوانسته در ایران چاپ کند با زبانی روان در یکی از کشورهای همسایه منتشر می‌کند.

وی با بیان اینکه ضعف‌های زیادی در انتقال ارزش‌های اسلامی به نوجوانان و جوانان وجود دارد، افزود: درباره خطبه غدیریه محتوای زیادی چاپ و منتشر شده، اما درباره ماجرای غدیر کمتر گفته شده است.

آیت‌الله سلیمانی با اشاره به پایتختی نهج‌البلاغه کاشان، تاکید کرد: مسئولان فرهنگی باید رسالت خود را در این زمنیه انجام دهند.

در این آیین از تصویر رهبر معظم انقلاب در حال سخنرانی در میدان جهاد کاشان که بیستم آبان ۱۳۸۰ از سوی سیداکبر شعبانی اردهالی هنرمند پیشکسوت عکاسی ثبت شده است، رونمایی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha