شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
زنگ بسیج در سنندج

حوزه/ به مناسبت آغاز هفته بسیج در مراسمی نمادین زنگ مدرسه دکتر «عالی اصغرفانی» در شهر سنندج با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، به مناسبت آغاز هفته بسیج، امروز در مراسمی نمادین زنگ مدرسه دکتر «عالی اصغرفانی» در شهر سنندج با حضور سردار سیدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نواخته شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم اظهار داشت: بسیج برگرفته از آرمان های امام و انقلاب است و امروز به عنوان یک مکتب پویا شناخته می شود که همواره در همه عرصه ها حضوری جهادی دارد.

سردار حسینی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور دانش آموزان بسیجی در خطوط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی بودیم و امروز نیز دانش آموزان در جبهه علم حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه دو وظیفه اصلی دانش آموزان جهاد تبیین و جهاد علمی است، گفت: نهادینه سازی جهاد تبیین در مدارس و در بین دانش آموزان بسیاری از مشکلات و آسیب های فرهنگی، دینی و... را از بین خواهد برد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: دشمنان امروز مدارس و مراکز آموزشی ما را مورد هدف و تهاجم فرهنگی خود قرار می دهند. دشمن می خواهد ریشه علم و دانش در این کشور را بخشکاند، لذا باید هم دانش آموزان و هم متولیان امور آموزشی و فرهنگی بسیار هوشیار باشند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: حضور فعالانه، متفکرانه و جهادی دانش آموزان می تواند تضمین کننده آینده این نظام اسلامی باشد.

گفتنی است که در پایان این مراسم جمعی از دانش آموزان بسیجی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha