شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
س

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اگر کارگروه کاهش، کنترل و پیشگیری از طلاق شهرستان کاشان راهکارهای قرآنی را در دستور کار قرار دهد، قطعا در کاهش آمار طلاق در این شهرستان موفق خواهند بود.

به گزارش حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در دیدار اعضای کارگروه کاهش، کنترل و پیشگیری از طلاق شهرستان کاشان، با انتقاد از افزایش آمار طلاق، اظهار کرد: امروز عده ای ثبت بالای آمار طلاق را افتخار می دانند.

وی، به نقش والدین در رفع مشکلات زندگی فرزندانشان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در خانواده عاطفه مادری به سمت داماد و عاطفه پدری به طرف عروس می رود، لذا نقش آنها در ایجاد محبت، دوستی و زندگی پایدار بین عروس و داماد بسیار کار ساز می باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با انتقاد از کم رنگ شدن نقش خانواده در جریانات اجتماعی و با بیان اینکه در قرآن خانواده نقش اول را در رفع مشکلات اجتماعی دارد، گفت: نقش مشاوران، دستگاه قضا و سیستم اجرایی را در جریانات اجتماعی تعریف کرده ایم، ولی نقش خانواده را تعربف نکرده ایم .

وی، به فروپاشی شالوده خانواده در غرب اشاره کرد و ادامه داد: در ایران که خانواده نقش اصلی را در تحکیم بنیان زندگی زوج های جوان دارد باید پررنگ ترشود.

عضو خبرگان رهبری گفت: اگر کارگروه کاهش، کنترل و پیشگیری از طلاق شهرستان کاشان راهکارهای قرآنی را در دستور کار قرار دهد، قطعا در کاهش آمار طلاق در این شهرستان موفق خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha