جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 991633
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
مراسم رونمایی از کتاب ۵ گام طلایی

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب «پنج گام طلایی» با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی و به قلم ریحانه محمدقلی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حوزه علمیه الزهرا «سلام‌الله‌علیها» شهرری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم رونمایی از کتاب «پنج گام طلایی» با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی و به قلم ریحانه محمدقلی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حوزه علمیه الزهرا «سلام‌الله‌علیها» شهرری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نویسنده این کتاب در این مراسم با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی فقط و فقط با طی کردن مراحل قبلی امکان پذیر است و هر یک از ما وظیفه داریم در تحقق این مراحل (انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی، تمدن اسلامی) بکوشیم، گفت: همگی باید نقش و وظیفه خود را در این شطرنج پیدا کنیم و یکی از وظایف بنده پژوهش این کتاب بود که آن را امری ضروری و لازم می‌دانستم.

وی با اشاره به مباحث اجمالی کتاب به طرح کلی محتوا پرداخت و تمامی مراحل را شرح و تفسیر داد و سپس مشخص نمود در حال حاضر در کدام مرحله از مراحل تحقق اهداف اسلامی حضور داریم.

ریحانه محمدقلی ادامه داد: مواردی از قبیل: مجوز رسمی از دفتر حفظ و نشر امام خامنه‌ای، بیان حدود ۳۳ فرمایش اساسی و راهبردی از رهبر انقلاب اسلامی، مطالب کاربردی و موجز، تصویر سازی مفهومی و کتاب صوتی به صورت بارکد توسط نویسنده، استفاده از سبک نوین چُغُکْ برای نخستین بار در اندیشه مقام عظمای ولایت موجب شده تا اهمیت مطالعه کتاب را چندین برابر کند.

نویسنده کتاب پنج گام طلایی پس از ارائه گزارشی از مراحل پژوهشی این کتاب، این اثر حاصل سالها تلاش و پیگیری حقیر در عرصه شناخت اهداف اسلامی است و در طی این سال ها سختی های فراوانی متحمل شدم ولی چون هدف والا و مقصد بسی زیبا بود تمامی این مراحل همچون دهینی عراقی شیرین به کام آمد.

همچنین در این مراسم، خانم حسنی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا «سلام‌الله‌علیها» شهرری پس از بیان ضرورت مطالعه این کتاب، اظهار داشت: از خداوند منّان توفیقات روز افزون برای طلبه گرامی درحال تحصیل در مقطع کارشناسی حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی «علیه‌السلام»، را خواستاریم و ان‌شاءالله این اثر منبعی نور برای ایشان و تمامی ملت شریف و دلیر ایران زمین قرار گیرد.

وی پس از رونمایی از کتاب با اهدای قابی که بر روی آن نام زیبای صدیقه کبری «سلام الله علیها» نقش بسته بود از ریحانه محمدقلی تقدیر و از زحمات تمامی کسانی که او را در این مسیر یاری گر بودند تشکر کرد.

علاقمندان برای شنیدن کتاب صوتی بر روی تصویر زیر کلیک نمایند.

رونمایی از کتاب «پنج گام طلایی» در شهرری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهتا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    1 0
    سلام کتاب از کجا تهیه کنم
  • امیر البرزی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    چه جالب که یه دختر طلبه کتاب نوشته، از این کارا هم بلدن