جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس گفت: امروز در عرصه اقتصاد، علم و دانش و عرصه تولید و فناوری به تفکر بسیجی نیازمند هستیم، که با روحیه جهادی حرکت کنند و گام های بلندی را در جهت رسیدن به قله های پیشرفت و عدالت بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: حضرت امام(ره) بسیج را لشکر مخلص خداوند خواند، از این رو مشخص می شود که یکی از شاخصه های مهم بسیج اخلاصی است که رسالت خود را در راه کسب رضایت الهی پیگیری می کند.

به گفته عضو شورای حوزه علمیه فارس آنچه موجب شد که در دفاع مقدس در مقابل نیروی های متجاوز بعثی و کشور های مختلفی که از بعثی ها حمایت می کردند پیروز شویم، حضور نیروی های بسیجی در جبهه ها بود

استاد سطح عالی حوزه علمیه فارس تصریح کرد: نیرو های بسیجی با حداقل توقعات و محدودیت در امکانات، با اراده ای قوی، ایمانی سرشار و دلی مالامال از عشق به دین و لبیک به ندای امام راحل در عرصه های مختلف جهاد حضور پیدا کردند و همین موجب شد تا پیروزی های بزرگی را به دست بیاوریم.

وی عنوان کرد: اگر می خواهیم امروز در هر عرصه ای به دنبال پیشرفت و تعالی باشیم باید از تفکر و روحیه بسیجی استفاده کنیم، یعنی منتظر این نباشیم تا امکانات به سمت ما بیاید بلکه ما باید به سمتی برویم تا به رسالت و تکلیف خود عمل کنیم.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به آیه ۴۶ سوره سبا، افزود: بسیج آمده است تا به این آیه از قرآن کریم عمل کند، همچنین بسیج آمده است تا با در کنار قرارگرفتن نیروهای مومن در مسیر تحقق ارزش های توحیدی قدم بردارد.

وی در پایان گفت: امروز در عرصه اقتصاد، علم و دانش و عرصه تولید و فناوری به تفکر بسیجی نیازمند هستیم، که با روحیه جهادی حرکت کنند و گام های بلندی را در جهت رسیدن به قله های پیشرفت و عدالت بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha