پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علماء در مراسم بزرگداشت تجلیل از خانواده شهدا روحانی در هفته بسیج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آنچه که باید هدف همه ما باشد، اسلام است و تأکید امامین انقلاب بر بسیج مستضعفین، به معنای زنده بودن اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز صبح در مراسم بزرگداشت تجلیل از خانواده شهدا روحانی، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت:گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده معظم آنها کار ارزشمندی است.

وی در ادامه با شکرگزاری نعمت بسیج به حدیث شریف پیامبراکرم(ص)که فرمودند: «إِنَّ لِرَبِّکُمْ فِی أَیَّامِ دَهْرِکُمْ نَفَحَاتٍ أَلَا فَتَعَرَّضُوا لَهَا.» اشاره کرد و گفت: همیشه فرصت بسیجی بودن نیست، سخت و محکم به این تفکر پایبند باشیم که آثار و برکاتی برای ما داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امانتی الهی است که عالمان مجاهد و سرمایه های گرانقیمتی در این راه شهید شده اند، اظهار داشت: روی سرِ دار رفتن شهید شیخ فضل الله نوری، برای یک کلمه آن هم مشروطه مشروعه بود و ما هم باید جانمان را فدای اسلام کنیم.

وی با تأکید اینکه با قدرت اسلام، آمریکا را بیش از ۴۰ ساله که پشت درهای این کشور نگه داشته ایم، خاطر نشان کرد: عصبانیت دشمن از ما به خاطر دستیابی به علم و فناوری است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان ضمن سفارش به ائمه جماعات مساجد و پایگاه های بسیج برای جذب جوانان محلات، گفت: ائمه جماعت و پایگاه های بسیج مراقب محلات، جوانان و مردم باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کرمپور IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    چرا حداقل از همین آقای خواجوی خبرنگار حوزه علمیه کرمانشاه که یکی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است تقدیر و تشکری کنید.