چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ی

حوزه / فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیاری از خانواده‌های شهدا چندین عضو از یک خانواده خود را تقدیم نظام کرده و امروز نه تنها طلبکار نیستند، بلکه در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار مجتبی فدا، شامگاه چهارشنبه سوم آذر در تجمع بسیجیان آران و بیدگل با اشاره به پیام رهبرمعظم انقلاب به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ است؛ فرهنگی که دنیا را به تعجب وا داشته است و بهترین مفسّر بسیج نیز امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند.

وی، با بیان اینکه بسیج به معنی ساختار و تشکیلات جمهوری اسلامی است، افزود: بسیج برای مقابله با چالش‌ها و موانع پیش روی نظام ایجاد شده ‌و به عبارت دیگر بسیج یاری‌دهنده دستگاه‌های دولتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بازسازی مناطق، گواه بر این مطلب است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، ضمن اشاره به تلاش بسیج در محرومیت‌زدایی و کمک به مردم و نیازمندان ابراز داشت: در مقابله توطئه آفرینی، تهدیدات و فتنه‌های مختلف دشمن انقلاب و نظام را با چالش مواجه کرد و از این رو بسیج لازم است شاخصه‌هایی داشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، ایمان و اعتقاد به اسلام و خدا را اولین شاخصه بسیجیان دانست و گفت: ولایتمداری و ولایت‌پذیری دومین شاخصه بسیجیان است به نحوی که بسیاری از خانواده‌های شهدا چندین عضو از یک خانواده خود را تقدیم نظام کرده و امروز نه تنها طلبکار نیستند بلکه در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام قرار دارند.

سردار فدا، بصیرت و آگاهی را سومین شاخصه بسیجیان دانست و تصریح کرد: لازمه مقابله با تهدیدات نرم دشمن، داشتن بصیرت است و از این رو بسیجیان باید به این سلاح تجهیز شوند و دیگر شاخصه‌های بسیجیان اطاعت پذیری، توکل و استقامت است؛ بسیج و این شجره طیبه طی ۴۳ سال اخیر منشاء خیر و برکت بوده و آخرین آن موضوع کرونا بود.

وی با بیان اینکه در موضوع کرونا که پدر از فرزند و بالعکس دوری می کرد بسیجیان در خط مقدم مقابله با کرونا همگام با مدافعان سلامت به یاری بیماران شتافتند، تاکید کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب توسط بسیجیان راه‌اندازی شد و از دیگر خدمات بسیج در این ایام طرح موفق شهید سلیمانی بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن تاکید بر ظرفیت سازی در قالب‌های گوناگون افزود: بسیج لازم است با فعال‌سازی هرچه بیشتر پایگاه های مقاومت ظرفیت‌سازی کند؛ در آستانه گام دوم طرح اعتلای ۱۰ ساله بسیج توسط رهبر تایید و به سازمان بسیج ابلاغ شده است و لازم است به این ابلاغیه بیش از پیش توجه شود.

فدا، ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد بسیج، ابراز داشت: بسیج باید با اقشار مختلف در موضوعات مختلف نظیر محرومیت‌زدایی، فرهنگی، آموزشی و غیره همکاری داشته باشد؛ تقویت گفتمان ایثار و شهادت و بسیجی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چراکه این فرهنگ و گفتمان موجب تنزل آمریکا در منطقه و نابودی داعش و نقشه‌های آمریکا و هم پیمانانش نقش بر آب شد.

وی ، با قدردانی از ایثار و گذشت خانواده شهید حاجی زادگان بیدگلی اظهارداشت : مادراین شهید والامقام به من فرمود عشق وعلاقه مردم هندیجان مانع انتقال پیکرفرزندم به وطنش شد ، لذا مطمئنم که مردم این منطقه برای فرزندم پدری ومادری خواهندکرد .

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیش از ۸۴۰ شهید، ۲۰۰۰جانباز، ۸۳ آزاده و تعداد زیادی رزمنده و ایثارگر توانسته رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور کسب کند.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha