جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پس پرده که بود

رئیس دانشگاه اطلاعات و امنیت گفت: کتاب به نوعی پیوند دهنده مجموعه سربازان گمنام امام زمان(عج) با مردم است، به ویژه درقالب داستان و رمان که بیانگر روایت‌های واقعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، رئیس دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی، ظهر امروز در آیین رونمایی کتاب « پس پرده که بود؟» اظهار کرد: این آغاز خوبی است که امیدواریم کتب و نوشته‌های بیشتری به برکت حضور سردار حسام در همدان در این زمینه شاهد باشیم.

وی ادامه داد: کتاب به نوعی پیوند دهنده مجموعه سربازان گمنام امام زمان(عج) با مردم است، به ویژه درقالب داستان و رمان که بیانگر روایت‌های واقعی است، چراکه سربازان گمنام امام زمان(عج)به دلیل موقعیت شغلی امکان شناساندن و معرفی آنها وجود ندارد.

رئیس دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی بیان کرد: درواقع شاهد هستیم که صدها کار در این مجموعه انجام می‌شود ،با صدها تیم تروریستی مقابله می‌شود، صدها جاسوس دستگیر می‌شود و صدها عملیات موفق خارجی انجام می‌شود، اما کافی است اتفاقی بیفتد این مجموعه با آن معرفی می‌شود.

وی تأکید کرد: امنیت دارای دوروی امنیت و ناامنی است که همواره مردم روی ناامنی را می‌بینند، چراکه وجود هوای پاک برای همه طبیعی است، اما به هنگام آلوده شدن هوا همه مردم معترض می‌شوند که هوا آلوده است، لذا مجموعه ما با آلودگی‌ها معمولا دیده می‌شود تا با پاکی‌ها.

این مقام مسئول ابراز کرد: با رخ دادن اتفاقات ناگوار ما دیده می‌شویم، اما در شرایط آرام کسی ما را نمی‌بیند، این خاصیت گمنامی است و همه ما به این امر راضی هستیم، چراکه اجری که در گمنامی وجود دارد با هیچ عملی قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه ما به خوبی ارزش این اقدام را می‌فهمیم، خاطرنشان کرد: آنچه که می‌تواند ما را با مردم متصل کند انتشار این قبیل کتاب‌ها است؛ پرداختن به مجاهدت‌های خاموش و ایجاد ارتباط منطقی بین مجموعه سربازان گمنام(عج) با مردم از طریق کار فرهنگی بسیار ارزشمند است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اطلاعات نیز با تشکر از کلیه دست‌اندرکاران جهت انتشار کتاب، گفت: زحمات دو ساله برای تهیه این کتاب امروز به ثمر نشست؛ دفتر حوزه ادبیات در مجموعه وزارت اطلاعات راه‌اندازی شده که این محصول نتیجه این دفتر است.

وی افزود: وزارت اطلاعات در کنار رسالت تأمین امنیت، رسالت فرهنگی خود را در حد توان انجام می‌دهد و امروز یکی از محصولات در این راستا به نتیجه رسید که امیدواریم با پشتیبانی دانشگاه امنیت شاهد محصولات بهتری ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای این کار افزون بر ۱۰ راوی پای کار آمده‌اند و مصاحبه‌های شفافی انجام شد و با پشتیبانی دانشگاه امنیت این محصول به نتیجه رسید و افتخاری برای اداره کل اطلاعات استان همدان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha