شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: در حال حاضر مسائلی مانند اشتغال و معیشت به عنوان دغدغه اصلی مردم محسوب می شود و انتظار داریم استاندار جدید کردستان در راستای حل این مشکلات قدم های مثبتی بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منشا خدمات بیشماری برای ملت و انقلاب بوده است.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: در مواقعی که کشور به نوعی نیازمند یاری و کمک بوده است، بسیج در میدان حضور پیدا کرده است و این خود یک امتیاز بزرگ برای این انقلاب است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با شروع کرونا، شاهد تشکیل گروه های جهادی توسط بسیجیان بودیم که برای کاهش خسارت های این بیماری، رزمایش های بسیاری برگزار کردند.

ماموستا رستمی در ادامه با اشاره به معرفی استاندار کردستان تاکید کرد: امیدواریم استاندار جدید کردستان با روحیه جهادیمشکلات این استان را به خوبی شناسایی و زمینه توسعه و شکوفایی این خطه از ایران اسلامی را مهیا سازد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کردستان در بحث معادن و مباحث دیگری بخش همانند کشاورزی جزو استان های برتر کشور محسوب می شود، لذا امیدواریم که این پتانسیل ها مورد توجه استاندار جدید قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسائلی مانند اشتغال و معیشت به عنوان دغدغه اصلی مردم کردستان محسوب می شوند که انتظار داریم استاندار جدید در راستای حل این مشکلات قدم های مثبتی بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha