دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دانش آموزان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س)اشکذر گفت: طرح نهضت روشنگری و بررسی آسیبهای فضای مجازی در جمع دانش آموزان نمونه معلم صدر آباد برگزار شد.

خانم زینب غفوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، بر اساس طرح نهضت روشنگری و بررسی آسیب های فضای مجازی از سوی بسیج دانش آموزی شهرستان برنامه ریزی شده و با حضور مبلغات مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر در حال برگزاری است.

وی افزود: از جمله آسیب های اجتماعی که به خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا و آموزش مجازی در مدارس اتفاق افتاد، حضور خانواداه ها به خصوص دانش آموزان در فضای مجازی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س)اشکذر گفت: این مسئله علی رغم مزایای آموزش مجازی و استفاده درست از این بستر، موجب آسیب هایی در زمینه جسمی و روحی برای افراد شده است.

خانم غفوری هشدار داد: تهاجم فرهنگی در فضای مجازی به خصوص در پیام رسان های غربی مشهود است و تضاد فرهنگ دینی ما با چالش ها مواجه و کلیپ های موجود در شبکه های اجتماعی موجب دوری جوانان از فرهنگ دینی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بیان آسیب های روحی و جسمی استفاده از فضای مجازی برای دانش آموزان و آموزش استفاده صحیح از این بستر می تواند از آسیب های آن کم کند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha