شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ایران از نظر تنوع قومیتی، فرهنگی و مذهبی جایگاه بسیار خاصی در منطقه و حتی جهان دارد لذا می توان با برنامه ریزی مدون ضمن احترام به هویت ملی و فرهنگی اقوام، بسترهای موجود برای وحدت در کشور را توسعه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، صبح امروز در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران از نظر تنوع قومیتی، فرهنگی و مذهبی جایگاه بسیار خاصی در منطقه و حتی جهان دارد لذا می توان با برنامه ریزی مدون ضمن احترام به هویت ملی و فرهنگی اقوام، بسترهای موجود برای وحدت در کشور را توسعه داد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: در سفر به استان کردستان برنامه ها و نشست های خوبی با موضوع وحدت و تقریب مذاهب اسلامی برگزار خواهد شد که امیدواریم این سفر نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در سفر سه روز به کردستان ضمن دیدار با علمای اهل سنت کارهای انجام گرفته در حوزه وحدت و انسجام در این استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف این سفر اطلاع از آخرین کارهای انجام شده برای طلاب و مردم اهل سنت این استان در راستای تقویت وحدت و وفاق دینی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha