پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ل

حوزه /حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه تا زمان رفع کامل تحریم ها یک قدم هم عقب نخواهیم نشست، اظهار کرد: اگر قرار باشد چه با اجرای برجام و چه بدون اجرای برجام و محدودیت های هسته ای، مردم ما سختی ها را تحمل کنند و تحریم ها به قوت خودش باقی باشد، پس دلیلی برای پذیرفتن محدودیت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه های نماز جمعه این هفته قمصر، به جنایات استکبار جهانی در دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: سالهاست در دنیا هر جایی که انسانها کشته می شوند و جنگ و خونریزی است پای ثابت آن آمریکاست و اروپایی ها هم از آنها حمایت می کنند.

وی به حمایت ۶۰ ساله آمریکایی ها از اسرائیلی ها در قتل و خونریزی در فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: تمام سلاحی که آل سعود علیه مردم یمن و داعش برای کشتن مردم سوریه، عراق و فلسطین استفاده کرده و می کنند آمریکایی و اروپایی است.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران ریشه تاریخی دارد، افزود: کودتای ۲۸ مرداد، خیانت به ملی شدن صنعت نفت و به شهادت رساندن سه نفر از دانشجویان در آستانه سفر نیکسون، رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران مهمترین دشمنی با کشورمان بود.

وی، به نقش جوانان و دانشجویان در آگاهی رسانی مردم به جنایات استکبار جهانی در زمان رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: اگر چه هدایت و راهنمایی های علمای آگاه از سالها قبل و در آن زمان تاثیر خودش را گذاشته بود و جوانان کشور را بیدار و آگاه کرده بود، اما حضور سیاسی و اجتماعی دانشجویان آگاه نجات دهنده و راهگشای کشور بوده است.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه تا زمان رفع کامل تحریم ها یک قدم هم عقب نخواهیم نشست، اظهار کرد: اگر قرار باشد چه با اجرای برجام و چه بدون اجرای برجام و محدودیت های هسته ای، مردم ما سختی ها را تحمل کنند و تحریم ها به قوت خودش باقی باشد، پس دلیلی برای پذیرفتن محدودیت وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه منطق مذاکره کنندگان ارشد فعلی ما کاملا قرآنی، اعتقادی و مورد حمایت کامل مردم است، دلیلی برای پذیرفتن محدودیت وجود ندارد.

امام جمعه قمصر، به قدرت بسیار بالای نظامی، سیاسی، علمی و اقتصادی ایران در منطقه و دنیا اشاره کرد و خطاب به استکبار جهانی، گفت: دوران اقتدار ایران و ایرانی فرا رسیده و شما چاره ای جز پذیرفتن قدرت این مردم را ندارید، چه بخواهید و چه نخواهید ایران هر روز قوی تر از دیروز خواهد شد و جوانان این کشور نخبگان و اساتید انقلابی این مرز و بوم قله های علم را فتح خواهند کرد.

وی، در پایان توسعه و پیشرفت قمصر را نیازمند اتحاد و همدلی نخبگان این شهر دانست و خاطرنشان کرد: از جوانان و دانشجویان، نخبگان و اساتید دانشگاه قمصر درخواست می کنم در جلسه ای که امروز پیرامون مسائل شهر و در راستای همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان و تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر و بخش قمصر برگزار می شود، شرکت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha