یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ی

حوزه /نماینده ولی فقیه درکاشان با بیان اینکه به نسل جوان، آگاه، روشن، آزادی خواه و استکبارستیز ایران اسلامی افتخار می کنیم، ابراز داشت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید نقش جوانان را در کشور جدی بدانیم و تا آنجا که ممکن است امور مملکت را به جوانان که آینده سازان و آینده داران امین این نظام الهی خواهند بود، بسپاریم.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذر سالروز جنبش دانشجو در برابر نفوذ امریکا در ایران، اظهار داشت: وقتی کودتای مرداد ۳۲ تحقق پیدا کرد که امریکا با دلارهای فراوان، رژیم سقوط کرده پهلوی را دوباره بر سر قدرت نشاند و ریچارد نیکسون برای مشاهده موفقیت این کودتا به ایران آمد.

عضو خبرگان رهبری، تصریح کرد: رژیم پهلوی وقتی خواست ریچارد نیکسون را برای نشان دادن موفقیت خود به دانشگاه تهران ببرد و دکترای افتخاری حقوق را به او اعطا کند، دانشجویان غیرتمند و بیدار ایران عزیزمان در برابر این حرکت شوریدند و به اعتراض جانانه و مردانه برآمدند و رژیم منحوس پهلوی برای اینکه ارباب مزدورش کم نیاورد به مقابله بر نهضت دانشجویی برآمد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، حاصل مقابله رژیم منحوس پهلوی در برابر نهضت دانشجویی را زخمی شدن تعدادی از دانشجویان و به شهادت رسیدن ۳ تن از این عزیزانمان دانست و گفت: از تفکر استقلال طلبی، آزادی خواهی و دشمن ستیزی دانشجویان ۱۶ آذر پاسداری شود.

وی، با بیان اینکه دانشجویان در صحنه های بعدی هم با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خوش درخشیدند، گفت: به فرموده امام امت، تسخیرلانه جاسوسی انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود، ضمن اینکه آزادسازی هویزه نیز مرهون مجاهدت های دانشجویانی همچون علم الهدای‌ها بود .

آیت الله سلیمانی، در پایان با بیان اینکه به نسل جوان، آگاه، روشن، آزادی خواه و استکبارستیز ایران اسلامی افتخار می کنیم، ابراز داشت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید نقش جوانان را در کشور جدی بدانیم و تا آنجا که ممکن است امور مملکت را به جوانان که آینده سازان و آینده داران امین این نظام الهی خواهند بود، بسپاریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha