یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ولادت حضرت زینب

حوزه/ بیک تاش گفت: دشمن به دنبال به ابتذال کشیدن جامعه است و این مسئله وظیفه طلاب را سنگین تر می کند و باید زینب گونه با این مسائل مبارزه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، ویدا بیک تاش، استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، امروز در مراسم میلاد حضرت زینب (س) که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرستان نقده برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زینب (س) بهترین الگوی بشریت در همه امور بوده و در امر استقامت در برابر مشکلات باید همچون او صبور بود و حضرت در تبلیغ دین اسلام و حجاب در همه حالات نقش خود را ایفا کرد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه حضرت زینب (س) برادران خود را در جنگ از دست داده بود اما این امر در روحیه او اثر منفی نگذاشت و حضرت را از تبلیغ معارف دینی و افشای چهره منافقین و تبیین جایگاه امامت و ولایت باز نداشت.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی افزود: متاسفانه در اثر تبلیغات گسترده دشمنان و برخی کوتاهی های صورت گرفته تقید به مسائل دینی کاهش پیدا کرده و روابط های نامشروع و گناه علنی شده و عده ای به دنبال قبح شکنی هستند و این مسئله کار طلاب و روحانیون را سخت و مسئولیتشان را سنگین تر می کند.

بیک تاش، اضافه کرد: باید به بهترین شیوه از احکام و دین اسلام حمایت کنیم و در هبچ جای و مکانی زینب گونه دست از تلاش و کوشش برای نگهداری این انقلاب و اسلام بر نداریم.

وی گفت: نباید بگذاریم دشمن باهر ترفندهای خود جامعه ما را به ابتذال بکشاند و لازم است با یادگیری قوانین اسلام و به کارگیری و نشر آن مانند حضرت زینب(س) اسلام را زنده نگه داریم تا احکام الهی و دینی که با هزاران مشقت امروز به دست ما رسیده است به فراموشی سپرده نشود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha