سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: متاسفانه در حوزه ها نسبت به پژوهش کم کاری شده و بودجه خاصی در این زمینه اختصاص نیافته است.

حجت الاسلام حسین لطفعلی پور، معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت بیجار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهارداشت: حوزه‌های علمیه با توجه به رسالت مهمی که در زمینه انتقال دین به مردم دارند باید در ابتدا مقدمه کارهای پژوهشی را مهیا و فراهم کنند.

معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: متاسفانه در حوزه های نسبت به پژوهش کم کاری شده و بودجه خاصی در این زمینه اختصاص نیافته است.

این استاد حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: باید برای طلاب در بحث پژوهش ایجاد انگیزه کنیم ولی با این وجود شاهد کم توجهی مسئولان مربوطه در این زمینه هستیم و همین خود عامل بی انگیزگی طلاب در بحث انجام امور تحقیقی و پژوهشی می شود.

حجت الاسلام لطفعلی پور تاکید کرد: البته ما در مدرسه سفیران هدایت بیجار برای طلاب، مشوق هایی را در نظر گرفته ایم که به دنبال کارهای پژوهشی بروند، اما با این وجود باید گفت که این راهکار اصلی نیست.

معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه نیازمند ایجاد انگیزه در طلاب برای انجام امور پژوهشی هستیم، خاطرنشان ساخت: علامه امینی برای کشف یک مطلب علمی سراسر کشور را طی می کرد ولی اکنون با توجه به امکانات بسیار زیادی که در حوزه اطلاع رسانی، تحقیق و... در اختیار عموم قرار دارد به عینه می بینیم که رغبتی در بین طلاب برای انجام امور پژوهشی دیده نمی شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha