چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ حوزه علمیه خواهران مازندران، در سال پژوهشی پیش رو دو همایش ملی با امتیاز ISC را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد قائمی، در مراسم رونمایی از تازه های نشر حوزه علمیه خواهران مازندران، اظهار کرد: در طول یک سال گذشته، ۱۸ کتاب در حوزه های تفسیری، فقهی و کلامی توسط طلاب و اساتید نوشته شده و امروز با حضور نماینده وولی فقیه در استان، از آنها رونمایی شد. همچنین ۲۲ مقاله علمی پژوهشی در ژورنال های داخلی و بین‌المللی، توسط اساتید و طلاب چاپ شده که جای تشکر دارد و مایه افتخار است، امیدواریم از این شبکه پژوهشگر و نویسنده، بهره ‌مند شویم.

وی ادامه داد: از برنامه آتی مدیریت حوزه خواهران استان، دریافت مجوز برای پنج مجله علمی تخصصی در مدارس سطح ۴ است که در حال اتمام است. همچنین برای سال جاری دو همایش ملی با امتیاز ISC را در دستور کار خود داریم، یکی با موضوع شخصیت شناسی آیت اله مصباح یزدی(ره) با همکاری مجامع تراز اول کشوری، جامعه المصطفی و مشارکت ۸ حوزه علمیه از هندوستان، لبنان و آمریکااست که به خاطر مشکلات ساختاری، نتوانستیم این همایش را به صورت بین‌المللی مطرح کنیم. این همایش اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران خاطرنشان کرد: همایش دوم با همان امتیاز با محوریت شخصیت شناسی علمی و عرفانی علامه حسن زاده آملی(ره) است که اولین جلسه کمیته مربوط به آن، در دانشگاه علوم قرآنی آمل برگزار خواهد شد و در سال ۱۴۰۱ برگزمی شود.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha