جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ث

نماینده ولی فقیه در کاشان، نادیده گرفتن نقش پدر و مادر در انتخاب همسر برای فرزند را اشتباه دانست و اگفت: اگر نقش پدر و مادر در انتخاب همسر برای فرزندان لحاظ شود شاهد آسیب های اجتماعی و ازدواج های خیابانی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، در نخستین همایش تحکیم بنیان خانواده در فرهنگسرای ورزشی شهرداری کاشان، سستی بنیان خانواده را ناشی از نادیده گرفتن نقش آن دانست و گفت: نقش پدر، مادر، خواهر، برادر و دختر و پسر در خانواده باید دیده شود.

وی، با بیان اینکه بر اساس دین اسلام دختر و پسر نباید در کوچه و بازار باهم مراوده دوستانه داشته باشند، ادامه داد: متاسفانه عده ای با هنجارشکنی اصول اسلامی را زیر پا می گذارند.

امام جمعه کاشان ادامه داد: اینکه امروز بعضی از خانواده ها می گویند تا دختر و پسر همدیگر را نبینند، با هم مراوده نداشته باشند، مسافرت نروند و مدتی به اخلاق هم آگاهی پیدا نکنند، ازدواجشان پایدار نیست، باید دید چقدر این حرف می تواند اصولی و منطقی باشد؟. اسلام می گوید اگر پسر و دختر تصمیم ازدواج دارند می توانند همدیگر را ببینند، اما در چارچوب شرع مقدس.

نماینده ولی فقیه در کاشان، نادیده گرفتن نقش پدر و مادر در انتخاب همسر برای فرزند را اشتباه دانست و افزود: اگر نقش پدر و مادر در انتخاب همسر برای فرزندان لحاظ شود شاهد آسیب های اجتماعی و ازدواج های خیابانی نخواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha