جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش مردمی «سرباز و سردار» با موضوع آثار و تولیدات چندرسانه‌ای پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش مردمی «سرباز و سردار» با موضوع آثار و تولیدات چندرسانه‌ای پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود.

پویش سرباز و سردار ویژه گروه‌های سنی مختلف و به صورت انفرادی و جمعی طراحی شده است؛ در این پویش ارسال آثار در هر بخش آزاد است و به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز ویژه به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

قالب‌های ارسال آثار به این پویش مردمی در بخش مکتوب شامل نشریه، یادداشت و نقاشی، در بخش دیجیتالی شامل موشن گرافی و استاپ موشن، در بخش تصویری شامل مصاحبه، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ، در بخش گرافیک شامل عکس‌نوشته، اینفوگرافی، در بخش پوستر، صوتی شامل پادکست، اجرای سرود و نمایش رادیویی و در بخش برنامه‌های جمعی شامل مسجد محور و یادواره سرباز و سردار است.

زمان ارسال آثار به پویش مردمی سرباز و سردار از هشتم آذرماه لغایت ۱۲ بهمن ماه امسال از طریق آی دی @sarbaz_sardar ۱۴۰۴_admin در پیام‌رسان ایتا اعلام شده و آثار تولیدی، ضمن ارسال به جشنواره، به نام خالق اثر در کانال: @sarbaz_sardar ۱۴۰۴ در ایتا منتشر خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه پویش مردمی واقع در گلزار شهدای بهشت معصومه (س)، ساختمان شهید خزعلی، قرارگاه فرهنگی جهادی نیم پلاک مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۹۹۲۵۳۱۷۸۵۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha