دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اهدای 110 جهیزیه در حرم حضرت معصومه

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع ۷۵۰ سری جهیزیه به ارزش هشت میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان میان نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، امروز در مراسم توزیع جهیزیه میان نوعروسان مددجو اظهار داشت: یکی از محورهای راهبردی کمیته امداد تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده است و در همین راستا ۷۵۰ سری جهیزیه از ابتدای سال تاکنون میان نوعروسان توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: این تعداد جهیزیه به ارزش هشت میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است که از محل اعتبارات کمیته امداد، و هم افزایی و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

میری خاطر نشان کرد: این جهیزیه ها شامل کالاهای اساسی و مورد نیاز زندگی از قبیل یخچال، فرش، پتو اجاق گاز، سرویس آشپزخانه، لباسشویی و جارو برقی است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به خدمات کمیته امداد در بخش ازدواج به جامعه هدف خود گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر، یکی از بخش‌های مهم حوزه حمایتی این نهاد و با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده است.

وی تصریح کرد: طرح تهیه و توزیع جهیزیه با مشارکت حامیان و خیران به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی برای کمک به خانوارهای نیازمند اجرا می‌شود، که تهیه و توزیع تعداد ۵۰۰ فقره جهیزیه دیگر تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha