سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری وحدت بین مسئولان را عامل مهم پیشرفت و توسعه شهر عنوان کرد و گفت: این همدلی در صورتی که بین مسئولان باشد می تواند گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات شهروندان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در نشستی با حضور حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه بخش چغادک و صالح رحیمی فرماندار بوشهر، مسائل و مشکلات بخش چغادک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام خدری در این نشست وحدت بین مسئولان را عامل مهم پیشرفت و توسعه شهر عنوان کرد و ابراز داشت: این همدلی در صورتی که بین مسئولان باشد می تواند گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات شهروندان قرار بگیرد.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه توان مسئولان و دستگاه ها باید هم افزای یکدیگر باشد گفت: بخش چغادک متاسفانه طی سه دهه گذشته مورد بی مهری قرار گرفته است و این نشأت گرفته از نوع نگاه مسئولان بوده که به این شهر داشته اند، لازم است توان مسئولان بگارگرفته شود تا وضعیت این شهر نسبت به گذشته تغییراتی در خود شأن داشته باشد، این مسأله مطالبه مهم مردم است.

در این نشست همچنین مطالبات مردم چغادک در مسائل مختلف مطرح شد.

موضوع فاضلاب شهری، سه راهی، احداث سیل بند، احداث مدرسه شهدا، احداث مجتمع فرهنگی، مشکل مخزن آب شهر، کمبودها در حوزه بهداشت و درمان، تکمیل ساختمان مرکز جامع سلامت از مهمترین مسائلی بود که مسئولان بخش چغادک در این نشست به تشریح آن پرداختند.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر در این جلسه عنوان کرد: مسائل این بخش بر اساس اولویت رسیدگی خواهد شد.

وی همچنین قول داد که بزودی به صورت میدانی پروژه ها و مسائل مهم مطرح شده در جلسه را همراه با تعدادی از مدیران کل دستگاه ها مورد بازدید قرار دهد.

رحیمی بر اتحاد و همدلی بین مسئولان تاکید کرد و گفت: داشتن روحیه وحدت و یکدلی بین مسئولان می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت جامعه داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha