شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ویژه برنامه ها

حوزه/ سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری از ۲۵ آذر تا دوم دی‌ماه با شعار «از مسئله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری از ۲۵ آذر تا دوم دی‌ماه با شعار «از مسئله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» برگزار می‌شود.

همایش علمی و پژوهشی «کاوشگران»، تقدیر از پژوهشگران کانون استان ،بازدید از باغ پرندگان ویژه اعضای پژوهشگر استان، برگزاری ورکشاپ و مسابقه علمی نجات تخم‌مرغ ویژه اعضا، اجرای فعالیت‌های علمی پژوهشی در مراکز فرهنگی هنری، برگزاری نشست مجازی اقدام‌پژوهی با همراهی استان‌های کرمان، قزوین و بوشهر، شرکت در نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان با همکاری پارک علم و فناوری عمده فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قم در این هفته می‌باشد.

سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش با شعار «از مسئله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» پیرو ارسال فراخوان و شیوه‌نامه در مهر۱۴۰۰ آغاز شد که مورد استقبال پژوهش‌گران در کانون و علاقه‌مندان آزاد نیز قرار گرفت.

خاطرنشان می شود: این رویداد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha