دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام قدوسی نژاد

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: وحدت میان حوزه و دانشگاه، سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان (عج) اقامه شد با اشاره به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: پیوند میان حوزه و دانشگاه، وحدت مبارکی است که موجب تولید علوم بومی و تحقق الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی می‌شود.

وی با گرامیداشت شهید مفتح، گفت: از زمانی که بین حوزه و دانشگاه پیوند به وجود آمد، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شده و استمرار این وحدت، آینده روشنی را پیش روی ایران اسلامی قرار می‌دهد.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: امروز به واسطه وحدت میان حوزه و دانشگاه شاهد تحول در جنبش نرم افزاری، تولید علوم بومی، تحقق الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی و دستیابی به علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها و به روز شدن حوزه هستیم.

قدوسی نژاد با تاکید بر اینکه حضور عالمانه روحانیون در دانشگاه‌ها و حضور اساتید دانشگاه‌ها در حوزه نیاز امروز این دو مرجع علمی و دینی کشور است، اظهار داشت: وحدت باید با محوریت اهداف و دغدغه‌های مشترک و حول مأموریت‌های مشترک باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: بر اساس احادیث وارده، هر کس حضرت زهرا (س) را درک کند، گویا شب قدر را درک کرده است، لذا عقل در شناخت آن حضرت، متحیر است.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص لایحه بودجه ١۴٠١ نیز اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرصت مناسبی برای بحث و گفتگو دارند و باید با توجه به اقتصاد مقاومتی نسبت به تصویب بودجه اقدام کنند و انتظار می‌رود که دولت و مجلس ویژگی اساسی خیرخواهی مردم را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha