پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ همایش بزرگ بانوان طلبه یزدی در اردوی استانی طلیعه حضور

با وجود تداوم بیماری کرونا و گزارش شناسایی ابتلا به کرونا اُمیکرون در ایران به تازگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران تصمیم به برگزاری امتحانات پایانی به صورت حضوری گرفته است که این تصمیم بانوان محصل حوزوی و اعضای خانواده آنان را نگران ساخته است؛ در این گزارش به بررسی برخی از مشکلات همه‌گیر بانوان طلبه اشاره شده و شرایط کرونایی کشور نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ۳٠ بهمن ۱۳۹۸ خبر ورود کرونا ویروس به ایران تایید شد. مهمان ناخوانده‌ای که گَرد مرگ را بر جامعه پاشید و هزاران خانواده را داغدار کرد.

سال‌ها خانه‌نشینی برای مردمان دلشاد و سرزنده این مرز و بوم راحت نبود ولی کرونا با گروگانگیری حیات، زنجیر بی‌رحمانه خود را بر در خانه‌های شهر قفل زد.

اکنون دو سال از شروع این بیماری همه‌گیر در ایران می‌گذرد، با تزریق واکسن به صورت گسترده در سطح کشور و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این بیماری کاهش یافته ولی به صفر نرسیده است.

طبق تازه‌ترین آمار وضعیت شیوع کرونا ویروس که خبرگزاری ایرنا ۲۷ آذر ماه به نقل از رسانه‌های معتبر و همچنین با تکیه بر گزارش‌های دفاتر ایرنا در خارج از کشور و گروه‌های خبری مناطق ایرنا منتشر کرده است، ایران جزو ۳٠ کشور دارای بیشترین تعداد مبتلایان و در ردیف ۱٠ کشور نخست قرار گرفته است. این آمار به وضوح نشان می‌دهد که پرونده کرونا هنوز بسته نشده است.

با وجود تداوم بیماری کرونا، به تازگی تصمیمی توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور گرفته شده است مبنی بر «برگزاری امتحانات به صورت حضوری»، که این تصمیم بانوان محصل حوزوی و اعضای خانواده آنان را نگران ساخته است.

رویا حیدرزاده طلبه حوزه علمیه خواهران فاطمةالزهرا(س) آذربایجان غربی شهر ارومیه در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: تازه ۱٠ روز است که زایمان کرده‌ام و بخاطر انجام عمل سزارین از سوی تیم پزشکی از تزریق واکسن کرونا تا دو ماه آینده منع شده‌ام.

وی افزود: در دوران بارداری نیز به دلیل باردار بودن واکسن کرونا به من تزریق نشد، با وجود این شرایط حضور در حوزه برای شرکت در امتحان می‌تواند برای من و نوزادم خطرآفرین باشد.

*تاثیر شدید کرونا امیکرون بر «نوزادان» مادران طلبه‌ را بین ترک یا ادامه تحصیل بلاتکلیف گذاشته است


طلبه حوزه علمیه خواهران فاطمةالزهرا(س) ارومیه با بیان اینکه به گفته کارشناسان، سویه جدید کرونا امیکرون در نوزادان شدیدتر از سایر رده‌های سنی بروز و جان آنان را تهدید می‌کند گفت: تجمع تعداد زیادی از بانوان طلبه در محل برگزاری امتحان خطر شیوع بیماری کرونا را افزایش می‌دهد و برای افرادی که مثل من نوزاد دارند شرایط نگران‌کننده‌ای ایجاد و آرامش فکری را از ما سلب کرده است.

حیدرزاده اضافه کرد: در پاسخ به افرادی که می‌گویند نوزاد خود را به محل برگزاری امتحان نیاورید باید گفت در صورتی که چند ساعت هم نوزاد دور از مادر قرار گیرد و مادر تنها به محل امتحان رجوع کند، این احتمال وجود دارد که ویروس کرونا از سوی شرکت‌کنندگان در امتحان به بدن او وارد شود و مادر ناقل ویروس به فرزند خود شود.

وی با بیان اینکه فرزند ۶ ساله دیگری نیز دارد گفت: مهدکودک‌ها اکنون به دلیل بیماری کرونا بسته‌اند و جایی نیست که فرزندم را در زمان برگزاری امتحان به آنجا بسپارم.

طلبه حوزه علمیه خواهران فاطمةالزهرا(س) ارومیه تشریح کرد: از بین افرادی که در امتحان حضوری شرکت ‌می‌کنند ممکن است عده‌ای ناقل باشند و هیچ کسی نمی‌تواند تضمین دهد که سلامت مادرها و نوزادانشان به خطر نمی‌افتد؛ بر این اساس شرایط سخت تصمیم‌گیری بین ترک تحصیل بخاطر حفظ سلامت نوزاد یا ادامه تحصیل و به خطر افتادن سلامت نوزاد اکنون پیش روی طلابی که نوزاد دارند قرار گرفته است.

حیدرزاده بیان کرد: مشکلاتی که مطرح کردم فقط مشکل من تنها نیست بلکه در آذربایجان غربی و سایر استان‌ها و شهرهای کشور موارد بسیار زیادی مثل من وجود دارد و ضروری است برای تامین آرامش آنان برای شرکت در امتحانات پایانترم تدبیر صحیحی اندیشیده شود.

وی مطرح کرد: موکول کردن امتحانات به شهریور ماه برای یک طلبه سخت است چون بخشی از دروس فراموش می‌شود و فراگیری مجدد آن فشار مضاعفی را به فرد تحمیل می‌کند و از سویی دیگر برخی دروس پیش زمینه هستند و در صورتی که در زمان مقرر پشت سر گذاشته نشوند نظام درسی فرد را دچار آشفتگی می‌کنند.

طلبه حوزه علمیه خواهران فاطمةالزهرا(س) ارومیه عنوان کرد: از مسوولان تصمیم‌گیر در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و سایر مسوولان کشوری درخواست می‌شود با توجه به تداوم بیماری کرونا برای تامین سلامت جسمانی مادران و فرزندانشان دغدغه بیشتری داشته باشند تا بتوان این دوران را با سلامت بیشتر و با خسارت جانی کمتر پشت سر گذاشت.

*«احتمال انتقال کرونا به اعضا دارای بیماری زمینه‌ای در خانواده» دردی اضافه بر شرایط استرس‌زا امتحانات

پریا عباسی طلبه حوزه علمیه خواهران امام خامنه‌ای استان کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: افراد زیادی مثل من پدر و مادرهایشان دارای بیماری زمینه‌ای هستند و نگرانی‌شان از حضور در تجمعاتی مثل محل برگزاری امتحان، بابت به خطر افتادن جان پدر و مادرشان است.


وی با بیان اینکه سازمان بهداشت جهانی می‌گوید سویه جدید ویروس کرونا خطر انتقال بیشتری دارد و شیوع آن نگران کننده است افزود: این هشدارها، درگیری ذهنی افراد را بابت سلامتی اعضای خانواده به ویژه پدر و مادرها بیشتر کرده است؛ با این حال مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران ضمن حضوری کردن برگزاری امتحانات، محصلان حوزوی را بین دو راهی سخت انتخاب سلامت خانواده یا عقب نماندن از تحصیل قرار داده است.

طلبه حوزه علمیه خواهران امام خامنه‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: هر چند کارشناسان می‌گویند با تزریق واکسن هم احتمال ابتلا به کرونا وجود دارد ولی در بین بانوان طلبه هستند افرادی که به دلایل مختلف حتی موفق به تزریق واکسن کرونا هم نشده‌اند و در صورت حضور در جلسه امتحان ناخواسته سلامتی دیگران را تهدید می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه آمارها می‌گوید شیوع کرونا همچنان ادامه دارد و حضور در تجمعات همچنان می‌تواند خطرآفرین باشد اضافه کرد: چه کسی حاضر است ضمانت دهد که سلامت پدر و مادر من و سایر طلابی که شرایط مشابه دارند به خطر نمی‌افتد؟

وی تشریح کرد: در بین همکلاسی‌هایمان برخی از بانوان طلبه شیرده و برخی باردار هستند ولی با این وجود مرتب در کلاس‌های مجازی حضور یافتند و اکنون سزاوار نیست با اعمال شرایط سختگیرانه از حضور در امتحانات باز بمانند و زحماتشان هدر برود.

طلبه حوزه علمیه خواهران امام خامنه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر مشکلات ذکر شده، خانواده من وسیله نقلیه شخصی ندارند و به دلیل دور بودن ساختمان حوزه علمیه از محل سکونتمان ناچار به استفاده از وسیله نقلیه عمومی هستم، وضعیت نامناسب اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در وسایل نقلیه عمومی هم که برای همگان آشکار است و این مسئله خانواده من را نگران ساخته و سبب شده برای صدور جواز حضور در جلسه امتحان سختگیرانه عمل کنند.


*وسیله نقلیه عمومی و کرونا، وسیله‌ نقلیه اختصاصی و هزینه‌های بالا


عباسی مطرح کرد: خیلی از طلاب در سراسر کشور اکنون که در مهلت کسب آمادگی برای شرکت در امتحانات به سر می‌برند وقتشان بجای مطالعه دروس صرف حل مشکلات چگونگی رسیدن به محل امتحان می‌شود چون از سویی خانواده‌هایشان نسبت به استفاده از وسایل نقلیه عمومی آنان را محدود کرده‌اند و از سویی دیگر هزینه استفاده از وسایل نقلیه اختصاصی مثل اسنپ یا آژانس برای همه امتحانات سرسام آور است.

وی ادامه داد: اگر کرونا خاتمه یافته بود و هر روز هشدارهای کرونایی ذهن جامعه را پر نمی‌کرد مشکلی بابت حضور در جلسه امتحان وجود نداشت.

طلبه حوزه علمیه خواهران امام خامنه‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: مطالبه من و دیگر طلاب از مسوولان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران این است که تا تزریق صد در صدی واکسن توسط طلاب و اعلام خاتمه کرونا توسط مراجع مربوطه رسمی کشو، برنامه‌های آموزشی و امتحانات به صورت مجازی پیش برود.

*طلاب خوابگاهی نه راه پس دارند و نه راه پیش!

فاطمه معصومی طلبه حوزه علمیه خواهران فاطمةالزهرا(س) استان فارس شهر ارسنجان که جزو طلاب استفاده کننده از خوابگاه است در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: با شیوع بیماری کرونا خوابگاه‌ها تعطیل شد، طلاب به خانه‌های خود بازگشتند و از طریق فضای مجازی در کلاس‌های درس حاضر می‌شدند.

وی اذعان کرد: در صورتی که امتحانات به صورت حضوری برگزار شود من و جمع دیگری از طلاب برای مشارکت در امتحان مجبور به حضور در خوابگاه هستیم، در این شرایط که کرونا همچنان جولان می‌دهد، حاضر شدن در فضای خوابگاه خطرآفرین است.

طلبه حوزه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا(س) ارسنجان ادامه داد: لازمه حضور در خوابگاه مراوده تمام وقت با افراد دیگری است که در خوابگاه حضور دارند؛ در صورتی که حتی یک نفر از جمعیت خوابگاهیان بیمار یا ناقل باشد ضربه قابل توجهی به سلامت افراد حاضر در خوابگاه وارد می‌آید.

معصومی بیان کرد: جمعیت خوابگاه‌ها اغلب متراکم است و تعدادی از این جمعیت واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند؛ حتی اگر همگی واکسن را هم دریافت کرده باشند نمی‌توانند شبانه‌روز از ماسک استفاده کنند که در این صورت سلامتی طلاب خوابگاهی تضمین نخواهد شد.

وی مطرح کرد: طلبه‌ای که در طول ترم زحمت درس خواندن و مباحثه کردن‌های مجازی را به جان خریده است تا روند تحصیلی خود را به سرعت طی کند و به مشکل سنوات نخورد، اگر بخواهد برای امتحانات تا شهریور ماه منتظر بماند لطمه بزرگی به روحیه و درس‌هایش وارد می‌شود در حالیکه شرایط کشور در شهریور ماه نیز از اکنون قابل پیش‌بینی نیست.

وی اضافه کرد: از مسوولان برنامه‌ریز حوزه‌ علمیه خواهران انتظار می‌رود با برگزار کردن امتحانات به صورت مجازی، در راستای حل مشکلات طلاب همکاری بیشتری داشته باشند.

*ممانعت خانواده‌ها نسبت به حضور طلاب در حوزه‌ها با شرایط فعلی کرونا در کشور

حدیثه مخبریان طلبه حوزه علمیه خواهران فاطمیه(س) استان سمنان شهر دامغان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان اینکه طلاب برخی از شهرها ۱٠ روز مانده به شروع امتحانات از اینکه امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شود مطلع شده‌اند گفت: افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند در این فرصت کم نمی‌توانند همزمان برای واکسینه کردن خود و مطالعه دروس امتحانی اقدام کنند.

وی اذعان کرد: خانواده من و خیلی از طلاب دیگر در شرایط فعلی نسبت به حضور فرزند خود در حوزه ممانعت می‌کنند و صدور جواز در این راستا را مشروط به صفر شدن آمار مبتلایان به کرونا در کشور یا حداقل در استان محل سکونت کرده‌اند.

طلبه حوزه علمیه خواهران فاطمیه(س) دامغان اضافه کرد: به نظر ضروری است مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران امتحانات ترم جاری را به صورت مجازی برگزار کند و اجرای حضوری برنامه‌ها را تا واکسینه شدن همه طلاب به تعویق اندازد تا محصلان حوزوی و خانواده‌هایشان نسبت به شرایط حضوری حوزه خیالی آسوده داشته باشند.


*ممانعت برخی حوزه‌ها از مشارکت حضوری طلابی که واکسینه نشده‌اند در امتحانات

پرستو حسنی طلبه حوزه علمیه خدیجه کبری(س) زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: مدتی پیش خانوادگی درگیر بیماری کرونا شدیم به همین دلیل پزشکان از تزریق واکسن به ما خودداری کردند؛ بر اساس ابلاغیه حوزه چون واکسن نزده‌ام نمی‌توانم در امتحانات حضوری شرکت کنم.

وی ادامه داد: چنانچه امتحانات به صورت مجازی برگزار نشود، من و خیلی از طلاب دیگر که هنوز واکسینه نشده‌ایم نمی‌توانیم در امتحانات حضوری شرکت کنیم و مجبور به حذف واحدهای درسی می‌شویم که در این صورت روند تحصیلی‌مان به مشکل می‌خورد.

طلبه حوزه علمیه خدیجه کبری(س) زنجان بیان کرد: علاوه بر موارد مطرح شده، دارای نوزاد هستم و همسرم بابت سلامت فرزندمان نگران است و با محدودیت‌هایی نسبت به حضور خود و فرزندم در حوزه مواجه هستم.


*دورهمی‌های یلدایی و خطر تشدید همه‌گیری کوویید-۱۹

حسنی تصریح کرد: علاوه بر تداوم ابتلا و بستری بیماران کرونایی در زنجان، ویروس کووید-۱۹ همچنان دارد روزانه در این استان فوتی برجای می‌گذارد.

وی با بیان اینکه شب یلدا در پیش است و بسیاری از افراد ممکن است برای تجدید دیدار با اعضای خانواده در دورهمی‌ها شرکت کنند گفت: در این محافل خانوادگی مشخص نیست چند نفر مبتلا یا ناقل ویروس کرونا می‌شوند و با حضور در جلسه امتحان دیگران را مبتلا می‌سازند. در چنین شرایطی ممکن است ضریب ابتلا به کرونا دوباره اوج بگیرد.

طلبه حوزه علمیه خدیجه کبری(س) زنجان مطرح کرد: طلاب توقع دارند مراجع مدیریتی و برنامه‌ریز حوزوی شرایط استان‌ها را در نظر گیرند و برای سلامتی طلاب و خانواده‌های آنان اهمیت بیشتری قائل شوند.

حیدری طلبه حوزه علمیه خواهران کوثر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه تشریح کرد: مادرانی که فرزندان محصل دارند اگر به کرونا مبتلا شوند فقط خودشان ضربه نمی‌خورند بلکه سیر تحصیل فرزندانشان آسیب دیده و آینده آنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.


*فضای غیراستاندارد برخی حوزه‌ها مناسب اجرای برنامه‌های حضوری در شرایط ناپایدار کرونایی نیست

وی ادامه داد: دو فرزند دو قلو دارم که کنکور دارند، مدرسه‌شان کلاس‌ همه پایه‌ها را حضوری کرده است به جز دانش‌آموزانی که کنکور پیش رو دارند تا مبادا درگیر کرونا شوند و از کسب آمادگی برای کنکور عقب بمانند و یک سال عمر و تلاششان هدر برود.

طلبه حوزه علمیه خواهران کوثر استان تهران مادران را رکن اصلی و محور آرامش خانواده دانست و گفت: جمعیت مادران طلبه‌ای که فرزندانشان کنکور پیش رو دارند یا فرزندانشان محصل و در حال آماده شدن برای امتحان هستند کم نیست، اگر این مادرها مجبور به مشارکت حضوری در امتحان شوند و کرونا بگیرند آینده فرزندانشان لطمه سنگینی خواهد خورد.

حیدری تصریح کرد: برگزاری امتحانات به صورت حضوری نیازمند فضای مناسب، بزرگ، استاندارد و دارای تهویه مطلوب است تا ضریب ابتلا حاضران در آن مکان به کرونا کاهش یابد در حالیکه بسیاری از حوزه‌ها چنین فضایی ندارند.


*آلودگی هوای زمستانی کلانشهرها و آسیب‌پذیری ریوی ساکنان آن‌ها

وی اذعان کرد: دو سال است که به علت شیوع بیماری کرونا برای حفظ سلامت خانواده به ویژه فرزندان محصل خانواده و همچنین پدر و مادرهای سالمندی که بیماری زمینه‌ای هم دارند از حضور در هر گونه تجمع و حتی دیدارهای محدود و حساب‌شده خانوادگی خود را محروم کرده‌ایم، اکنون شرایطی که حوزه پیش روی بانوان طلبه گذاشته است ممکن است سلامتی‌ما و اعضای خانواده‌مان را تحت تاثیرات نامطلوب قرار دهد.

طلبه حوزه علمیه خواهران کوثر استان تهران مطرح کرد: ساکنان کلانشهرهایی مثل تهران که با مشکل آلودگی هوا نیز رو به رو هستند و در ایام سرد سال پدیده وارونگی هوا نیز دامنگیرشان می‌شود ریه‌های آسیب‌پذیرتری دارند و در صورت مواجه شدن با ویروس کرونا مقاومت کمتری خواهند داشت.

حیدری افزود: افرادی که مدعی اتمام بیماری همه‌گیر کرونا هستند توضیح دهند که هشدارهای پیوسته مراجع بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا و همچنین آمارهای روزانه از شمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونا بر چه اساسی است.

وی بیان کرد: تفسیر وضعیت کرونا در کشور و اعلام پایان یا تداوم این بیماری باید توسط مراجع مربوطه پزشکی صورت گیرد تا مورد قبول واقع شود.

طلبه حوزه علمیه خواهران کوثر استان تهران اذعان کرد: امید است مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران شرایط نامساعد بانوان طلبه برای شرکت در امتحانات حضوری را در نظر بگیرد و برای کاستن از حجم مشکلات آنان امتحانات را به صورت مجازی برگزار کند.

حیدری عنوان کرد: مادران چتر حمایت عاطفی و مرکز تامین آرامش تمام اعضای خانواده هستند و اگر سلامت آنان به خطر بیفتد خانواده‌ها در این شرایط حساس دچار مشکل می‌شوند.


*شناسایی «امیکرون» در ایران و بحرانی که در یک قدمی کشور است

دکتر اصغر عبدلی، فناور واکسن برکت صبح امروز ۲۸ آذر ماه ۱۴٠٠ اعلام کرد:« نخستین مورد کوویید-۱۹ با واریانت امیکرون در ایران با یک کیت ایرانی تشخیص داده شد»؛ این خبر را خبرگزاری دانشجو منتشر کرد. حال جای سوال است که برای حفظ سلامت بانوان طلبه آیا برگزاری غیرحضوری امتحانات نباید در دستورکار قرار گیرد؟

دکتر حمید عمادی رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی(ره) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به تصمیم مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات پایان‌ترم عنوان کرد: در حال حاضر کشور در شرایط ناپایدار کرونایی قرار دارد ولی عده‌ای گمان می‌کنند همه چیز تمام شده است.


*رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی(ره): شرایط کشور به حالت عادی بازنگشته و نیاز به تداوم مراقبت‌ها است

وی اضافه کرد: در ۸۸ کشور امیکرون شناسایی شده و در ایران نیز این ویروس گزارش شده است، ضروری است مراقبت‌ها بیشتر شود و حتی ممکن است نیاز به تکرار دوران قرنطینگی شود چون طبق گزارش‌ها این ویروس جدید خطرآفرینی بیشتری به همراه دارد.

رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی(ره) تصریح کرد: اقدام مناسبی نیست که محصل‌های حوزوی را مجبور به امتحانات حضوری کرد چرا که شرایطی پیش روی کشور قرار دارد که در یک قدمی بحران به سر می‌بریم.

عمادی ادامه داد: صحیح نیست که فکر کنیم همه چیز تمام شده است، امیکرون نشان‌داده که شرایط کرونایی سخت‌تری ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید به سرعت سمت شرایط عادی پیش رفت و قرنطینه‌ها و سختگیری‌ها باید دوباره اعمال شود افزود: درخواست می‌شود حوزه‌های علمیه امتحانات را به صورت حضوری برگزار نکنند و گمان بر این نبرند که شرایط کرونایی تمام شده است.

رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی(ره) اذعان کرد: به لطف خداوند وضعیت کشور اکنون مطلوب است ولی اینگونه نیست که همینگونه بماند و برای عدم ورود به شرایط جدید بحرانی نیاز به تداوم رعایت همه جانبه دستورالعمل‌های بهداشتی وجود دارد.

خبرگزاری شبستان هفتم فروردین ماه سال گذشته مصاحبه‌ای از زهرا ابراهیمی، کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی منتشر کرد که وی در بخشی از این مصاحبه گفته است: هرآنچه منجر به ضرر مادی یا معنوی و یا جسمی یا روحی به دیگران شود در دایره حق‌الناس قرار می‌گیرد. قوانین دین اسلام مبتنی بر سعادت و سلامت فرد و اجتماع است و هرآنچه این سعادت و سلامت را به خطر اندازد مردود می باشد.

درست است که مسوولان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در پی اعلام جواز از سوی دولت مبنی بر تداوم برنامه‌های آموزشی به صورت حضوری تصمیم به حضوری کردن امتحانات گرفتند ولی ضروری است شرایط ویژه بانوان در جامعه مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.
با توجه به اینکه صبح امروز امیکرون در کشور شناسایی و گزارش شد و به گفته کارشناسان پیش‌بینی می‌شود شرایط بحرانی در حال ایجاد باشد بهتر است قبل از اینکه سلامتی و جان بانوان حوزوی و خانواده‌ای آنان به خطر افتد تصمیم مطمئنه‌ای گرفته شود و شرایط امنیت‌بخشی برای ادامه تحصیل آنان فراهم شود.


=================

گزارش از : فاطمه جمالزاده


انتهای پیام/۶۳/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • b. l IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    10 1
    سلام. من همسرم ده روز ای سیو بود بخاطر کرونا تازه مرخص شده. ریه اش۸۰درصد درگسر شده. کلی زیر قرض رفتیم الان دیگه اجازه نمیده من برم امتحان حضوری بدم. ایا بعد۶سال درس خوندن رواست انصراف بدم؟؟؟
  • سارا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    3 0
    سلام منم طلبه ی حوزه علمیه ی امام خامنه ای کرمانشاه هستم و واقعا خدا خیرش بده خانم عباسی رو همه رو حقیقت گفتند ... خودتون پیگیر باشید مشکلات ده برابر همیناس ... توروخدا مجازیش کنید وگرنه زحمتامون هدر میره و باید انصراف بدیم چون شرایط حضور نداریم
  • معصومه IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    حتما باید هزار نفر بمیرن تا جمع کنین این بساطو
  • A IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    3 0
    سلام با موارد گفته شده کاملاااا موافقم بنده طلبه شهرستانی هستم و مشکلات بنده خوابگاه و همچنین هزینه های رفت و برگشت هست همچنین خطرات ویروس جدید امیکرون برای خانواده هامون واقعا استرس اوره لطفا لطفا لطفا این ترم مجازی بشه ترم بعد مرخصی میگیریم تا شرایط بهتر بشه چاره ای نیست
  • ۰۹۱۳۳۷۶۲۰۸۸ IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    3 0
    خواهشا امتحانا وحوزه غیر حضوری بشه من برای رفت وآمد مشکل دارم
  • زینب IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    خواهش میکنیم نسبت به طلاب خواهر رحم داشته باشید این ینی چی آخه دانشگاه مجازی باشه حوزه خواهران حضوری اصلا ملت بهمون میخندن مگه جونمونو از سر راه آوردیم آخه
  • سارا IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    لطفا برای ما ارزش قائل بشین و مجازی کنید وگرنه همه ی طلاب انصراف میدن، دانشجوها فقط آدمن؟؟!! ما انسان نیستیم؟؟؟
  • بابایی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بله واقعا برای ماکه طلاب خوابگاهی هستیم سخته که رفت وامدداشته باشیم...
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    امتحان ها مجازی شود
  • زهرا الازمنی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری
  • الهام IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    خواهش میکنم امتحانات این ترم رو مجازی کنید من مهمان دو شهر هستم چون از اول نگفتین حضوریه الان همسرم میگه یا انصراف بده یا مجازی امتحان بده من نمیتونم ۶ساعت راه تو رو ببرم و بیارم مگه خودم کار ندارم.اونم تو اوضاع بارداری و کرونا جدید که ۳ نفر در ایران مبتلا شدن
  • Fatemeh IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا متاسفم برای حوزه علمیه واقعا چطور میخواید‌جواب این همه طلبه ک اومدن درس بخونن رو با این شرایط میخوان انصراف بدن رو بدین خدا نگذره ازتون
  • اتنا IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    با وجود همه مشکلات و بیماری باز هم درجواب تهمت میزنن که قصد شما سواستفاده از شرایط موجوده و دلیل منطقی ای ندارید!! شما خودتونو به خواب زدید! وگرنه غیر ممکن بود نظرات اینهمه طلاب رو ندید بگیرید و مشکلاتشون رو غیر منطقی بدونید و برای جون خودشون و خانواده هاشون ارزش قاعل نشید مرحبا دارید
  • طلبه حوزه علمیه ی تهران IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام چندین روزه طلاب خواهر بخاطر مجازی شدن امتحانات پایان ترم1400 اعتراض کردن به هر نحوی ولی صداشون به مسولین مربوطه نرسیده یا نخواستن که بشنون از شما خواهشمندم پیگیری کنید فرق ما با دانشگاهی ها چیه که مجازین؟؟؟
  • محدثه علیزاده IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام. ما انقدر دلیل موجه میاریم اما باز بهمون میگن فقط داری سواستفاده میکنید از شرایط این چه حرفیه، قضاوت کاره بنده اس؟ میگن مگه شهریه میدید ک خواستار مجازیید؟ این حرف زشت یعنی چی؟ چون پول نمیدیم جونمون بی ارزشه؟ تمام دانشگاه ها درک کردن و مجازی اعلام کردن، مرکز چرا داره طلبه رو زده میکنه از این راه؟ خدارو خوش میاد نیمه دوم سال 98هم همین مشکلات رو داشتیم، ندین نفر مریض شدند و بدنشون ضعیف شد، چرا صدای ما به جایی نمیرسه یعنی یک نفر نیست که بشنوه صدای مارو؟ این همه بی رحمانه تصمیم گرفتن چه منطقی پشتشه؟
  • سحر IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام بله خواهش میکنم یه فکری کنید پسر من مبتلا به کرونا وعوارض کرونا کاوازاکی شد بدن ضعیف وقلب رو درگیر کرد خواهش میکنم پسر من یک بار تا بخش آی سی یو رفته داروهای گران قیمت وبا عوارض بالا برای پسرم ترزیق کردن من دوتا بچه محصل دیگر هم دارم شرایط مرخصی تحصیلی رو ندارم چون وقفه در تحصیل تمام زحماتم به هدر میده
  • یاسمی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام عليكم این کرونا و امیکرون خیلی دامن گیرمشیود خواهشا امتحانات رو مجازی کنید در کشورعزیزمان نیز به این اُمیکرون درگیرشدن طلاب خواهران رو درنظر بگیرید
  • اکرم IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا جای تاسف وگله داره که هیچ اهمیتی به طلبه های خواهر وسختی هایی که دار ن توجه نمیشه واین باعث شده پذیرش در سطح حوزه های کشور پایین بیاید وماطلبه ها مجبور به انصراف شویمان هم در سال های پایانی حوزه
  • سیما IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    سلام بنده خودم یه طلبه .مادرم هم مریض هست اگه خدایی نکرده من از حوزه اینا کرونا بگیرم واگه یه یه نفر از اعضای خانواده کرونا میگیره به اون یکی هاهم منتقل میشه من مادرم راچکار کنم تو راخدا رحم کنید ما چه گناهی مگه کردیم
  • سادات IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام اگرکاری انجام بشه خوبه بامسئولین بی فکری درارتباطیم
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    واقعا شرایط سخته مندالان خودم علائم دارم اگه هفته دیگه برم چند نفر دیگه درگیر میشن باز بجه ها روهم که بخوایم بزاریم مهد اونا که ماسک رو تحمل نمیکنن پس اگه یه نفرشون ناقل باشه همه میگیرن بچه کلاس اولی که تو خونه داره درس میخونه رفت وآمد تقریبا دو ساعت ونیم طول میکشه کی میخواد تو این دوساعت بهش کمک کنه لطفا مجازی برگزار کنید
  • راضیه طراوت روی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام وقتتون بخیر من چجوری با ی بچه ی کوچیک با اتوبوس رفت و امد کنم با این وضعیت مریضی؟؟ چرا اینقدر بی مسئولیت هستین؟؟ چرا دانشگاه باید مجازی بشه ما حضوری در صورتی ک مشکلات ما طلاب چند برابر اونا هست؟؟
  • سمیه IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    من واکسن نزدم، اگر برای امتحانات حضوری واکسن بزنم، در مدت امتحانات بدنم ایمن نیست، و ممکن است مبتلا شوم، و اگر واکسن نزنم امکان اینکه به جلسه راه ندهند زیاد است، تلاش پنج سال تحصیل درحوزه بر باد میره
  • یازهرا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام من طلبه حوزه امام خامنه ای کرمانشاه هستم ازتون خواهش میکنم با توجه به موج جدید کردنا و کرونای امیکرون تقاضای مجازی شدن امتحاناتو دارم لطفا چ فرقی بین ما و دانشجو هاست که امتحانات اونا مجازی شده خواهشا پیگیری کنید
  • حيدري IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام این مشکلات در حوزه های شهر زنجان هم وجود داره متاسفانه حوزه ما کوچیکه و کلاسا تهویه مناسبی ندارن طلبه ها مشکلات نوشته شده در متن بالا رو دارن ولی همچنان اصرارب برگزاری کلاس و امتحانا بصورت حضوری هست متاسفانه اصلا درک نمیکنن ک اگه این شرایط نسبتا آرومی ک هست اگ لحظه های غفلت بشه ممکن دوباره با بحران روبرو بشیم از مسوولین خواهش میکنم متعصبانه و متحجرانه به موضوع نگاه نکنن هشرایط و مشکلات طلاب رو در نظر بگیرن و تصمیم گیری کنن
  • زهرا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام با توجه به شرایط موجود و مشکلاتی اعم از بارداری عدم واکسینه شدن ویروس اومیکرون که صبح امروز وارد شده خواهشمندیم امتحانات پایان ترم به شکل مجازی باشد.
  • ناهید قنبری IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    درخواست مجازی شدن امتحانات به دلیل ویروس جدید کرونا
  • زهرا IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    نه به امتحانات حضوری
  • زهرا الازمنی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    باسلام واقعا متاسفیم که باوجود ورود اومیکرون به کشور سلامتی هیچکدام از طلاب خواهر برای مرکز مدیدیت مهم نبوده و همچنان در تصمیم خودشان پابرجا هستند درواقع مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران هیچ اهمیتی به اعتراض خواهران طلبه نمیدهد ما طلاب به اندازه کافی ازسوی جامعه طرد شده ایم چرا مرکز حمایتمان نمیکند؟ چرا اعتراض ما به گوش کسی نمیرسد جان تک تک این طلاب معترض برگردن تک تک مسئولانیست که این تصمیمات را میگیرند انشاالله که فردای قیامت پاسخگو باشند در این وهله که پاسخگوی ما نبودند پایدار باشید
  • ۰۰۰۰ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام علیکم.ما طلاب خوابگاهی هستیم و خوابگاه ما هیچ امکانات بهداشتی نداره تعداد طلاب خوابگاهی زیاد است و تعداد اتاق خواب کم و تعداد سرویس بهداشتی ۳تاهست مکان امتحان سربسته و تهویه نداره فقط یک در دارد دراین سرما نمیشه که در را بازگذاشت بعد یک در چقدر میتواند هوا را تهویه کند از شما خواستاریم که امتحانات را مجازی برگزار کنید باتوجه به کرونا و ورود اومیکرن
  • فاطمه معنویان IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    # نه به امتحانات حضوری با جون ما بازی نکنین پروتکل ها کامل رعایت نمیشه،هیچ پیگیری برای واکنسن ها انجام نشده،حقیقت رو از خود ما طلبه ها بشنوین.برای جلوگیری از شیوع امیکرون نباید تجمع داشته باشیم.تعداد بالایی از خانوما باردار هستن هیچ تضمین سلامتی براشون نیست
  • Mm IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    # نه با امتحانات حضوری با جون ما بازی نکنین پروتکل ها کامل رعایت نمیشه،هیچ پیگیری برای واکنسن ها انجام نشده،حقیقت رو از خود ما طلبه ها بشنوین.برای جلوگیری از شیوع امیکرون نباید تجمع داشته باشیم.
  • فاطمه IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام بنده هم باردار هستم و با این حال در چنتا از میانترما شرکت کردم ولی با این حال زمانی ک ماتو کلاس امتحان میدادیم خیلی از دوستان ماسک نزده بودن و در کلاسها هم ب خاطر هوای سرد بسته یود و این بدا منی ک باردار هستم ریسک بزرگ هست ک ممکنه ن تنها من بلکه الباقی دوستان مبتلا بشن خواهشا خواهشا پیگیری کنین و همه جوانب رو درنظر بگیرین ک احیانا حق الناسب بر گردن کسی نیوفتاده
  • سرباز امام زمان IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من واقن با واکسن زدن و تست دادن تا اخرین لحظه ای ک کرونا وجود داره مخالفم و انجامشون نخواهم داد،ولی بخاطر اینک از درس و زندگیم و عمری ک گذاشتم پای درس خوندن تو حوزه ب هدر نره مجبورم تن ب کاری ک ن خودم ن خانواده ام راضین بدم،نمیدونم اگ تو این امتحانا اگر من خدایی نکرده از کسی ک ناقل هستش کرونا بگیرم و مریضیمو ببرم خونه کدوم این ادمای مثلا مسئول جواب منو میدن،اگ برای عزیزان من اتفاقی بیوفته چ جوابی اون دنیا برای این بی انصافی نامردیشون دارن ک بدن؟
  • Aaa IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه_به_امتحانات_حضورى
  • اقامحمدی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام خواهشا پیگیر مجازی شدن امتحانات باشید ما نمیتونیم با وجود بیماری کرونا جان خود وفرزندمان را بخاطر امتحان به خط ر بندازیم
  • زهرا IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    # نه با امتحانات حضوری با جون ما بازی نکنین پروتکل ها کامل رعایت نمیشه،هیچ پیگیری برای واکنسن ها انجام نشده،حقیقت رو از خود ما طلبه ها بشنوین.برای جلوگیری از شیوع امیکرون نباید تجمع داشته باشیم.
  • فریبا قاسمی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    به نظر من هم برای مادرانی که نوزاد دارن،یاافرادی که براساس مجازی بودن حوزه ،همسرشون انتقالی به شهر دیگه هستن خیلی سخته،لطفا یه مساعدتی بکنید
  • فاطمه IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    خواهشاا فکری به حال طلبه ها کنید به خدا گناه دارن. چرا اینقدر فرق میذارن بین طلبه ها و دانشجو ها. بخدا. طلبه ها هم انسان هستند ما خواستار مجازی هستیم
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    منم شرایط حضوری رفتن حوزه روندارم خواهش میکنم کمکمون کنین
  • زهرا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    الان خانواده من دو دز واکسن رو تزریق کردند ومن یک دز ودر حال حاضر کمتر از یک ماه مبتلا به کرونا شدیم چه اطمینانی وجود دارد کسی که دو دز را دریافت کرده ودر امتحانات شرکت کند دیگر مبتلا نمی شود بعضی از طلاب به بیماری های خاص مبتلا هستند ایا مسئولین می توانند اطمینان دهند که کسی مبتلا نمی شود در ثانی باید هزینه های درمان بیماری راهم در نظر گرفت آیا اگر طلاب مبتلا شوند وبیماری را به خانواده خود منتقل کنند جز حق الناس محسوب نمی شود؟
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام این مشکل کی حل میشه ... من خوابگاهیم از ما خواستن تعهد پدر بیاریم ک اگ بلایی سرمون اومد پای خودمونه و از طرفی گفتن گوشی ساده بیارین من تمام درسهام تو گوشیه از طرفی دوتا کتاب ندارم اونم پی دی افش تو گوشیمه بهشون مشکلمو گفتم معاون فرهنگیمون گفت مشکل داری نیا خب من از خونمون تا حوزه دوساعت راهه چیکار کنم؟؟؟از شهر دیگه میرم ب حوزه چرا مارو درک نمیکنین چرا انقد بی رحمین
  • فاژمه IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    وافعا با این همه مشکلات واسترس آیا ارزس ریسک کردن دارد
  • ناشناس IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام لطفا امتحانات مجازی بشه اصلا شرایط حضور نداریم....مسئولین به مشکلات طلاب توجه کنن و رسیدگی بشه لطفا
  • زهرا شهسواری IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    چرا باید دانشگاه و مدارس کلاس و امتحانات شون مجازی برگزار بشود ولی حوزه علمیه هیچ ارزشی برای طلاب قائل نشود .طلاب خواهری که اکثرا بچه شیر خواره دارند و باردار هستند و هنوز هیچ واکسنی دریافت نکردند .به اجبار باید امتحانات رو حضوری بدند ؟؟؟
  • موسوی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام من طلبه سال آخرم دوتا بچه کوچک دارم چه طور تنهاشون بزارم همسرمم راضی نیست حضوری برم حوزه خواهش میکنم این ترمم غیر حضوری باشه امتحانات
  • فاطمه جلالوند IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    غیر حضوری شدن امتحانات
  • Yasi IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    این همه اصرار برای حضوری شدن .. بعدها پشیمانی شدیدی به بار میاره مضافا اینکه اومیکرون هم وارد شده خیلی از دوستان باردارن و نمیتونن شرکت کنن برای امتحان حضوری فقط رعایت پروتکل در خود مددسه کافی نیست طلاب برای صرکت در امتحان باید مسیری رو در مترو و اتوبوس طی کنن و عامل شیوع میتونن باشن و درگیر بشن .. کاش از یه جانب فقط به این مطلب نگاه نشه..
  • ملیکا IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    # نه با امتحانات حضوری با جون ما بازی نکنین پروتکل ها کامل رعایت نمیشه،هیچ پیگیری برای واکنسن ها انجام نشده،حقیقت رو از خود ما طلبه ها بشنوین.برای جلوگیری از شیوع امیکرون نباید تجمع داشته باشیم.
  • مریم IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    من سه فرزند دارم، دو تاشون محصل هستن و هرسه داریم با یه گوشی درس می‌خونیم... در روستا ساکن هستم و با حوزه بیست تا بیست و پنج دقیقه(خلوتی یا ترافیک) فاصله داریم .زمان امتحان خودم که با بچه هام همزمان هست باید چکار کنم ..اگر حضوری بشه بیشتر درسها رو نمیتونم برم چون باید از درس بچه هام بگذرم که نمیشه و اولویت ما بچه ها هستن، بخاطر بیماری همسرم اجازه ی گذاشتن بچه کوچکم رو در مهد هم نمیده...از یه طرف هم مسیر رفت و آمد و تاکسی ..با بیماری امیکرون که جدید اومده چه کنیم... کلا از اول هم که وارد حوزه شدیم درکی از طرف مسئولان حوزه نسبت به مادران طلبه و شرایطشون ندیدیم... رهبر هم تحصیل و هم فرزندآوری رو جهاد میدونن و اینهمه توصیه و تاکید کردن ولی امان از مسئولان حوزه که....خدا به راه راست هدایتتون کنه و این غرور رو از شما دور کنه ان شاالله...همچنین ما طلبه های بینوا از دست شما...
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری_طلاب #نه_به_امتحانات_حضوری #کرونا #اومیکرون
  • رباب حسن پور IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    سلام من با حضوری موافق نیستم
  • طلبه IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 1
    سلام.خواهش میکنیم امتحانات مجازی بشه این ترم. اومیکرون به تهران رسیده ماهم اصفهانیم و شهر بزرگ.مشکلات زیادی داریم یکم به حرف طلاب توجه کنید.چرا سلامتی ماها براتون مهم نیست؟ فقط پایه اول بهمون میگفتید سرباز امام زمان والا ما شدیم نوکر خلقه به گوش شماها.چرا خودتون بوییاز سربازی نبردید؟چرا از امام زمان استفاده ابزاری میبرید؟ تمام طول مدت تحصیل که اذیتمون کردید رو اون دنیا باید جواب پس بدید.آخه چرااااا؟ ما طلاب اصفهان هم خواستار برگزاری امتحانات بصورت مجازی هستیم.
  • لطفی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    ایا ویروس امیکرون میتونه تشخیص بده که کی طلبه هست و کی دانشجو تا حتی با وجود پرتکل بهداشتی نزدیک نشه ب طلاب خواهر. اونم امکانات حوزه ی خواهران در سطح کشور ک از همه جه پایین تر و محروم تر هست.......خواهشا کمی عاقلانه رفتار بشه با ما.اگه قرار بر امتحان حضوری باشه دانشگاهیان هم مثل ما بشن.......پس کو وحدت حوزه و دانشکاه.نکنه همش در حد شعار هست
  • طاهری IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفا این ترم امتحان ها رو مجازی کنید شرایط هیچکس چه مجرد چه متاهل مساعد نیست
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری_خواهران_طلبه من بدنم به شدت مریضه عروسی نگرفتم ماه عسل نرفتم ماهی دوبار از خونه میام بیرون اینهمه بخاطر سلامتیم رو دلم پا میزارم واقعا خیلی ناجوانمردانس اگه با این همه سخت گیری نسبت به خودم سر امتحانات اتفاقی بیفته
  • ابراهیمی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    #عدالت_محوری_بین_حوزه_دانشگاه #حوزه_باید_شبیه_دانشگاه_مجازی_بشود به فکر سلامتی ما و خانواده های ما باشید
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام بنده شرایط حضوری رفتن رو ندارم الان هم امیکرون اومده دیگه بدتر خاهشا رسیدگی کنید اینقد بین طلاب ودانشجو ها فرق نزارین چه ربطی داره میگین شهریه نمیدیم مگه ما نخاستیم بدیم!
  • رقیه بخشی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    # نه _ به _ امتحانات حضوری
  • اعظم IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    منم شرایط حضوری رفتن را به خاطر مشکلاتی که بیان شد ...فقط کاش مسئولین این ترم را مجازی کنن و ترم بعد را بهتر بتونیم تصمیم بگیریم ...من چون این ترم غیر حضوری بود اجازه داشتم برم .چون بچه کوچک دارم....چرا طلبه های خانم را درک نمیکنید که مشکلات.و مسیولیتهایشان بیشتر از مردان هست در خانه....
  • ناشناس IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده با نظر این دوستان کاملا موافق هستم خودم‌به شخصه بیماری زمینه ایی دارم و به همین دلیل هیچ کدوم از از افرادی که مسئول تزریق واکسن بودند به من واکسن نزند به علت خطراتی که داشت و از بنده خواستن نامه دکترم رو بیارم و من ۲۹آذر ماه وقت دکتر داشتم یعنی همین فردا و به علت امتحانات حضوری بنده نتوانستم به دکترم مراجمعه کنم که در استان تهران هستند و۱۵ابان ماه کرونا گرفتم و وضع بدی داشتم و کلا حالا حالاها من نمیتونم واکسن بزنم اگه برای بنده مشکلی پیش بیاد کی جوابگوعه...درضمن حوزه ی بنده از تهویه ی مناسبی برخورددار نیست و هفته ی پیش که برای اولین بار ۱۳نفر از طلاب در خوابگاه موندند ۵نفرشون سرما خوردند و مریض شدند..ایا این درسته که ۱۲۰نفر از طلاب در یک مکان تجمع کنندبا وجود اومیکرون که وارد کشور شده است.همچنین برخی طلاب از راه دور میان و خوابگاهم همونطور که گفتم وضع مناسبی نداره و ۷۰نفر خوابگاهی داریم‌.از مسئولین محترم خواهشمندم که رسیدگی کنند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام با توجه به اینکه خوابگاهی هستم خانواده اجازه رفتن به خوابگاه و امتحان حضوری را نمی‌دهند. لطفا رسیدگی شود
  • مریم IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    نه به امتحان حضوری
  • ناشناس IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده با نظر این دوستان کاملا موافق هستم خودم‌به شخصه بیماری زمینه ایی دارم و به همین دلیل هیچ کدوم از از افرادی که مسئول تزریق واکسن بودند به من واکسن نزند به علت خطراتی که داشت و از بنده خواستن نامه دکترم رو بیارم و من ۲۹آذر ماه وقت دکتر داشتم یعنی همین فردا و به علت امتحانات حضوری بنده نتوانستم به دکترم مراجمعه کنم که در استان تهران هستند و۱۵ابان ماه کرونا گرفتم و وضع بدی داشتم و کلا حالا حالاها من نمیتونم واکسن بزنم اگه برای بنده مشکلی پیش بیاد کی جوابگوعه...درضمن حوزه ی بنده از تهویه ی مناسبی برخورددار نیست و هفته ی پیش که برای اولین بار ۱۳نفر از طلاب در خوابگاه موندند ۵نفرشون سرما خوردند و مریض شدند..ایا این درسته که ۱۲۰نفر از طلاب در یک مکان تجمع کنندبا وجود اومیکرون که وارد کشور شده است.همچنین برخی طلاب از راه دور میان و خوابگاهم همونطور که گفتم وضع مناسبی نداره و ۷۰نفر خوابگاهی داریم‌.از مسئولین محترم خواهشمندم که رسیدگی کنند
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    امتحان غیر حضوری شود
  • زهرا IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    متاسفانه قشر دین دار جامعه هیچ درکی از مشکلات طلبه نداره و خودش رو به کوری و کری زده . چرا ؟ وقتی ترم غیر حضوری بوده هیچ منطقی امتحان حضوری رو توجیه نمیکنه مگر بی کفایتی و بی توجهی مسئولان این امر.نهایت تاسف برای همچین مسئولانی
  • بهار IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    واقعا متاسفم الانم که امیکرون اومده نه خودمون مهمیم نه بچه های کوچیکمون نه پدر و مادرمون فقط ادمو زده میکنین از مسائل مذهبی
  • راحله رمضانخانی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    به تازگی خانواده من دچار کرونا شده اند ومن از امروز علائمی در خودم مشاهده میکنم اگر در امتحان شرکت نکنم زحمات یه ترم که با ۲بچه کوچک خوانده ام به هدر میرود واگر شرکت کنم میترسم که ناقل باشم خواهشا فکری برای ما هم کنید .تشکر از توجه شما
  • جلیلی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    لطفا به خاطر بیماری اخیر حتما امتحان مجازی شود .
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    #عدالت_محوری_بین_حوزه_دانشگاه #حوزه_باید_شبیه_دانشگاه_مجازی_بشود
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    4 0
    خواهش میکنم اینقدر بین طلبه و دانشجو فرق نگذارین بخدا ویروس کرونا شعور نداره فرق بگذاره ما مسیرمون دوره یه ساعت تو جاده هستیم چون از یه شهر باید به شهر دیگه برم اصلا درست نیست این کار رو انجام بدم و ویروس رو با دست خودم دودستی تقدیم پدر مادر پیر و مریضم کنم انصاف لطفا.
  • زکیه IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    #نه به امتحانات حضوری
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    واقعا برای این مسئولین متاسفم که طلبه هیچ ارزشی ندارداین از وضعیت معیشت شان اینهم از اهمیتی که به مشکلاتشان میدهند. ان شا ءالله دراین دنیا واخرت جوابگوی تک تک طلاب وامام زمان عج الله باشید.
  • ساره IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    8 0
    #نه به امتحانات حضوری # نه به حرف بی منطق
  • معصومه IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بی عدالتی نباید در کشور جمهوری اسلامی ایران باشد . حوزه و یا دانشگاه همگی انسان هستیم همگی افرادی رو داریم که نمیتونیم نبودشان و نبودمان رو تحمل کنند امیکرون و کرونا نه به حوزوی رحم میکند نه به دانشجو . حال خودتان بینی وبین الله لحظه ای بیاندیشید خودتان و عزیزانتان را در شرایط ما تصور کنید.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    8 0
    # نه _ به _ امتحانات حضوری
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    14 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری_طلاب
    • آیداسورنی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 0
      سلام وقت بخیر ازطلاب استان کردستان هستم درراجب باحضوری شدن امتحاناپیام میدم،حوزه کردستان کامیاران گفتن که حضوری میشه وقراره خوابگاه بازبشه تواین کرونای شدید،تقریباهمه جاروتا۴هفته قرنطینه کردن وما۱۲روزدیگه امتحانامون شروع میشه گویاجان نامهم نیس اصلا،حتی حوزه برادران رومجازی کردن،نصف دانشگاه هارومجازی کردن ولی مااعتراض میکنیم اهمیت نمیدن اصلاانکارطلبه های خواهرآدم‌نیستن خوابگاه مون بزرگ نیس وتعدادطلاب خوابگاهی زیاده و افرادی هستند که به بیماری ناقل هستند و احتمال کروناگرفتن ماروبیشترمیکنند،مادیگه بدرک خانواده هامون کسایی که بچه دارنددرمعرض خطرهستند لطفاپیگیری کنیدلطفاماموافق امتحانات بصورت مجازی هستیم
  • فاطمه میرزایی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری
  • بلاتکلیف IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام مادر من بیماری زمینه ای داره دوبار در حد از دست دادنش پیش رفتیم بخاطر کرونا الان هم سویه جدید با تشدید احوالش. خود حوزه رفتن که نیست من باید دو کورس ماشین سوار بشم ک برای هر امتحان باید چهاربار ماشین سوار و پیاده بشم.
  • معصومه IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    خواهش میکنم. امیکرون اومده الان بازمی گویید نه فرزند هایمان اگر دچار مشکل شود چه می‌خواهید کنید شما آیا جوابگو هستید این همه زحماتی که برای درس کشیدی باید بیخیال شوی
  • مریم IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نه به امتحان حضوری
  • نگار IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه به امتحان حضوری حوزه ها واقعا سخته با این شرایط کرونااز شهری به شهر دیگر رفتن برای امتحان حضوری ونا رضایی بودن خانواده ها ومشکلات فراوانی که برای خانم های طلبه وفرزندانشان لطفا رسیدگی شود
  • م IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    این همه اصرار مسیولین به حضوری بودن رو متوجه نمیشم.کل عالم مجازی برگزار میکنن حوزه تافته جدا بافته س .یکم بدون هیچ تعصبی به حرفامون گوش بدید.خیلی بده که مشکلاتمون رو خودمون نمیتونیم حل کنیم و باید با غریبه مطرح کنیم.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام لطفا امتحانات پایان ترم مجازی برگزار شود بچه کوچک دارم و نگران فرزندان خود هستم با وجود فصل سرما و این بیماری . لطفا پیگیری کنید
  • حسنزاده IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام خواهش میکنم امتحاناتو مجازی کنین خواهشا به فکر سلامتی ما و خانواده ما هم باشین اخه بعضی از افراد خانواده به دلیل بیماری زمینه ای هنوز واکسینه نشدن .
  • م IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    این همه اصرار مسیولین به حضوری بودن رو متوجه نمیشم.کل عالم مجازی برگزار میکنن حوزه تافته جدا بافته س .یکم بدون هیچ تعصبی به حرفامون گوش بدید.خیلی بده که مشکلاتمون رو خودمون نمیتونیم حل کنیم و باید با غریبه مطرح کنیم.
  • فاطمه میرزایی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام لطفا زمانی که تصمیم بر حضوری بودن امتحانات می گیرید تمامی جوانب رو بسنجید همه مشکلات طلاب رو در نظر بگیرین راه دور، کرایه های بالا، سرمای هوا انفولانزا، کرونا همه اینارو مد نظر بگیرین خودتون رو بزارین جای طلبه های راه دور ببینید با این شرایط کنارمیایین؟ الان هم مثل قبل نیست که بیاییم سر جاده باهر ماشینی شد بیاییم الان هیچکس بخاطر کرونا مسافر سوار نمیکنه
  • سمیرا امانی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با وضع به وجود اومده امتحانا رو مجازی کنید . جون ما به خطر بیوفته چه کسی پاسخ گو هستش پروتکل ها که رعایت نمیشن . نه ضد عفونی میشه نه چیزی وقتی کلاسا مجازی بوده پس امتحانا رو هم مجازی کنید. #نه_به_امتحانات_حضوری
  • مهدیه پورمند IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    من شرایط امتحان حضوری رو ندارم یه شهر دیگه اومدم حوزه م جای دیگه اس شهر دیگه اس اینهمه خوندم الان درسته امتحانا رو شرکت نکنم
  • دنیا IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام....تا الان که گفتن نظرات شما فقط دلیل من دراوردی هست و کمپین مارو متهم کردن به اینکه اصلا از کجا معلوم طلبه هستید ولی از انجایی ک اومیکرون ورودش ب کشور تایید شده و معلوم نیس بجز اون یک نفر چندین نفر دیگه درگیر هستن فقط اینو بگم ک اومیکرون کاملا شبیه انفولانزاست علائمش که طبق خبر موثق تو خوده تبریز الان چند روز هست که نوع ناشناخته ی انفولانزا شدیدا درحال شیوع هست که شک ندارم همین اومیکرون هست ...امیدوارم واقعا مرکز مدیریت فکری بکنه قبل از ریزش شدید طلاب خواهر و اینکه اگر حوزه و دانشگاه رو جدا میدونن لطف کنن از این به بعد بحث وحدت دانشگاه و حوزه راه نندازن و فکر طلبه ها باشن ...جان طلاب در اولویت هست تا لجبازی
  • فاطمه IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    چرا طلاب باید در صورت هر اعتراضی متهم شناخته بشن واقعا متاسفیم برای این نوع مدیریت حوزه‌های خواهران
  • فاطمه میرزایی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام لطفا زمانی که تصمیم بر حضوری بودن امتحانات می گیرید تمامی جوانب رو بسنجید همه مشکلات طلاب رو در نظر بگیرین راه دور، کرایه های بالا، سرمای هوا انفولانزا، کرونا همه اینارو مد نظر بگیرین خودتون رو بزارین جای طلبه های راه دور ببینید با این شرایط کنارمیایین؟ الان هم مثل قبل نیست که بیاییم سر جاده باهر ماشینی شد بیاییم الان هیچکس بخاطر کرونا مسافر سوار نمیکنه
  • زینب IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری _طلاب
  • فاطمه IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری_طلاب
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    # نه _ به _ امتحانات حضوری
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه به امتحانات حضوری حوزه همگی طلاب ترس از مبتلا شدن دارن بشخصه فرزندم ۳ سالشه درسته مهد بازه ولی بچه ها امکان مبتلاشدنشون هست اگه اتفاقی بیفته ما باید جوابگوی همسرامون هم باشیم خودمون هم با وجود اینکه واکسن زدیم مبتلا میشیم چرا وقتی امکانش هست مجازی باشه حضوری میکنند اگه ملاک سنجش که الان امتحان شفاهی گرفته میشه
  • ملیکا IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام.لطفا پیگیر باشید که امتحانات و غیر حضوری کنند
  • سمانه حیدری IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نه_به_امتحانات_حضوری_طلاب
  • ملیکا IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه به امتاحانات حضوری
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    خواهش میکنم به مشکلات طلاب رسیدگی بفرمایین. اگه مجازی نباشه خیلی از ما ها نمیتونیم و شرایط رفتن و برگشتن با وضعیت کنونی رو نداریم و موجب انصراف ما از تحصیل خواهد سد.
  • زینب مرادی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام واقعا منم موافقم همه خواهرا درست گفتن لطفا امتحانات رو مجازی کنید شرایط حضوری رفتن نداریم الانم که کرونای اومیکرون اومده شرایط بدتر شده لطفا مسئولین حوزه برای طلاب ارزش قائل بشن....#امتحان_مجازی_فقط
  • ناشناس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری #نه_به_امتحانات_حضوری #نه_به_امتحانات_حضوری #نه_به_امتحانات_حضوری #نه_به_امتحانات_حضوری #نه_به_امتحانات_حضوری #نه_به_امتحانات_حضوری #نه_به_امتحانات_حضوری #نه_به_امتحانات_حضوری رسیدگی کنید. همه طلاب در راه انصراف دادن هستند به زرودی شاهد ریزش طلبه ها میشیم.
  • محدثه IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام و ادب من نمیدونم ما چه فرقی با داشنجوها داریم تازه طلاب سه برابر دانشجوها هم باید درس بخونن،اعتراضی نیست این راهیه که خودمون انتخاب کردیم اما ماهم انسانیم و مثل بقیه به بیماری مبتلا میشیم،مخصوصا با ورود امیکرون حضوری امتحان دادن ما یه ظلمه، هر چی هم اعتراض میکنیم انگار نه انگار!!!
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من خودم و همسرم مشکل ریوری داریم خودم آسم دارم شوهرم تو ریه اش توده هست با این وضع نمیشه امتحان حضوری شرکت کرد لطفا رسیدگی کنید
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من خودم و همسرم مشکل ریوری داریم خودم آسم دارم شوهرم تو ریه اش توده هست با این وضع نمیشه امتحان حضوری شرکت کرد لطفا رسیدگی کنید
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من خودم و همسرم مشکل ریوری داریم خودم آسم دارم شوهرم تو ریه اش توده هست با این وضع نمیشه امتحان حضوری شرکت کرد لطفا رسیدگی کنید
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من خودم و همسرم مشکل ریوری داریم خودم آسم دارم شوهرم تو ریه اش توده هست با این وضع نمیشه امتحان حضوری شرکت کرد لطفا رسیدگی کنید
  • نسا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    عرض سلام وخسته نباشید..چراحوزههای علمیه شرایط طلاب خواهررودرک نمیکندمن باوجودبچه کوچک داشتن وبارداری نمیتونم درامتحانات حضوری شرکت کنم الانم که اوضاع کورنا امیکرن امده چرابایدحق من ضایع بشه ویک ترم درس خوندم الکی هدربره
  • الهه کرک آبادی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام من پسر دو ساله دارم در شهر پاکدشت . خانواده ام پاکدشت نیستن که تایم امتحان بچه مو بذارم پیش شون. اگر بخوام ببرم مهد کودک بچه ام ماسک نمیزنه فضای بسته اتاق کوچیک بچه ها کنار هم خدایی نکرده مریض بشه جواب پدرش رو چی بگم؟ لطفا یکم خواهران رو درک کنید . امتحانات رو غیر حضوری کنید لطفا
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من بدن بسیار ضعیفی دارم با اینکه اصلا از منزل بیرون‌نمیرم همش مریضم الانم که امیکرون با این شرایط خاصش اومده فقط امیدوارم با این تصمیمی که گرفتن پای عواقبش وایسن
  • مهرسانا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    خانم و آقای مسئول وحدت حوزه و دانشگاه که میرید پشت تریبون درموردش حرف میزنید اینه؟؟؟این وحدت یا تبعیض؟؟؟ماجانمان را ازسر راه نیاوردیم که به این راحتی تن به حضوری شدن بدهیم
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    # نه _ به _ امتحانات حضوری
  • روناک همتی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه_به_ امتحانات_حضوری_طلاب_خواهر
  • S.j IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام وقت بخیرلطفا درموردامتحانات حضوری تجدیدنظرکنید شرایط همه طلاب ودرنظربگیرید.
  • هدایت IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    ما رو از دیروز سرکار گذاشتن و هر بار یه ساعتی میدن که رسیدگی میکنیم ولی اینطوری نیست ما مساحق همچین رفتاری نیستیم...ازمرکز میپرسیم چرا دانشگاها مجازیه درجواب به ما میگن چون که دانشجوها هر ترم شهریه میدن..بنظرتون واقعا این رفتار درسته؟؟
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام تو این اوضاع چرا انقد اصرار ب حضوری دارین؟؟؟چرا جوری رفتار میکنید انگار ک میخواین از دستمون خلاص بشین؟؟
  • سپیده IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    خواهشا رسیدگی کنین. خود من با این وضع بارداریم برام ممکن نیست حضوری شدن امتحانا مخصوصا با وجود امیکرون اول ترم اگر اعلام میکردن قراره حضوری شه قطعا انتخاب واحد نمیکردیم به خاطر کرونا
  • روناک همتی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نه به حرف بی منطق مسئولین ،اقای مسئولی که ما طلاب رو دروغگو میخونی وپایه زندگیتون بر بی اعتمادی هست واینکه خانواده مارضایت دادن که تحصیل کنیم نه اینکه رضایت به گواهی مرگ ما داده باشن ،اگه ما طلاب نبودیم مطمئن باشید شما هم الان هیچ کاره بودید مثل پدران کارگرما باید ازبیکاری میرفتید کارگری البته مابه پدرانمان افتخار میکنیم ولی به مسئولینی چون شما باعث فسق وفجور هستید نه
  • فاطمه IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    خواهش میکنم کمی به فکر طلاب خواهر باشید کی سلامت ما و بچه‌ها مون رو توی این مریضی تضمین می‌کنه لطفاً لطفاً لطفاً امتحانات این ترم مجازی کنید بخدا برای ما طلبه های خواهر خیلی سخته
  • علوی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    ن ب امتحان حضوری دردسر ساز
  • قهفرخی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام واقعا متاسفیم که باوجود ورود اومیکرون به کشور سلامتی هیچکدام از طلاب خواهر برای مرکز مدیدیت مهم نبوده و همچنان در تصمیم خودشان پابرجا هستند درواقع مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران هیچ اهمیتی به اعتراض خواهران طلبه نمیدهد ما طلاب به اندازه کافی ازسوی جامعه طرد شده ایم چرا مرکز حمایتمان نمیکند؟ چرا اعتراض ما به گوش کسی نمیرسدبیش از 5300 نفر معترض بودن کسی جواب گو نشد جان تک تک این طلاب معترض برگردن تک تک مسئولانیست که این تصمیمات را میگیرند
  • مظاهری IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه-به-امتحانات -حضوری-طلاب
  • زند IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده واکسن نزدم، اگر برای امتحانات بخواهم واکسن بزنم، اثری روی من نداره، احتمال اینکه کرونا بگیرم خیلی زیاد است، چراکه تا پایان امتحانات اثری نداره و بدنم رو در برابر این بیماری ایمن نمیکند، اگر واکسن نزنم احتمال اینکه در جلسه آزمون راهم بدهند خیلی کم است و باید نتیجه پنج تلاشم در حوزه را بر باد رفته بدانم
  • ازاده سادات میرمعظمی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    دقیقا ماها مخالف برگزاری امتحانات به صورت حضوری هستیم چون سلامت خودمون و خانوادمون برامون اولویت داره
  • لیلا اکبری IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    اینکه خانواده مارضایت دادن که تحصیل کنیم نه اینکه رضایت به گواهی مرگ ما داده باشن
  • زهرا مسعودی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام و عرض ادب با صلوات بر محمد وآل محمد به استحضار می رساند به دلیل شرایط حادی که الان در وضعیت آن قرار داریم و مشکلاتی که طلاب با آن مواجه هستند و هستیم درخواست برگزاری امتحانات به صورت مجازی را خواستاریم. قبلا از همکاری شما کمال تشکر را داریم. با سپاس
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفا این فکر های بی منطق رو بگذارید کنار.چرا باید حضوری بریم بااین اوضاع.وقتی کلاسها مجازی بوده چرا باید امتحانات حضوری بشه.من خودم باردارم راهم هم دوره دوستام چطور باید برم بچه کوچیک تو خونه دارم .اینطوری طلبه هارو درک میکنید؟همین کارا باعث میشه طلبه از حوزه زده بشه و پذیرش کمتر شده.چرا علت یابی نمیکنید .چرا باور ندارید بخاطر همین کارتونه.من اگ چیزیم شما پاسخگو هستید؟؟؟
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    حوزه فاطمه الزهرا کامیارن مدیریت خانوم توحیدی نژاد این چ قانونیه ک شما داری ؟؟؟؟گوشی ساده ببریم خوابگاه؟؟ما درسهامون تو گوشیه این کوچیکترین چیزای جامعس ک گوشی ازاده بهمون گفتید تعهد پدر بیارین ک مسولیت هر اتفاقی پای پدرتونه؟؟؟؟مدیریتتون اینجوریه؟؟؟ینی چی ک میگید غذا نداریم تو خوابگاه؟؟؟ینی چی ک میخواین یک ماه مارو قرنطینه کنید بدون هیچ خدماتی؟؟؟خانوم توحیدی نژاد من از شما بارها دلیل خواستم و سکوت کردین حالا اینجا میگم مدیریت شما اصلا قابل قبول نیس
  • فاطمه IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام من هم باردار هستم واکسن هم نزدم سال آخر هم هستم اگر امتحان حضوری برگذار بشه همسرم اجازه نمیده برم.
  • بهار IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نه به تبعیض بین طلبه و دانشجو و نه به امتحان حضوریاتفاقا سکوت بی جا به این معنیه که شبهه پاسخ نداره! کلاسی که مجازی بود بااااید امتحانشم حضوری باشه
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    متاسفم برای طلبه نماها
  • زهرا خسروشاهی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نه به امتحانات حضوری طلاب خواهر
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    خواهش میکنم امتحانات مجازی کنید
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    لطفا امتحانات غیر حضوری برگزار شود
  • امیری IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    #نه_به_امتحان_حضوری_طلاب +
  • فریبا حبیبی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    # نه_به_امتحانات_حضوری_طلاب
  • ۹۹۱۲۰۲۴ IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    هشتاد درصد طلاب متاهل و صاحب حداقل یک فرزند هستند مادر حکم هسته خانواده داره اگر قرار بشه خدای نکرده به یکی از اعضا چیزی بشی در مدت کورنا مادر که مراقب حال وی و بقیه هست حالا شما تصور کنید خود مادر مریض بشه قرار چه اتفاقی بیفته .... داخل فضا کلاس ها هوا کش نیست برای رد و بدل شدن هوا الان هوا سرد قرار باشه هواکش باشه باید پنجره باز کنیم تو سرما امکان مریضی رو صد برابر می‌کنه مشکل مهد کودک با حضوری شدن طلاب باید مهد هم راه اندازی بشه بچه دو ساله یک ساله ک مادر پیشش نیست و سر کلاس چی از پروتکل اجتماعی سر درمیاره به صد تا چیز دست میزنن تا بوده هم ثابت شده بچه ها درصد ناقل بودن بیشتری دارند مشکلات رفت آمد از روستا ها سختی راه هزینه ها به کنار خیلی از طلبه های ما و اساتید برای رسیدن به حوزه سه چهار تا ماشین عوض میکنن اگر یکی تو اون ماشین درگیر مریضی باشه چی میشه خیلی ها مشکلاتی زیادی داشتند مثل حاملگی کمر درد و خیلی از مشکلات جسمی دیگه که به دلیل مجازی بود این ترم واحد برداشتند الان از نصف بیشتر ترم گذشته برای حضوری شدن اگر بخوان بیان ک نمیتونن و اگر نیان زحمت هایی ک تا الان کشیدن از بین میره هیچی به هیچی تو خیلی از خانواده های طلاب مریضی های خاص افراد کهن سال بچه هستند که همسران و پدران آنها مخالف حضوری شدن هستند اگر تصمیم به حضوری بودن ترم باید اول ترم این تصمیم گرفته بشه تا همه برنامه ریزی کنند وجوانب بسنجند که مرخصی بگیرند یا بیان نه الان که نصف بیشتر از ترم گذشته اگر ماه امتحانات در نظر نگیریم خیلی از خانواده ها هستند ک رعایت نمیکنن اگر سرما خوردگی دارند یا کورنا بنا به سرما خوردگی میزارن وارد جامعه میشن چه بسا باعث از بین رفتن جان کسی بشه که چقدر از خانواده ها داغدار شدند سر سهل انگاری دیگران مدارس الان به طور ساعتی و پایه‌ پایه داره شروع به کار می‌کنه اون مادری که سه تا بچه داره و باید تو هر ساعت یکی از بچه هاش بره باید چی کار نه وقتی خودش تو حوزه سر کلاس یا زمانی ک بچه ها کلاس آنلاین دارند کی باید بالا سر اون بچه باشه ؟
  • ناشناس IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    حوزه ما در زیر زمین واقع شده است(شهریار) هیچ تهویه مطمئنی ندارد همچنین امکان نگهداری از کودکان و شیرخواران ندارد
  • قهفرخی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام دیروز، روز وحدت حوزه و دانشگاه بود ولی با این تصمیماتی که برای حوزوی ها گرفتید واقعا برای همون عیان شد که وحدتی که بین ما نیست هیچ عدالتی هم بین حوزه و دانشگاه نیست شرایط کرونا برای حوزوی و دانشجو یکی بود چرا اونا مجازی ما حضوری... ؟ تا طلبه بدبخت هم میخاد یه چی بگه می‌گید میخواهید تقلب کنید...! تقلب فقط برای ماست..؟ دانشجو که مجازی شده تقلب نمیکنه؟ تو اون حوزه ای که شما سرباز امام زمان تربیت میکنید جوری کار کردید که طلبه تقلب بکنه..؟اگر اینه که مشکل اساسی خودتونید، جوری رفتار کردید که طلبه نمره محور بشه اگرم نیست، لطفا تهمت نزنید!!!
  • افتخاری IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا با این شرایط حضوری اصلا صلاح نیست # نه_به_حضوری
  • زهرا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام منم طلبه حوزه علمیه معصومیه خرم اباد هستم بچه کوچیک دارم چجور برم امتحان بدم تو این شرایط که اومیکرون اومده وارد کشور شده توروخدا امتحانات و مجازی کنید ما میترسیم خانواده هامون مریض شن
  • فاطمه IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    اتفاقا این مشکل من هم هست ساعت ورود وخروج فرزندان من وکسی نداشتن درنزدیکی ما برای ما ندن پیش انها داشتن واقعا سخت درک نکردن مسولین یک ترم رابا کودک به سختی خوندیم حالایا باید انصراف بدیم یا شهریور امکانش نیست
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده طلبه سطح ۲ و سال آخر هستم از آنجایی که به امتحانات پایان ترم نزدیک میشویم و خبرها حاکی از آن است که مسئولان تصمیم بر این داشته اند که امتحانات بصورت حضوری برگزار شود...در اینجا سوال هایی مطرح میشود اول اینکه آیا شرایط کرونا که تا امروز بالغ بر ۱۹۷۰ نفر را درگیر کرده راضی کننده هست؟ دوم اینکه بنده خودم به دلیل امتحانات حضوری میانترم کرونا گرفتم و همچنین دو فرزندم و همسرم هم را درگیر کردم...و جالب اینجاست که حوزه برای بنده تدبیری نیاندیشید آیا مسئولان جوابگو هستند؟ من خودم بدلیل مخالفت همسرم با حضوری رفتن چه به حوزه برای درس و چه برای امتحانات آرامش اعصاب در خانواده ندارم...
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    امتحانات باید مجازی بشه.کلاس مجازی امتحان حضوری.این نهایت بی انصافی.چرا فرق میزارید
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    یک سوال چرا ماروزی به اسم وحدت دانشگاه وحوزه داریم؟فقط توچیزهایی که خوب نیست مثل روش تدریس و اموزش ازدانشگاه الگو میگیریم
  • فاطمه IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    برای دانشجو ارزش قائل هستن . اما برای طلاب هیچ ارزشی قائل نیستند . خوشبحال دانشجو اون زمانی که خانواده و همسرمون رضایت دادن درس بخونیم کرونا نبود بچه نداشتیم . الان با بچه کوچیک که ماسک نمیزنه چطوری رضایت همسر و بگیریم برای ادامه تحصیل . مسئولین بی منطق رو واگذار میکنم به خدا
  • قاسمی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    کلاسهای ما مجازی بود اون با کیفیت پایین ،درسها مجازی بود اما حالا وقت امتحان حضوری شده ،به افرادبیماری زمینه ای دارند درخونه هاشو بچه کوچک وافراد مسن هم دارند اونم توی این وضع کرونا،حتی آقایون طلبه راهم مجازی کردند چرا کسی به حرفهای ماخانمهای طلبه توجه نمی کنند مگه ماها چه گناهی کردیم که زن شدیم.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من بیمارستان بستری بودم ،،و الان هم حالم مساعد نیست محدوده دروس هم انقدر زیاده که حتی اعتراض برای کم کردن دروس میکنیم به اعتراضمون توجهی نمیکنن من شرایط حضوری شدن امتحانات رو ندارم لطفا امتحانات غیر حضوری برگزار بشه
  • رباب شکیبا راد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مدارس بچه هام حضوری مجازیه وکوتاه ونامنظم،من باید خونه باشم تا با اومدن یکی دیگری رو راهی مدرسه کنم،ازطرفی نوزاد دارم و کسی ندارم بهم کمک کنه ومواظب بچه ها باشه من برم امتحان بدم. لطفا شرایط ما مشکل دارهارو درنظر بگیرید.
  • فاطمه ابوالقاسم زاده IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه-به-امتحانات حضوری#لطفا صدای ما رو بشنوید
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    ما طلاب یزد هم خواستار امتحان مجازی هستید بدلیل مخالفت خانوده...زحمات این ترممان رو به هدر ندید ...شب تا صبح بیداریامون رو برای درس خواندن به هدر ندید ....
  • نرگس کحال IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    به دلیل شیوع ویروس کرونا امیکرون و مشکلات فراوان دیگر خواستار امتحانات پایانترم به شیوه ی مجازی هستیم لطفا کمی درکمون کنید
  • رباب راد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بیشتر همکلاسیامون مریض شدند،بااین شرایط چیکارکنیم؟ بچه های کوچیک ومدرسه ای دارم،نمی تونم ریسک کنم.
  • زهرا IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 1
    سلام از مسولین محترم خواهش میکنم رسیدگی کنن .بی انصافیه که با وجود ویروس امتحانات حضوری باشه ،بلاخره ه در مسیر رفت وآمد افراد ناقل زیاد هستن که امکانش هست منه طلبه رو بیمار کنن.وکلی مشکلات دیگه .من همسرم کرونا گرفت جلوی چشمام داشت از دست میرفت ولی خدا خودش برام معجزه کردوحرف آخر این که دوست ندارم با وجود بیام شدن همه خانوادم رو مریض کنم
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    فرقی بین طلبه با بقیه نیست. باید امتحانات مجازی و کلاسها همچنان مجازی باشد
  • زهرا IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    3 0
    کلاس مجازی=امتحانات مجازی
  • سکینه شکری IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام لطفا دراین مدقعیت طلبه ها رو درک کنید ،کسی مارا به تحصیل در حوزه مجبور نکرد وبا علاقه وهدفمنداومدیم ،اگر هدفتان یادگیری است نباید با جبر وخطر همراه باشد ،درس خوندن مجازی با امتحانت حضوری عادلانه نیست، در این بین کسی مریض شود مسئولیت به گردن میگیرید ؟در دنیا واخرت جوابگو هستید ؟هرکدام ازما ذارای خاتواده هستیم ودارای مسئولیت جان خانواده هارو بخطر نیاندازید با این بیماری جدید امیکرون که امده ودر شروع تکثیر هست
  • فاطمه IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    با عرض سلام،خواهشمندیم بخاطر مشکلات خود و خواهران طلبه دیگر،امتحانات مجازی برگزار بشه،بنده خودم مشکل ریه دارم و پدرم که سن بالایی دارند و عمل قلب انجام دادند خیلی بدنمون ضعیفه،با این بیماری جدیدی هم که اومده واقعا جونمون در خطره خواهش میکنم رسیدگی کنید به این درخواستمون و پیشگیری کنید امتحانات مجازی برگزار بشه،چون به گفته رهبر عزیزمون آینده کشور به جوانان است، اگه حضوری باشه،بنده انصراف میدم و از درس خوندن منصرف میشم،چون سلامتی خود و عزیزانم مهم تر از همه است
  • ستاره IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 1
    چرا میگن انصراف بدید اگه نیاین؟ مگه زحمت و تحصیل ماها مهم نیست؟ جون ما مهم نیست ؟ بچه ی شیرخوار داریم ...حرف یکی دونفر که نیست! ۵ هزار نفر توی فارس من رای دادن! اهمیت بدید ...وقتی خودتون ارزش نمیذارید برای طلبه چه انتظاری از جامعه هست ؟
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    کاش هرکس احترام مسئولیت خودش روحفظ کنه الان بااینکارتون دیدگاه همه رونسبت به حوزه وطلبگی منفی میکنیدوفرداانتظارنداشته باشیدباخواهش وتمناوفعالیت شمادرتبلیغات جذب حوزه اثرداشته باشه واگرقرار باشه من حضوری امتحان روبرم بایدهمه ی مدرسین هم بیان وسرجلسه ی امتحان باشن وهم اینکه ترم بعدی روهم حضوری کنیدوهمه ی استاداوخودتون حضورداشته باشید
  • بهاره IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    #نه -به-امتحانات حضوری
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام لطفا به اعتراضات توجه کنید
  • معصومه IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    لحظه ای تفکر:**ما بیمه اجتماعی و بیمه از حوزه اصلا نداریم اگر واقعا هزینه درمان رو میدید تشریف بیاریم. ما کرونا گرفتیم دکتر هم به شخص خودمون گفتن که در تجمع حضور نداشته باشیم. حال افرادی درگیر کرونا یا واکسن کرونا رو هم نزدن
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    کلاس مجازی=امتحان مجازی #نه_به_امتحان_حضوری
  • شهرزاد همتی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام و خدا قوت .لطفا بخاطر شیوع بیماری مهلک کرونا و سویه جدید امیکرون.امتحانات حوزه علمیه خواهران غیر حضوری بر گزار گردد.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام خدمت مسئولین محترم. تا چه زمانی میخواهید به نظرات طلاب بی توجه باشید این یعنی بی احترامی به طلاب. چرا باید دانشگاه ها مجازی باشن ولی طلاب نه حتما طلاب هم باید بریزند تو خیابان ها و حضوری اعتراض کن شما حتی به کمپینی که طلاب راه اندختن شک دارید این درست نیست اصلا. باید امتحانات این طرم طلاب خواهر به صورت مجازی باشه اولا سویه جدید کرونا وارد کشور شده و اگر یکی از اعضا خانواده ها گرفتار بشن چه کسی جوابگو هست و هزینه درمان میپردازه با این گرونی دوم اینکه برای یک بارهم که شده باید به نظرات طلاب ارزش قائل بشن. یاعلی...
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام علیکم با احترام از تمام مسئولینی که ذره ای در تصمیم گیری برای امتحانات دخیل هستند ، عاجزانه در خواست دارم که به فکر ما باشید. من به عنوان یک مادر که به تازگی صاحب فرزند شدم به هیچ وجه نمیتونم با نوزاد شیرخوار سر امتحان حاضر بشم. اگر از همان ابتدا اعلام میکردید امتحانات حضوریست به هیچ عنوان من انتخاب واحد نمیکردم! نه من بلکه تمام مادرانی که شرایط مشابه من رو دارند. با احترام این ترم باید مجازی برگزار شود چون از ابتدا اطلاع رسانی به طلاب نشد.
  • مرضیه IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    #نه _به _امتحان _حضوری
  • مهسا IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    ما حق داریم مطالبه کنیم ... ما حق داریم درخواست بدیم ...این همه تک رأی بودن برای طلبه که چه عرض کنم برای شیعه ی مولا نیست! چرا همش رو حرف خودتون هستید ؟ این همه درخواست رو ببینید ! بعد میگید فرزند اوری کمه! الان من بچمو چطور ببرم بیرون بخاطر امتحانم؟ بخدا که شما رو عقل تصمیم نمیگیرید!
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    چرا در ابتدا اطلاع رسانی نشد که امتحانات حضوریست؟؟ اگر همان ابتدای ترم اعلام کرده بودید قطعا من و بعضی از دوساانی که مثل من بچه ی شبرخوار دارند انتخاب واحد نمیکردند! که به راحتی به ما بگید خب امتحان ندید"!!!!
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    خواهش میکنم مجازی کنید
  • طلبه US ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نه به امتحانات حضوری کرونا امیکرون
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام من طلبه ازاستان چهارمحال وبختیاری هستم باسرمای شدید فصل زمستان اینجا واقعا مشکل رفت وآمد برای امتحان حضوری دارم حوزه ای ک من درس میخونم شهردیگه اس چطورتواین وضعیت کرونا حداقل ۶تاوسیله نقلیه باید عوض کنم تابرسم ب امتحان چه تضمیمی هست ک من کرونانگیرم وب اطرافیانم انتقال ندهم لطفا امتحانات رامجازی بگیرید...
  • شیرین IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام و عرض ادب خدمت شما مسئولین بزرگوار مسئولین مربوطه محترم چرا به مشکلات و اعتراضات طلاب گوش نمی دید چرا به فکر چاره نیستید چرا سلامتی طلاب و خانواده هاشون مهم نیست ما با وجود این همه مشکلات از جمله بیماری کرونا و امیکرو ...کوچیکی و زیر زمین بودن خوابگاه و تعدادزیاد طلبه ها چطور بریم خوابگاه بمونیم اونم ۱۶طلاب توی یه اتاق ۲۰متری به والله انصاف نیست که فقط طبق شرایط بیماری و خوابگاه و تدریس قم و تهران برای همه حوزه های ایران یه تصمیم گرفته بشه اگه بریم خوابگاه یعنی نامه مرگ خودمون امضا کردیم اگه نریم مسافت چیکار کنیم هزینه رفت و برگشت تا پایان امتحانات خیلی زیاد میشه واقعا اگه اینجا حقی باشه نمی گذرم از تک تک افرادی که کوتاهی می کنن توی انجام وظیفه شون
  • زهرا IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مجازی شدن امتحانات حوزه رو خواستارم چون واقعا سخته تو این شرایط وبا توجه به مجازی بودن درسا واین که چه فرقی می‌کنه بری امتحان بدی یا سر کلاس بشینی هر دو باعث انتقال ویروس میشه پس لطفاً رسیدگی کنید
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مسئولین محترم یک بار به نظرات طلاب توجه کنند
  • رقیه رجبی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    به حضوری شدن امتحانات به خاطر شیوع کرونا اومیکرون اعتراض داریم ،چرا مسئولین به فکر نیستن؟لطفاًاطلاع رسانی کنید که شاید توجه کنن ما چه فرقی بادانشجویان داریم؟
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مسئولین محترم یک بار به نظرات طلاب توجه کنند
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    لطفا امتحانات رامجازی بگیرید
  • قاسمی مهناز IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده هم با حضوری شدن امتحانات مخالفم بچه های ما چه گناهی دارن از وقتی که حضوری شدیم بچه های من مریضن والان هم خوب نشدن همش تب وسرفه وخودم هم الان مریض شدم ولی حضوری میرم ومخالفم ولی چون گفتن بیایین میرم جون ما وبچه هان بستگی به حوزه علمیه دارد خودتان میدانید با وجدان خودتان
  • رقیه رجبی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    به حضوری شدن امتحانات به خاطر شیوع کرونا اومیکرون اعتراض داریم ،چرا مسئولین به فکر نیستن؟لطفاًاطلاع رسانی کنید که شاید توجه کنن ما چه فرقی بادانشجویان داریم؟
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام حضور مسئولین دردمند لطفا توجه داشته باشید با اینهمه مریضی که قطعا یک نوع خاص همه مریض میشن ولی چون مثل سابق اصلا تست نمیگیرن از مریضها و به همه میگن آنفلوآنزاست درحالیکه مطمئنا نوعی از کروناست لطفا همه چی رو و همه جارو گل و بلبل جلوه ندید و بفکر جون من نوعی و خانواده ما باشید از حضور همه مسئولین درخواست موکد امتحانات مجازی رو دارم سپاس
  • بی نام US ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نه به امتحانات حضوری
  • فاطمه طاهری IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    چرا ماهایی که دوست داریم تو حوزه درس بخونیم رو دارن زده میکنن،ما اگر مدرک مد نظرمون بود می‌رفتیم دانشگاه محترمانه درس می‌خوندیم.(بعد میگن چرا حوزه ریزش داره؟؟ چرا جذب طلبه تو حوزه کمه؟؟شماها دارین ماهایی که هستیم رو فراری می‌دین جذب پیشکشتون!!!) چرا باید درست زمانی که سویه خطرناک وارد کشور شده آقایون تصمیم بگیرن که امتحانات حضوری باشه در حالیکه خیلی از حوزه ها شرایط برگزاری امتحان ندارن. به مسئول محترم میگم که حوزه ما شرایطش رو نداره میگن که تدبیر شده که رعایت بشه اگه نشد شکایت کنین(علاج واقعه بعد از وقوع)به چه کار میاد وقتی یه جماعتی رفتن و بیمار شدن و خیلی اتفاقات دیگه!!! شکایت چه دردی از ما دوا میکنه
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    طلبه ها چه فرقی با دانشگاه دارن چند ترم مجازی بود حالا در این شرایط چه اسراری برای حضوری دارین صدای طلاب رو هم بشنوید
  • زیباحسنی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام و عرض ادب...بنده بیماری خاص دارم،تقریبا یکساعت تاحوزه راهمه،امکان شرکت تو امتحانات حضوری رو ندارم،لطفا ترتیب اثربدین،
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه_به_امتحان_حضوری
  • رحیمه IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    امتحانات غیر حضوری باشد اگر درست تصمیم نگیرید. پشیناتی سودی ندارد. بعد میشه توش دارو بعد از مرگ سهراب. با شیوع این نوع کرونا بهتر هست امتحانات غیر حضوری باشد. حالا چرا موافقت نمیکتند الله اعلم
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    برای یک بار هم شده ب غیر از خودتون به حرف بقیه هم اهمیت بدین ...با این کاراتون باعث کم شدن طلاب میشین.اگر این وضع ادامه پیدا کنه نه تنها من بلکه تعداد زیادی انصراف میدن ..مطمئن باشین اگر کسی بخواد بیاد حوزه هممون بهشون میگیم ک نیان..بیا واس چی؟!ک بهشون بی احترامی بشه؟!ک حرفشون اصلا حساب نشه؟! واقعا ک
  • قاسمی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده ب خاطر مشکلات فراوانی ک دارم مخالف حضوری هستم ‌..‌‌من یک نوزاد دارم و در این شهر غریبم و کسی و ندارم ک برام نگه داره...همسرم سرکار..و ب مهد حوزه هم نمیتونم اعتماد کنم ب دلیل کرونا.....من هم تا الان کرونا گرفتم و نمی‌خوام دوباره اون روز های بد تکرار بشه..لطفا امتحانت و مجازی کنید ...
  • دانش پژوهش IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام خدمت مسئولان حوزه علمیه خواهران همسر بنده در حوزه علمیه خواهران تحصیل می کند و با وجود دو فرزند محصل در مقطع ابتدایی و مجازی برگزار شدن کلاس های مدارس، لذا حضوری بودن حوزه های علمیه اصلا در شرایط حال حاضر برای طلاب خواهر مناسب نیست و هر روزه این سردرگمی که آیا امروز حضوری است یا مجازی و اگر حضوری باشد فرزندان را باید در کجا و به چه کسی سپرد دغدغه این قشر از محصلان حوزوی است و از طرف دیگر وارد استرس تحصیل حضوری نیز به این مشکلات افزوده می شود لذا مسئولان حوزه علمیه خواهران باید نسبت به این قشر از طلاب خواهر توجه بیشتری در برنامه ریزی های خودشون داشته باشند با تشکر
  • زهرا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    به خاطر حال طلبه ها و بچه های کوچک در خانه تدبیری بشود
  • مرضیه IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    من طلبه ام به شخصه نمیتونم در امتحانات حضوری شرکت کنم چون بچه ام سه ماهشه و شوهرم اجازه نمیده که بخاطر کرنا بیام و امتحان بدم من سال آخر حوزه هستم خداروخوش نمیاد چهار سال با سختی و تلاش درس بخونی و جزو ممتازان حوزه باشی ولی الان بخای بخاطر حضوری بودن انصراف بزنی خدایی چه فرقی هست بین طلبه و دانشجوها ؟؟؟چرا باید ما حضوری باشیم و اونا مجازی واقعا خیلی از بچع های کلاس ما متاهل هستن و بچه دارن و اجازه ندارن حضوری بیان الان موج جدید هم اومده امیکرون هم که سرعت انتقالش بیشتره لطفا درک کنید ما رو و پیگیری کنید اگر تو این رفت و امد ها کسی مبتلا شد گناهش گردن کی هست ؟؟؟مسولین جواب نمیدن و تلفن میزنیم اشغال میکنن
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفا امتحانا رو مجازی کنید . تو کلاس نشستن باعث پیشرفت ویروس هستش ولی موقع امتحانا همرو یجا جمع کردن باعث پیشرفت ویروس نیس؟؟؟ اون اقا یا خانمی ک ب نتیجه رسیدی امتحانا حضوری شه ایا خودت راضی میشی یکی از اعضای خانوادت تو این شرایط بره سر جلسه امتحان ک ده ها نفر ی جا جمع میشن .
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا چ اسراری هست بر حضوری برگزار شدن امتحانات چرا شرایط ما رو درک نمیکنین هیچ وقت حرف ما طلبه ها رو گوش نکردین واقعا با این رفتار ها و کارهاتون دارین همه رو از حوزه زده میکنین خودتون باعث کم بودن تعداد طلبه ها هستین اگر این بی اهمیتی ها نسبت ب نظرات ما ادامه پیدا کنه مطمئن باشین که تعداد طلاب از نصف هم کمتر میشه همه قصد انصراف دارن لطفا یک ذره ، برای یک بار هم ک شده منطقی فکر کنین و عاقلانه تصمیم بگیرین
  • زین الاعبدینی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من نمیدونم مسولین حوزه با چه اعتماد به نفسی امتحانات رو حضوری اعلام کردن همین مسولین تا الان کجا بودن به داد طلاب در طول نرسیدن با این سامانه داغون مدرس من نمیدونمطلاب باید مجهز به معجزه باشن تا بتونن درسها رو بفهمن نه مباحثه نه سیستم درست آنلاین مریضی پشت مریضی خدا میدونه هدفشون چیه آدم کشی؟؟؟؟
  • مرضیه IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نه به امتحان حضوری
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    به خدا خدارو خوش نمیاد، الان که بخاطر کرونا سرویس رفت و آمد کم شده از شهرستان به استان و کرایه ها هم زیاد شده و حوزه ی ما هم که خوابگاه نداره، سخته رفت و آمد، سخته برای هر امتحان روزی چهار پنج ساعت از وقتم رو تو راه تلف کنم، به جز کلی هزینه و استرس دیر رسیدن و ماشین پیدا کردن، به فکر ما شهرستانی ها هم باشید شما رو به خدا ماها رو هم تو تصمیمات لحظه ای و نسنجیدتون لحاظ کنید تا برای ترم بعد به خاطر شرایط پیش اومده یا مرخصی بگیریم یا غیر حضوری کنیم تا درسمون تموم شه بره
  • محدثه خمر IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    اصلا شرایط حضوری امتحان ندارم چون بچه مریض دارم
  • مرضیه IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    خدایی اکه بچه های مسولین هم بود بازم مسولین میگفتن حضوریه بالاخره خدایی هم هست
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا اگه ما و خونوادهامون بمیریم کی جوابگوئه؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    اگر واقعا قصد دارید طلبه رو نابود کنید خب بفرمایید تا خودمون کلا انصراف بزنیم دیگه چرا میگید تو این وضعی که کرنای جدید اومده برید حضوری امتحان بدید
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام . این میزان از توجه شما به طلاب خواهر وحمایت از کانون خانواده در شرایط پرخطر وپر استرس بیماری شایان توجه وتقدیر است.... رویتان میشود طلاب را به تبلیغ فرزنداوری تشویق کنید؛در صورتی که به فرزندان وسلامتشان کوچکترین توجهی نکرده اید؟؟؟؟ ؟ کسی که اجدادش را در پیشگاه چشمش مشاهده کرده تا مادر شده چطور به همین راحتی فرزند خردسالش رابا خود به حوزه ببرد؟؟؟؟چون شما دشتور فرمودید؟؟هر کس هم که با تصمیم همایونی شما موافق نیست انصراف دهد؟؟
  • زهرا IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری
  • بنده ای خدا IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام من نمیدونم چرا همیشه تو تصمیم گیری ها شرایط ما هیچ وقت لحاظ نمیشه
  • فاطمه IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام محضر مسئولین محترم.بنده بخاطر مشکلات فراوان نمیتونم حضوری برم امتحان بدم چون از هر شهری یه درسی رو تک درس مهمان زدم شوهرمم مریضه و خودم کار میکنم به نظرتون من چطوری این همه استانها رو تو این هیری ویری بگردم برم امتحان بدم و اگرم بیام حذف کنم پس آخه سه ماه با هزار و یک بدبختی و بچه سرکلاسها حاضر شدم آنلاین و وقت گذاشتم.حوزه خودمونم نمیتونم برم چون باردارم همسرم اجازه نمیده جاهای عمومی برم.خواهشن با مجازی بودن امتحانات این ترم موافقت کنید و فرقی بین دانشجو و طلبه قائل نشید.ما عدالت میخاهیم.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام علیکم وقتتون بخیر عرضی داشتم خدمتتون میگیدامتحان بدین براتون یک اتاق جداگانه درنظرگرفته میشه بعدمن کرونایی چندتا مترو رو مریض بایدرد کنم با بچه این درسته واقعا .یا اینکه میگیدتابستان امتحان بدیم تکلیف دروسی که پیش نیازدارن چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟این جوانب هم درنظرگرفته اید؟
  • سیده IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفاامتحانات غیرحضوری کنیدباتشکر.
  • حسینی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    باعرض سلام باتوجه به اینکه گونه جدید وخطرناک کرونا اومیکرون در ایران شناسایی شده شرکت در امتحانات به صورت حضوری که باید یک ماه برای امتحانات رفت وآمد داشته باشیم کار عاقلانه ای نیست، هم برای طلبه وخانواده اش وهم برای جامعه خطرآفرین هست
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    کاش جلوی دزدیها و اختلاسها رو اینقدر سفت و سخت میگرفتند. کاش امر به معروف و نهی از منکر به مسئولان که هم پای نماز واجبه اهمیت میدادن.
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مشکل فقط سر جلسه امتحان نیست شما مسیر رفت و برگشت رو در نظر بگیرید من تو این دوسال پامو تو وسیله نقلیه عمومی نزاشتم چجور برم و بیام انصاف داشته باشید
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    # نه به امتحانات حضوری با جون ما بازی نکنین پروتکل ها کامل رعایت نمیشه،هیچ پیگیری برای واکنسن ها انجام نشده،حقیقت رو از خود ما طلبه ها بشنوین.برای جلوگیری از شیوع امیکرون نباید تجمع داشته باشیم.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام وقت بخیر . به عنوان فقط یه انسان نه طلبه لطفا خواهشمندیم که رسیدگی شود به امتحانات این ترم . چرا حضوری ؟!! آیا تعداد مرگ میر از کرونا به صفر رسیده؟؟ می خواهند مثل امسال که چندین دانش اموز ابتدایی ترک تحصیل کردن ما هم این راه بریم ؟؟ این هست حمایت از جوانان کشور ؟؟
  • مریم جلالی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    اومیگرون وارد ایران شده من پسر دو ساله دارم بیارمش درگیرش منم اکر غیر حضوری نشه انصراف میدم و این وقت زمانی که تا حالا گذاشتم و جوابشو روز قیامت از شما میخوام شما به جای حذب کردن دفع کردن دارید زنگم که میزنیم دفتر خدمات میکید دانشگاهیااا کلی پول واحد میدن شما که یک قرون خرج نمیکنید واقعا حای تاسف داره این گونه صحبت کردن برسه این به گوش یه مسول که رسیدگی کنه
  • زهرا فلاح IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام بیماری رماتیسم دارم نشست و برخاست برام خیلی سخته و شوهرم اجازه نمیده برم حوزه ویک ترمم مونده تموم کنم از شما تقاضا دارم امتحان ها را مجازی کنید و رفت آمد خیلی برام سخته هزینه رفت آمد هم خیلی گرونه تو روستا زندگی میکنم خیلی برام سخته.لطفا برسی کنید
  • یا فاطمه IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    لطفا امتحانات را غیر حضوری بفرمایید بنده به علت بیماری ک دارم بدنم بسیار ضعیف است و شرایط حضوری امتحان دادن را ندارم و شرایط حوزه ما اصلا مناسب نیست در شهر اراک خواهشاً به درخواست ما توجه کنید
  • دهکردی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام ما طلبه های استان چهارمحال و بختیاری هم صدا با دیگر طلبه هاي سراسر کشور خواهان مجازی شدن امتحانات پایان ترم هستیم #نه_به امتحان_حضوری
  • نازنین IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    لطفا اهمیت بدید به طلاب هم به مادران ، اینطوری اجازه بهمون نمیدم حضور پیدا کنیم ! خانواده ها راضی نیستن این راه دور رو بریم ...هزینه ی رفت و امد و خطرش زیاده چطور یه ماه مونده اعلام کردن حضوری ؟ بالای چه منطقی ؟ مگه ما سوپرمن هستیم که کرونا نگیریم!؟ من دو دفعه گرفتم کی هزینه درمانمو میده بگیرم بازم؟ بخدا از شماها بی منطق تر نیست اصن
  • معصومه باقری فشکی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام و وقت بخیر خدمت شما مسؤلین محترم بنده به تازگی فرزندم دنیا اومده و هنوز واکسن نزدم و بدنم بشدت ضعیف شده و به دلایلی که حین زایمان داشتم شرایط بیرون رفتن ازمنزل برام مقدور نیست ازطرفی طبق روالی که کلاسها مجازی بودن برنامه ریزی ما برای امتحانات بصورت مجازی بوده و پدرم بیماری زمینه ای دارن (دیابت و مجروح جنگی هستن) و سیستم ایمینیشون ضعیف هستن شرایط امتحان حضوری رو ندارم لطف کنید احوال خواهران و مادران طلبه که آینده سازان نسل امام زمانی هستن و داشته باشین باتشکر
  • .... IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا عجیبه خبرگزاری حوزه هم رویه وزارت بهداشت در تزریق ترس به جامعه رو پیش گرفته به فکر سلامت روانی طلبه ها هم باشید تو این دوسال چه خسارتایی به بار اومد واقعا مایه تاسفه
  • سمیه دانا IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفا امتحانات رو غیر حضوری بفرماییدبه علت شرایط کرونا و مناسب نبودن شرایط حوزه ما که حتی سیستم گرمایشی هم نداره و خراب شده
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مسئولان محترم به جای بی محلی کردن و یک طرفه قضاوت کردن پای حرفای ما بشینین ببینین منطقی هست یانه
  • سمانه حیدری IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با وجود اومیکرون خیلی مسخرس که حضوری باشه‌
  • میرزایی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    چرا به نظرات ما طلاب توجهی نمیشه؟ فرزندان ما چه گناهی کردن؟چرا مارو بین دوراهی میذارید که انصراف بدیم بخاطر فرزندان کوچکمون وقتی شمایی که در مکتب امام زمان درس خواندید و درک و انصاف ندارید از مردم عادی چه انتظار؟در این چندروز چقدر ما از جانب مسئولین مرکز مدیریت تحقیر ‌‌و بی ارزش شدیم....
  • یا فاطمه IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام من از مسولین محترم فقط یک چیز می پرسم جواب من را بدهند فقط همین چرا ما باید در این شرایط که هیچ گونه زیر ساختی در حوزه ها نیست بیایم وجانمان را به خطر بیندازیم می پرسیم چرا حرف ما رو قبول نمی کنید می گوید اگر همه حرف های شما رو ما قبول کنیم که سنگ روی سنگ بند نخواهد شد شما کی حرف ما رو قبول کردید که این دومی باشد که سنگ روی سنگ بند نشود متاسف شدم برای خودم که نظرم برای هیچ نهادی مورد قبول نبود
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام لطفا امتحان غیر حضوری برگزار کنین چون بچه کوچیک دارم و جایی ندارم که بزارمش و با این شرایط مهد هم نمی تونم بزارم
  • F IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    عالی بود بداد ما برسید
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام بنده بچه کوچک دارم تو این سرما باید از روستا به شهرستان دیگه برم راه دور هست کسی رو هم ندارم توی این شرایط بچه شیر خوارم را نگه دارد خواهش میکنم امتحانات را مجازی کنید من یک ترم عقب هستم اگه این ترم هم نتونم امتحان بدم میشه دو ترم طلبه شهرستان بم
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    یعنی فقط حرف خودتون مهمه..این همه آدم یک ماهه دارن اعتراض میکنن.اصلا حساب نمیکنین.یعنی چی؟!؟
  • فاطمه IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام و عرض ادب خدمت مسئولین گرامی باتوجه به شرایط کرونایی به خصوص که کرونای جدید( اومیکرون)وارد کشور شده و همه دغدغه ذهنشان سلامتی خود و خانواده هایشان است لطفا مارا درک بفرمائید هر کس بنا به شرایطش انتخاب واحد کرده است. این ترم با امتحانات مجازی موافقت بفرمائید با تشکر . #نه-به-امتخان- حضوری
  • زهرا IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مسول محترمی که میگوید که دلیل ها نطقی نیست از نظر شما چه چیزی منطقی هست شما بک نکاه انداختی به حوزه هاببینی آیا حوزه ها زیر ساخت لازم رو داره یانه اینم به نظر شما منطقی نیست من متاسف شدم برای خودم که صدای من حرف من از نظر شما نطقی نبود وقتی شما که از ما هستی حرف ما رو قبول نمیکنی فردا توی جامعه حرف مارو قبول کنن من فقط مسلئه که پارم اینه که وقتی حرف دانشجو ها رو قبول می کنید سنگ روی سنگ بند میشه جز ما متاسف واسیه حرف منطقی که دارید می زنید متاسف من برای شما برای خودم متاسف فکر می کردم حداقل حرف ما مهم هست شما که میگی از کجا معلوم این ها طلبه باشن خوب یک نظر سنجی بزار فقط طلبه ها با کد طلبگی شون بیان بیا ببین که چفدر معترضن
  • یا زهرا IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام خواهشاً کمی احترام و ارزش برای طلاب قایل باشید با تمام سختی ها و مشکلات داریم درس حوزه می‌خونیم و حالا که هرکس بنابر مشکلاتی که در این شرایط کرونا دارد خواستار مجازی شدن امتحانات می باشد چونکه شرایط برای حضوری بودن فراهم نیست اگر شرایط برای امتحان حضوری فراهم است پس چرا آموزش مجازی بود و اساتید و طلاب و کادر آموزشی حاضر به تشکیل کلاس ها به صورت حضوری نبودند پس شرایط فراهم نبود اکنون چیزی تغییر نکرده شرایط همان است پس لطفاً امتحانات را به صورت مجازی باشد با تشکر
  • یا زهرا IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام خواهشاً کمی احترام و ارزش برای طلاب قایل باشید با تمام سختی ها و مشکلات داریم درس حوزه می‌خونیم و حالا که هرکس بنابر مشکلاتی که در این شرایط کرونا دارد خواستار مجازی شدن امتحانات می باشد چونکه شرایط برای حضوری بودن فراهم نیست اگر شرایط برای امتحان حضوری فراهم است پس چرا آموزش مجازی بود و اساتید و طلاب و کادر آموزشی حاضر به تشکیل کلاس ها به صورت حضوری نبودند پس شرایط فراهم نبود اکنون چیزی تغییر نکرده شرایط همان است پس لطفاً امتحانات را به صورت مجازی باشد با تشکر
  • محدثه خمر IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام وعرض ادب .بنده ب دلیل شرایط بیماری خاص پسرم ومشکلات دیگ اصلا نمی تونم حضوری امتحان بدم...لطفا ب درخواست مارسیدگی کنیدتاامتحانات مجازی شود.باتشکر
  • یا مهدی ادرکنی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    با عرض سلام و خسته نباشید بنده به شخصه ،جدا از داشتن دو فرزند محصل و مشکلات آنها ، برای رفت و آمد به حوزه باید 6 تا ماشین سوار شم( 3تا رفتنی و بالعکس 3 تا برگشتنی) ... جدا از هزینه ها ، با این بیماری منحوس ، با چه اطمینانی سوار ماشینهای متعدد بشم؟؟ بنده در این دوسال هر کجا رفتم همسرم برده و بیشترین دور همی که رفتم در جمع والدین و خواهرم بوده.. همسرم چندسال پیش پیوند شدن و سیستم ایمنی ضعیفی دارن اگر در این رفت وآمدها سلامتی خودم و خانواده ام به خطر بیافته ، چه کسی پاسخ گو خواهد بود.... اگر محل سکونتم نزدیک حوزه بود و نیاز به وسیله نقلیه نداشت با کمال میل از این امتحانات حضوری استقبال می کردم اما.... امیدوارم مسئولین رسیدگی کنن... یا علی
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفا امتحانات رو غیر حضوری برگزار کنید
  • اوا IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با وجود مشکلات کرونا و رفت امد خصوصا اینکه اکثر طلبه ها باردار یا بچه کوچک دارن نمیتوانن ب صورت حضوری امتحان یدهند خواهش میکنم پیگیری لازم به عمل بیاد تا بتوانیم در بستر مجازی امتحانات خود را بدهیم.
  • زهرا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من فقط، یک سوال دارم در صورت فوت ما و یکی از عزیزانمان که از ما کرونا لگیرن کدام نهاد جواب گو هست چرا یکی از حرف های ما رو قبول نمی کنید حرف شما هم از نظر ما منطقی نیست یعنی چی اگر حرف شما رو قبول کنیم سنگ روی سنگ بند نمیسود شما پول نمی دهید واقعان از نظر خودتون حرفتون منطقی هست لطفان امتحان ها رو این ترم به صورت مجازی برگزار کنید تا آرامش به خانواده های طلاب برگردد با تشکر
  • فاطمه کرمی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مخالفت با حضوری بودن حوزه خواهران
  • ,صبا IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    سلام من یه بچه دوقلو دارم چه طور میشود توی این وضع کرونا دوتا بچه رو یه مسیر 2ساعت رو برم وبرگردم .کدوم مسئول مسئولیت کرونا نگرفتن ما سه نفر رو قبول می‌کنه همه حوزه های خواهران سر پوشیدس لطفا امتحانات غیر حضوری بشه تا فاجعه به بار نیومده ما رو پشیمون نکنید که اومدیم حوزه
  • یاس IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده به دلیل بی برنامگی شما مجبور به مهمان در دوشهر به فاصله ۶ساعت شدم همسرم میگه یا انصراف بده یامن نمی‌برم و بیارم.چون خودم کار دارم و مهمتر از همه باردار هستم .خدا رو خوش میاد من ترم آخری با مشکلات و نواقص حوزه و درسهای سنگین حاصل ۵سال زحماتتم رو هیچی کنید؟ بین منو همسرم سر این موضوع اختلاف افتاده .نه تنها من حتی یکی دوستانمم همین مشکل براشون پیش اومده.دارین انتقام چیو از ما می گیرن.
  • الهه IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    به دلیل باردار بودن امتحان حضوری برایم خطرناک است لطفا تجدید نظر کنید
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام‌خسته‌نباشید‌واقعا‌ما شرایط‌نداریم‌بریم‌خوابگاه‌چون‌من‌بدنم‌ضعیفه‌زود‌مریض‌میشم‌ممکن‌یک‌نفر‌ناقل‌باشه‌وکرونا‌نگرفته‌باشه‌‌ما‌هم‌بگیریم‌‌اگه‌ما‌مریض‌بشیم‌دیگه‌نمیتونیم‌درس‌بخونیم‌شما‌میگین‌هر‌کی‌کرونا‌داره‌به‌صورت‌انفرادی‌امتحان‌میده‌این‌انصافه؟ به‌ما‌هم‌توجه‌کنید
  • مریم IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 1
    سلام مسول محترم که میگوید از کجا معلوم طلبه باشید شما یک بار از ما طلبه ها نظر خواهی کردی لطفان برای یک بار هم که شده نظر ما رو محترم بشمارید وغیر حضوری کنید خود وزیر بهداشت ابراز نگرانی می کند بعد شما نمی دونم چرا فقط نظر خودتون مهم
  • سیده کبری موسوی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام بنده نیز با حضوری شدن امتحانات مخالفم چرا باید دانشگاه‌ها مجازی بشن ولی حوزه ها حضوری ما اکثر دروسی که داشتیم مجازی بوده حالا چرا باید امتحاناتمون حضوری باشه بخصوص با این بیماری جدید که اومده روی کار ما بچه کوچیک داریم خواهشنا رسیدگی بفرمایید
  • الهام IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام وقت بخیر دعاگوی شما عزیزان میشیم اگه موافقت کنید امتحانات این ترم هم مجازی باشه مثل تمام دانشگاه ها
  • مریم بانو IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفا منطقی تصمیم بگیرید
  • مریم اوژن IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام و عرض ادب خدمت طلبه های عزیز،بنده وفرزندم بدلیل داشتن بیماری و استفاده از دارو و اسپری نمی‌تونیم درهوای آلوده باشیم اگه مبتلا به کرونا بشیم حتما کارمون به بیمارستان می‌کشه، حوزه چه تضمینی به من میده تا جون خودم وفرزندمو به خطر بندازم؟؟؟آیا آقا صاحب الزمان راضی هستن جون سربازان آقا رو به خطر بندازید؟؟؟؟!!!!
  • موسوی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    باسلام منم با امتحانات حضوری مخالفم ما اکثر دروسی که داشتیم مجازی بوده وقادر به دادن امتحان حضوری نیستیم به خصوص با این موج جدیدی که وارد کشور شده از بچه هامون میترسم که کوچیک هستن خواهشنا رسیدگی بفرمایید
  • الناز IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    واقعا متاسفم برای خودم که چهار سال تموم وقتمو جایی گزاشتم که ....... مگه ما ترم رو حضوری گذروندیم که حالا باید امتحانشو حضوری بدیم کجای این کار عدالته
  • مرضیه مطلوم IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    به نطر من سلامتی واجب‌تر از شرکت در جلسات حصوری میباشد زیرا در این برهه کمبود جمعیت باید برا حفط زنان از هر طریقی تلاش کرد طلبه مادر سلامت فرزند و خانواده را بر درس خود ترجیح می‌دهد در نتیجه ممکن است مثل خود من تصمیم به ترک تحصیل بگیرد
  • . IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    بهمن ماه تبلیغ برا ثبت نام حوزه شروع میشه دیگه درسته؟ تبیلغ میخایین دیگه
  • فاطمه IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام مشکل بنده من یک برادر دارم که داری معلولیت هست دکتر ها یک عمل ساده رو نمی تونن روش انجام بدن بعد اووقت اگه ایشون در حین رفت آمد من که باید سه تا ماشین عوض کنم برسم حوزه سه تا عوض کتثنم برسم خانه آیا احتمان ناقل بودن من نیست علاوه برآن ما در خانه یک سالمند داریم که داری 89 سال هست آیا حق ناس نیست در حالی که ما در طول این دوسال رفت و آمد نداشتیم به خاطر اعضایی خانواده حلا من رفت آمد کنم چرا درک ندارید چرا اگر من کرونا بکیر به این افراد منتقل کنم کی جواب گو هست در حالی که این افراد بیرون نمیرن و ما هم به خاطر این افارد اعضایی خانواده رفت و آمد را محتص پدر خانواده کردیم که ایشون فقط برای سر کار رفت بیرون می رون آیا انصاف عست به خدا که مبست شما با جان ما بازی می کنید عدالت کجاست عدالتی که می گفتید در هیچ جا نباشد حداقل در حوزه هست
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    3 0
    طلاب شده اند مضحکه دست شما که هر جور میخواهید تصمیم بگیرید؟نمیگذرم از شما که باعث جنگ اعصاب در خانواده ما شدید و باعث ایجاد تنش بین من و همسرم شده اید
  • F IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    3 0
    سلام واقعا عجیبه که بین اقشار درحال تحصیل فرق میذارین‌ شرایط برای همه یکسانه اگه خطری برای افراد دیگه هست مطمئنا واسه طلبه ها هم هست..هرکدوم از طلاب برای رفتن به حوزه یه مسیر رو باید با وسایل حمل ونقل عمومی رفت و آمد کنن اگر یکی از این عزیزان خودشون بیمار بشن یا ناقل باشن و شخصی از خانوادشون درگیر بشه چه کسی پاسخگو هست؟کدوم مسئولی این آسیب ها رو به عهده میگیره؟خواهشا تجدید نظر بفرمایید و به نظرات طلاب هم اهمیت بدین..مطمئنا با توجه به سویه جدید کرونا( اومیکرون) تجمع در مکان های سربسته حتی با فاصله گذاری هم جواب نیست و باید حتی احتمال یک درصد مبتلا شدن رو در نظر گرفت
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    6 0
    با عرض سلام به نظر من اگر مسئولین محترم موافقت کنند این ترن هم امتحانات غیر حضوری باشه بهتره ممنون از توجه شما
  • زهراخلفی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    3 0
    سلام وعرض ادب خدمت مسولین محترم بنده الان حامله هستم واکسینه هم نشدم تحت مراقبت شدیدم شوهربنده نمیذارن من برم حضوری امتحان بدم هرکسی یه مشکل خاصی داره مخصوصا متاهلین... درطول ترمم بیشترخودخوان بودیم تا تدریس اساتید مشکلات قطع ووصلی و خواهشا مارودرک بفرمائید وبادرخواست ما موافقت کنین
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام ...لطفا امتحانات را مجازی کنید مگر چه فرقی بین ما و دانشجوهاست آیا ویروس کرونا و امیکرون روی ما تاثیر ندارد!!!!!!!!لطفا رسیدگی کنید
  • شایسته مطلبی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام و درود .لطفا صدای طلبه رو بشنوید و درخواست طلبه رو پذیرا باشید مگر این امر امکان داره که درس خواندن مجازی باشه ولی امتحان حضوری؟ چه تفاوتی حوزه با دانشگاه داره چرا تبعیض قائل هست بین طلبه من طلبه حس کردم که خیلی ضعیف هستم
  • موسوی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا دلیل این سخت گیری ها رو متوجه نمیشیم، مگه کافر مسلمون میکنن امتحانات حضوری به کنار، امتحانات شفاهی هم دارن میگیرن، ما برآب هر درس چقدر وقت بذاریم، هر درس حداقل ۵ امتحان میگیره، در طول ترم هرکسی پرسیده گفتیم امتحان داریم، واقعا دیگه خجالت زده خانوا اده ایم
  • F IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام با برگزاری امتحانات حضوری مطمئن باشید ضربه بزرگی به حوزه میزنید چون باعث میشه خیلی از عزیزان برای نجات جون خودشون یا خانوادشون انصراف بدن..خواهشا منطقی تصمیم بگیرید..
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام لطفا رسیدگی کنید وبه نظرات خواهران طلبه احترام بگدارید
  • موسوي IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام بنده مريض هستم اگر فردا برم امتحان حضوري بدم بقيه مريض بشن حق الناس نيست؟؟ يا وقتي توي سرويس رفت و برگشت سرويس تا آخر پر ميشود اگر يكي مريض باشد همه ميگيرن و بيشتر خانواده ها افراد مسن دارن كه بيماري زمينه اي دارن اگر مريض بشن كي جوابگو هست؟؟
  • نظری IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    عرض سلام و احترام خدمت مسئولین بزرگوار لطفا برای یک بار هم که شده نظر ما رو محترم بشمارید وغیر حضوری کنید خود وزیر بهداشت ابراز نگرانی می کند بعد شما نمی دونم چرا فقط نظر خودتون مهمه،باوجود این همه نگرانی و داشتن فرزند کوچک در خانه واقعا سخته رفت وآمد برای امتحان
  • مظلوم IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده طلبه های رو میشناسم که بدلیل بارداری نتوانستند واکسن بزنن علاوه بر این فرزند کوچک دیگری دارند که اگه حصوری بشه نمیتونه شرکت کنه در صمن بچه کوچیک رو باید ببره مهد که همسرش راصی به این امر نیست و زندگیشون دچار تنش و درگیری شده. این امر موجب استرس یا ترک تحصیل طلبه میشه خواهشا توجه بفرمایید
  • زهرا سادات IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام لطفاااا به مشکلات طلاب رسیدگی کنید..ما به هیچ عنوان شرایط حضوری نداریم...آموزش مجازی و امتحان حضوری به هیچ عنوان برحق نیست..ما از حقمون نمیگذریم باشد که روز قیامت جوابگو باشید با جان طلاب بازی نکنید..ما هیچ فرقی با دانشگاه نداریم هیچ جای ایران امتحانی حضوری نیست الا حوزه خواهران...خواااهش میکنیم از تصمیمتون صرف نظر کنید.با چه تضمینی قرار بر حضوری شده؟؟؟؟؟؟؟
  • سیده IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام.همسر من از بیماران خاص هستند و مراقبت از ایشون کار سختی است خدا نکنه سرماخوردگی جزئی پیش بیاد چه برسه به این ویروس های خطرناک. لطفا ما رو درک کنید و امتحانات رو مجازی برگزار کنید
  • Z IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام،لطفا امتحانات رو مجازی کنید،پدر و مادرم کرونا گرفتن در یک قدمی مرگ پیش رفتن به زور خوب شدن من ناقل بودم ،خواهش میکنم کاری نکنید دوباره ناقل بشم مگه جون عزیزانتون مهم نیست اتفاقی افتاد چ کسی جوابگو هست?
  • عشق شهادت IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام عرض ادب بنده یک ماه پیش کرونا گرفتم تا حد مرک پیش رفتم والان که قراره امتحان حضوری بر گزار بشه ترس تمام وجودم راگرفته که نکه دوباره اون همه عذاب بکشم اگر دوباره کرونا بگیرم پس مسولین محترم امتحانات حوزه های علمیه راغیر حضوری کنید
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    ممکن است طلاب درگیر بیماری امیکرون شوند
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با وجود این زمانه که کشش به سمت حوزه ها کم هست با این سخت گیری ها دیگه انگیزه ای برا جذب نیرو نمیمونه در حالیکه رسالت شما جدب نیروی امام زمانی و فراهم کردن زمینه طهور هست ی لحطه به پاسخی که باید به امام عصر بدهید فکر کنید که چطور از سربازانش محافظت میکنید
  • حنانه IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفا امتحانات رو غیر حضوری برگزاری کنید
  • رقیه محمدی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام خسته نباشید خدمت مسئولین حوزه علمیه خواهران ما طلبه ها قادر به امتحان حضوری نیستیم مسولین راحت میگن اگه نمی تونین نخونین ولی ما علاقه که نسبت به ائمه داریم نمیتوانیم از درس حوزه دست برداریم اگه مسئولی وضع جامعه رو درک میکرد همچین حرفی رو به زبان نمی آورد و ما برا تربیت خانواده خودمون و جامعه به یک جای امن نیاز داریم ولی این وضعی که پیش آمده سلامتی خانواده مهمتر هست ما با وجود چند فرزند درساهیمان را ادامه دادیم ولی الان امکان امتحانات حضوری را نداریم تو این فصل زمستان و برف و باران که دربعضی از شهرستان ها هست خطرناک هست خواهران خوابگاهی و مادران که باردارند یا بچه کوچک دارند امکان رفت وآمد نیست البته ما حضوری کلاسها را شرکت نکردیم که حضوری امتحان بدیم واقعا مسولین همه شهرستان هارو با قم مقایسه میکنن کجا هست اون مسولین که میگه نمیتونی نخون وقتی بر ف میاد راه های رفت و امدمون جاده ها پر برف هستن چندین روز باز نمیشه بنده خودم چندین ساله که از گاز های اسپره استفاده میکنم چون مشکل ریه دارم چطور با این وضع امتحان حضوری شرکت کنم ودر حالی که اگه شرکت نکنم زحمت چند ماهه بنده هدر میرود واقعا این انصاف، عدالت ،حق ما رو ضایع نکنین لطفا به این پیامها رسیدگی کنین
  • مرصیه IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام واقعا نمیتونیم امتحان حضوری بدیم من واکسن نزدم بدنم ضعیفه ۱
  • زینب IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام لطفا امتحانات غیر حضوری برگذار کنید چون بنده حامله ام دکتر استراحت مطلق داده بهم واکسینه هم نشده ام اگه امتحان ندم سنوات میخورم وتمام سالی که درس خوندم به فنا میره
  • م ب IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام من با دوتا بچه نمیتونم تو این شرایط بیام حضوری امتحان بدم اخه تو این اوضاع بچه ها هرروز مدرسه نمیرن .قبلا اونا میرفتن مدرسه منم میومدم حوزه .خواهش میکنم امتحان مجازی باشه تا بچهام اذیت نشن
  • الهام نقدی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام، بنابه اینکه ما مادران نیم سال اول حوزه رو بصورت غیر حضوری ریختیم و واقعا بنابه شرایطی واقعا سخت هست که آخرای ترم حضوری بیاییم لطفا در مورد حضوری بودن تجدید نظر فرمایید.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری_خواهران_طلبه
  • Zahra IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با عرض سلام در وضعیت کرونا که امیکرون هم وارد کشور شد ستاد مقابله با کرونا گفته ۴هفته آینده باید محدودیت ها شدیدتر اعمال شه امتحان حضوری طلاب درسته؟ایا جدا بودن جامعه طلاب از بدنه مردم رو میخواهید نشون بدید ما توسط فرشتگان الهی محافظت میشم و سایر مردم نمیشن که امتحاناتون مجازی شده ،نحوه احترام به طلبه رو برید از مسئولین دانشگاه بیاموزید که چطور با دانشجو صحبت میکنند.
  • Z IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    #نه_به_امتحانات_حضوری_طلاب
  • حما IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام مسولین محترم آیا ما جزو افراد جامعه حساب میشیم یانه وقتی خود هیت علمی میگه باید مدارس دانشگاه ها وغیر تا چها هفته تعطیل باشه چرا ما بیایم فقط همین سوال من جواب بدن چرا از نظر خودشون نظر و مشکل ما منطقی نیست و نظر خودشون نظر و کار هاشون منطقی هست چرا کاری می کنید دوبار فاجعه پیش بیاد دوباره ایران برگرده به دوران خطر ناک لطفان این ترم مجازی باسه از ترم بعد همه رو حصوری کنید همه چیز را هر کس تونت میاد هر کی هم نتونست مثل من مرخصی میگیره چرا نظر ما رو غیر منطقی تلقی می کنید شما حرف ما رو قبول نکنی کی حرف ما رو قبول کنه لطفان بذای اولین بار حرف ما رو قبول کنید
  • منصوره رنجبر IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام علیکم ، در مورد حضوری شدم امتحانات و وجود ۳ فرزند کوچیک که خدا میدونه به امر رهبری چشم گفتیم واگرنه ..... که آخری ۴ ماهه هست . من خودم هنوز واکسن نزدم . پسرم بزرگم کلاس دوم هست کلاس های آنلاین اونم هست و امتحاناتش، بعد هم بدون وسیله بخوام تا حوزه امتحانیم برم و برگردم واقعا سختمه اونم تو این سرما و خودم هم آسم دارم که حتی ماسک هم میزنم احساس خفگی بهم دست میده. ازتون خواهشمندم یه فکری بکنید در این مورد. واقعا حیف نیست ۳ ماه زحمت کشیدم با امتحان ندادن اینجور زحماتم از بین بره
  • سوادکوهی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با وجود کرونا بالخصوص کرونای جدید امیکرون اصلن موافق امتحانات حضوری نیستم بنده بخاطر اینکه آسم دارم و همینطور یکی از رگهای مغزم مقداری لخته خون درش جمع شده طبق دستور دکتر نباید واکسن بزنم چون کرونا خودش باعث لخته شدن خون میشه بخاطر همین خواهشا رعایت حال ما رو بکنید ،سوال دارم آیا امتحان مهمه و یا جون ما ؟؟ ما طلاب پاره وقت استان مازندران مخالف امتحانات و کلاس حضوری هستیم
  • رقیه خیراللهی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بنده بایکی ازادارات قرارداد دارم اونجاکارمیکنم. نمتونم حضوری ازشهرستان برم ارومیه امتحان بدم توان مالیشو ندارم هرروز برم برگردم.اجازه نمیدن ۳هفته برم خوابگاه بمونم. خواهشا پیگیری بفرماید
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام لطفا غیر حضوری بشه کرونای جدید اومده نمیذارن بیایم حوزه خواهشا رسیدگی کنید
  • سعیدی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام علیکم، اومیکرون وارد داخل ایران شده و حتی توی کاشان دیده شده و مبتلا شدند و اخبار و دکترها می‌گویند اومیکرون خیلی سریع تر از کرونا و دلتا هستش و توی اخبار اعلام گردند: به مدت چهار هفته مدارس و دانشگاه ها و رستوران و مهمانی رفتن توی شب یلدا و ....تعطیل است چرا حوزه خواهران حضوری شده؟؟ آیا سلامتی ما خواهران برای شما مهم است ؟ از نظر بنده سلامتی خیلی مهم است ، و پدر بنده کرونا گرفت خیلی خرج کردیم برایش،و هزینه‌های درمان خیلی بالاست و همین طور کرایه‌ها. لطفا تصمیم خردمندانه بگیرید و ما را خواهشا درک کنید ، هر کسی یه گرفتاری هایی دارد و ما را لطفا درک کنید
  • حسین IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    باسلام از مسئولین محترم خواستارم که امتحانات ترم غیر حضوری باشد چون من خودم به شخصه بخاطر بچه کوچیک توانایی حضور سرامتحان راندارم واینکه بخاطر شغل همسرم مجبور موقع امتحانات شهر دیگری مهمان باشم که آنجاهم شرایط حضوری رفتن سرکلاس سخت است والبته اینکه شرایط جدید خانواده هاراترسانده واز اینکه حضوری درجایی شلوغ شرکت کنیم برای فرزندان میترسند
  • رضایی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام خدمت مدیران والامقام که برای خودشون تصمیم گرفتن امتحانات رو حضوری برگزار کنن اخه چه فرقی بین ما و دیگر دانشگاه‌هاست همه جا شرایط یکسانه ولی چرا برای ما امتحانات مجازی نباید باشه آیا این انصافه ،آیا شما مسئولیت رو به عهده میگیرین که اتفاقی برای ما نمی افته با وجور سویه آیکون که تازه وارد ایران شده و معلوم نیست چند نفر رو درگیر کنه و سریع تر هم انتشار پیدا میکنه آیا درسته با وجود این همه مشکلات بازم ما حضوری بیایم امتحان بدیم جون ما ارزش داره و اگه رعایت تشه حتما میگیرین
  • الناز IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    متاسفم واقعا که انقدر بی اهمیت هستین نسبت به ما مادرای طلبه
  • عارفه IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    خواهشا امتحانات حوزه مجازی برگزار بشه شرایط حضوری نداریم
  • زهرا IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    لطفاً امتحانات رو مجازی کنید بخدا ما گناه داریم
  • یا زهرا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    با عرض سلام. خواهش میکنیم ازشما مسولئن که امتحانات را مجازی برگزار کنین با وجود کرونا و اومیکرون برای ما طلاب مخصوصا خوابگاهی ها شرایط سخت هست خوابگاه ها شرایط بهداشتی درستی ندارند
  • مریم IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    منم مخالف حضوری بودن هستم.
  • یامهدی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام علیکم لطفا امتحانات را مجازی بگیرید طلاب راه دوری واقعا براشون مشکل رفت و آمد هست
  • مهری IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    خداوکیل وقتی خودتون طلبه هارو ادم حساب نمیکنید چ انتظاری از دیگران هست ؟
  • فاطمه حسنجانی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نظر به امتحانات مجازی به علت گرانی هزینه وسایل حمل نقل خصوصی
  • فاطمه IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام ممنو ن از اینکه خواسته مارو منعکس کردید. واقعا اگر مجازی باشه خیلی خوبه...
  • مژگان IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام خدایی بی انصافی دانشگاه ها مجازی شدن طلاب حضوری امتحان بدن، مگه برای ویروس طلبه و غیر طلبه فرق داره #نه به امتحانات حضوری
  • محیا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام علیکم خواهش میکنم مسئولین حوزه خواهران امتحانات پایان ترم رو مجازی کنید مگر دانشگاهها مجازی نشده باید سویه جدید کرونا مثل قبل روزی هزار نفر کشته بده
    • شبنم IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      0 0
      فردي كه تصميم گرفته بانوان طلبه ،حضوري امتحان بدن ،يه هدف داشته و اون از بين بردن و كشتن زنان فهيم و متدين جامعه ست
  • سیده مینا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    من به خاطر مجازی بودن واحد گرفتم والا به خاطر سلامت خانواده م در این شرایط مشکوک کرونا بهم اجازه ورود به محیطهای عمومی نمیدن ازشما خواهش دارم فعلآ این ترم امتحانات مجازی باشه تا تکلیف خواهران روشن شود
  • اسلامی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 0
    با سلام ، درخواست بنده هم مانند دیگر دوستانم ، مجازی شدن امتحانات هستش ، درسته که واقعا دلتنگ حوزه و دوستانمون هستیم ، ولی سلامتی اهمیت بیشتری داره و مشکل بزرگترین که بنده دارم اینه که باتوجه به مجازی بودن این ترم ، دارم سرکار میرم و الان نمی‌دونم اگر امتحانات حضوری باشه باید چه کنم ...ضمن اینکه خونواده هم نگران هستن و احتمالا اجازه نمیدن که حضوری امتحان بدم
  • صدای ما IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    هیچ انسانی بی مشکل نیست خدا خودش همه رو درست کنه والا اینم یه امتحانه بدیم ندیم حضوری و مجازی ولی ای کاش مسولین درک کنند که این قدر سریع تصمیم گیری نکنند ماشالله طلبه ها همه بزرگ اند و خانواده دار باید درست قضاوت کنند همیشه طرف سنگین ترازو رو باید نگاه کرد مشکلات باید دیده و شنیده بشه با یک ترم مجازی شدن آسمون ب زمین نمیاد پس دلیلی نیست که مسولین جبهه بگیرند قرار نیست دعوا و مرافعه میش بیاد بحث اینکه مشکلات زیادهست و از ترم بعدی دوستان باید برنامه ریزی کنند ولی الان یک دفعه نمیشه ...
  • اُمیکرون IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    3 0
    چرا مسئولین توجهی نمی کنن ؟چرا اینقد مصرن به حضوری؟ انگار لج و لجبازیه
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    بهتره مجازی باشه چون واقعا سخته اینهمه تحمل قرنطینه و در معرض خطر یرار گرفتن انصاف نیست.
  • کربلایی IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام من با حضوری شدن امتحانات مخالفم و درواقع اگه حضوری بشه مجبور به ترک تحصیل هستم.چون بچه کوچیک شیر خوار دارم و همسرم هم اجازه نمیدن با وجود بچه کوچیک و بیماری کرونا من حتی بیرون برم.تروخدا کرونارو جدی بگیرید به مردم رحم کنید
  • یوسفی IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    من تو همین حوزه یاد گرفتم اولویت فرزندانم و همسرم هست بنابراین فعلا ترجیح دارند و نمیام حضوری اخرش کنار گذاشتن حوزه است دیگه
  • امیکرون IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 0
    امیکرون،این وسط چی میگه ؟مدیریت شما تضمین میکنی امیکرون پخش نمیشه و ما نمی گیریم؟اگه گرفتیم هزینه درمان رو میدین؟جایی برا قرنطینه بهمون میدین؟در مسیر رفت و آمد مادر باردار برای خودش و جنینش اتفاقی نمیفته؟
  • فاطمه زهرا IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 0
    منو همسرم طلبه هستیم..تو شهر غریب زندگی می‌کنیم به خاطر تبلیغ و تحصیل یه بار کرونا گرفتیم و میدونم شرایط روحی و جسمی سختی داره،کسی رو ندارم تو شهر غریب که بیاد بهمون سر بزنه و یا بچه هام رو نگه داره واقعا اگه مریض شیم شرایط خیلی بدی خواهیم داشت.. من از وقتی کرونا اومده که میشه ۲ سال،شاید فقط ۱۰ جا رفته باشم،همیشه خونه بودیم چطوری بیام امتحان حضوری؟با کرونای پارسال از استرس شیر من خشک شد و بچه ۲ ماه ام شیر خشکی شد.. الان بچه ام شیر خواره اس من چطور نسبت بهش بی تفاوت باشم درحالی‌که از عواقب بعدی کرونا بی اطلاع هستیم
  • ناشناس IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 0
    دوستان من زنگ زدم مرکز گفتن بالا برین پایین بیاین حضوریه مگه ستاد کرونا بگه مجازی. بهتره همه زنگ بزنیم ستادکرونا بگیم دانشگاه ها مجازیه ما آدم نیستیم؟؟؟؟ اگه حضوری بشه من به شخصه انصراف میدم و به هرکسی میشناسم میگم حوزه چه مدیریتی داره و نیاین حوزه برین دانشگاه
  • مهسا IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    4 0
    کی میخواین به این اعتراضات توجه کنید دیگه؟ بخدا از حوزه بدتر ندیدم!
  • بینام IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    #نه_به_امتحانات_حضوری
  • بینام IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    اگر امتحانات حضوری بشه من هم مجبورم انصراف بدم
  • پارسا IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام وارادت بنده در دوران تحصیل از هیچ تلاشی دریغ نکردم اماما طلاب فقط یک خواسته از مرکز مدیریت داریم واینکه اجازه بدن کنارخانواده وفرزندانمون بمونیم وبا ارامش بدون تر س از امیکرون امتحانات رو بدیم دقیقا مثل دانشگاهی ها نمیدانم فرق طلبه ودانشجو چیست؟ درحالی که میدانید 90 درصد طلاب مشغول خانه داری وفرزند داری هستند ومادرند..
  • زینب IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    با سلام و وقت بخیر. مشکلی نداریم با حضوری شدن امتحانات فقط زیر ساخت ها رو آماده کنن بعدش بگن بیایین. با بچه های کوچیک کجا بریم امتحان بدیم آخه؟ نه مهدی بازه نه تهویه درستی داره نه فضای مناسب فقطططط بریم حضوری امتحان بدیم همه چی حل میشه؟
  • ناشناس IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام، اگه بچه من مریض بشه خدایی نکرده کی تضمین میکنه؟؟؟؟؟؟؟ اگه اتفاقی برای من و یا فرزند شیرخوارم بیوفته بیچاره میکنم باعث و بانی این حضوری کردن رو، فقط منتظرم مجازی نشه.
  • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    2 0
    بهترین راااااه، انصراف از حوزه علمیه.
  • نرجس IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    فقط ای کاش نظر ما هم مثل علوم پزشکی ها شنیده می شد حداقل می فهمیدم ما هم مهم هستیم یک اسمی از اعتراضات طلاب نام می برن ای کاش
  • راضیه سالمی طریقی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 0
    امتحانات مجازی برگزار شود بااین شرایط ورود امیکرون به ایران نمیشه حضوری امتحان داد
  • حما IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام مسولئن محترم این تصمیم شما قبل از ورود اومیکرون بوده بتزم نمی خواهید نظرتون عوض کنید لطفان شرایط رو برای طلاب خواهر سخت نکنید تا همه منجبور به انصراف نباشن لطفان
  • سیده IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    من همسرم بیماری خاص داره..لطفا با شرایطی که هست امتحانات را مجازی برگزار کنید خیلی میترسیم
  • طلبه IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    لطفا امتحانات مجازی برگزار شود .لطفا طلاب رو درک کنید من همسرم اصلا اجازه شرکت نمیده بخاطر فرزندش
  • طلبه IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    لطفا امتحانات مجازی برگزار شود .لطفا طلاب رو درک کنید من همسرم اصلا اجازه شرکت نمیده بخاطر فرزندش
  • فاطمه مهرابی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام .... لطفا امتحانات این ترم هم مجازی برگزار بشه . اصلا با این اوضاع شرایط حضوری برقرار نیست ... لطفا نظر ما طلبه های خانم،براتون مهم باشه
  • فاطمه مهرابی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 0
    سلام و عرض ادب خواهشمندم با توجه به شرایط کنونی و شناسایی امیکرون در ایران ، امتحانات رو مجازی برقرار کنید .... اصلا شرایط حضوری رو نداریم . لطفا رسیدگی کنید
  • fatemeh IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام خواهش میکنم این ترم هم امتحانات مجازی بشه هنوز اوضاع خوب نشده ............... اگه حضوری بشه که اوضاع بدتر هم میشه ....لطفا لطفا لطفا نظرتون رو عوض کنیدوامتحانات مجازی بشه خواهش میکنم شرایط طلاب رو درنظر بگیرین
  • واعظی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام منم موافقم مجازی برگزاربشه امتحانات واقعا حضوری شدن امتحانات آگر یکی مریض بشه گردنه اون مسئول مربوطه هست.....
  • ف IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 0
    سلام توروخدا توروخدا مجازی بشه من اصلا شرایطم مناسب نیست نمیتونم بیام
  • فاطمه ت IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام چراکسی به ما طلبه ها رسیدگی نمیکنه ما درسامون مجازی بوده خواهشا امتحانات هم مجازی باشه این بیماری چیز ساده ای نیست الان تقریبا2ساله هست وخیلیاهم گرفتن نزارین بیشتربشه
  • سارا IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    چرا پیگیر نمیشید؟ اینم از اروم حرف زدن! از این بی عدالتی دیگه میشه به خدا پناه برد
  • زهره مهرابی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    چون کلاسها به صورت مجازی بوده،خواهشمندیم امتحانات هم به صورت مجازی باشد، لطفا به نظرمان احترام بگذارید.
  • طلبه IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    سلام، چرا شرایط را آنقدر برای طلاب سخت میکنید ک مجبور به انصراف شوند؟
  • حلما IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    لطفا امتحانات را غیر حضوری برگذارکنید ویروس وارد ایران شده، لطفا جدی بگیرید
  • مریم شکرانی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    امتحانات به صورت مجازی انجام شود
  • * IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    سلام من دوقولو باردارم شرایطم جورنیست که بتونم حضوری برم خواهشا مجازی کنید توروخدا
  • 0 IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    سلام اخه چرااینجوری میکنید ماهم حق داریم خب وقتی شما مارو درنظرنمیگیرین چه انتظاری از بقیه مردم هست توروخدامجازی بشه
  • 0 IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 1
    سلام اخه چرااینجوری میکنید ماهم حق داریم خب وقتی شما مارو درنظرنمیگیرین چه انتظاری از بقیه مردم هست توروخدامجازی بشه
  • پرستو دلاوری IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    سلام خواهشا مجازی کنین همه دانشگاها مدارس مجازی شده به جز ما حتی حوزه اقایون هم مجازی شده لطفا مجازی کنین باتشکر
  • زهرا IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    حضوری بودن کاملا منطقی هست اگر به سلامت ما اهمیت میدید مجازی کنین در عیر این صورت هیچ ارزشی به جون ما قائل نشدید در حال حاضر سیستم گرمایشی حوزه ما مشکل پیدا کرده و درست شدنی نیست و با این سر ما امکان سرماخوردگی و بیماری زیاده خواهشمنديم رسیدگی بشه و امتحانات مجازی برگزار بشه
  • جمالی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    نه به حضوری شدن امتحانات واقعا شرایطش سخت شده با این اوضاع بحرانی
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    نه ب حضوری شدن امتحانات
  • طلبه IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    لطفا امتحانات رو مجازی کنید .لطفا به ما اهمیت بدید
  • ه IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 1
    سلام لطفان آقیون مسول که می گویید باید حضوری باشه شما یک بار اومدی دیدی که حوزه زیر ساخت لازم داره یا نه متاسف شدم برای نظر های منطقی خودتون
  • فریبا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    لطفا امتحانات غیر حضوری بشه ما طلبه ها حتی هذینه رفت و برگشت نداریم این شرایط کرونا هم بسیار سخته دوز دوم واکسن هم هنوز نزدیم شوهرم هم اجازه نمیده با این اومیکرون که تازه اومده شرایط خطری تر کرده
  • طلبه IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    سلام من یه مادر باردار هستم ویک بچه ی ۵ساله دارم.واقعا شرایط برای امتحانات حضوری مناسب نیست .مریضی زیاد شده.وقتی هم دانشگاه ،مدارس ،جامعه الزهراوحوضه آقایون صلاحی دیدن که مجازی کردن.چه لزومی داره حوصه خواهران حضوری بشه.لطفا به سخنان طلاب هم توجهی کنیدودرکشون کنید.
  • زهرا IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 0
    سلام علیکم لطفاشرایط راجهت امتحانات مجازی فراهم آورید واقعا شرایط سختی رادارم ممنون میشیم پاسخگوباشید
  • یاس IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 0
    حتما باید کشور به شرایط و اوضاع بحرانی برسه تا تدبیری بیندیشین؟ حالا که که رنگ کشور از قرمز به آبی رسیده دوباره میخاییم قرمزش کنیم؟ یادمون رفته همین دوسه ماه پیش چقد خانواده داغدار شدن من تعدادی زیادی از اقواممو بخاطر کرونا از دست دادم و شرایط روحی و جسمی هممون داغونه .بازم میخایین به اون روزا برگردیم؟ختم کلام،از ماست که بر ماست
  • زهرا IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 0
    من به عنوان یک مادر از شما عاجزانه تقاضا دارم به خاطر بچه های کوچکم امتحانات این ترم رو مجازی بگیرید محض رضای خدا چطور با نوزاد شیرخوار و یک بچه ی کوچک بیام حوزه شرایط مارو ببینید حداقل بگید کسانی که بازدارند و بچه شیرخوار دارن و بیماری زمینه ای دارند مجازی باشه این کارو که میتونید انجام بدید
  • زهرا سادات IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    2 0
    باسلام خوااااهشی که ازتون داریم اینه ک در برگزاری امتحانات تجدید نظر کنید...ما شرایط حضوری رو نداریم با این موج جدید اومیکرون با چه تضمینی سرجلسه حاضرشویم..با فرزند کوچک در شهر غریب ب کجا پناه ببریم
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    تو روجدتون به فکر مادرا باشید بچه ها هم درگیر میشن
  • راد GB ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    خواااااهشااااااا امتحانات مجازی کنید خواهش میکنم نزارین ما از درسامون عقب بیفتیم خونواده ها اجازه شرکت در امتحانات به ما نمیرن چرا انقد طلبه براتون بی ارزشه
  • نزگس IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    تو رو خدا مجازی کنید من باردارم واکسن نمیتونم بزنم بزنمم دربرابر امیکرون مقاومت نداره چطور با بارداری اونم ۷ ماهگی بیام حوزه خودتون میگید جمعیت باید افزایش پیدا کنه اونوقت با طلبه ی خودتون همچین رفتاری میکنید که باید حضوری امتحان بدی
  • طلبه IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    باسلام خدمت مدیریت حوزه علمیه مرکزمدیریت چرا به فکرمادران نیستید بع عواقب پیامدهای حضور در امتحانات فکر کرده‌اید اگر خدایی نکرده مادر دچاربیماری شود وبنابراین بیماری ازدنیابرود کی جواب گو است درخواست‌ امتحانات غير حضور ی رادارم
  • نيلوفر IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    همين بي تدبيري هاست كه تعداد طلاب خانم كم شده و همه دانشگاه ميرن ,
  • طلبه IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    2 0
    باسلام چرااینقدر خودخواهید همين کاررو میکنید که حوزه‌های علمیه داره بی طلبه میشن نه به‌ امتحانات حضور ی
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      1 0
      انشالله پیگیری کنید