پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
نماینده ولی فقیه در رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، خواستار نظارت شورای فرهنگ عمومی بر تمام برنامه های فرهنگی گیلان شد و بیان کرد: قبل از اجرای برنامه های فرهنگی می‌طلبد تمهیداتی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان با موضوع «تقویت همگرایی دستگاه‌های فرهنگی و رفع موانع و عدم اتفاق نظرهای احتمالی» با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: فرهنگ از موضوع‌های مهم جامعه محسوب می‌شود و در این راستا حضور مدیران دستگاه‌ها در تصمیم گیری‌های کلان فرهنگی حائز اهمیت است.

وی به وجود برخی پراکندگی‌های کار فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کشور اشاره کرد و افزود: کسی با سلیقه‌های مختلف مخالفتی ندارد و مادامی که مقصد واحد است اگرچه مسیر متفاوت باشد، مشکلی نیست.

امام جمعه رشت با بیان اینکه فعالیت‌های کلان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گیلان باید زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی استان انجام شود تا همه به وحدت رویه برسند و بعد اقدام کنند، تصریح کرد: بنا بر این است که در تصمیم گیری‌های کلان فرهنگی در این شورا روزنه‌ای ایجاد شود و همه دستگاه های متولی در این راستا فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، خواستار نظارت شورای فرهنگ عمومی بر تمام برنامه های فرهنگی گیلان شد و بیان کرد: قبل از اجرای برنامه های فرهنگی می‌طلبد تمهیداتی اندیشیده شود.

وی به وجود برخی اشکال‌ها در برگزاری فستیوال شهر خلاق خوراک رشت اشاره کرد و گفت: در اجرای این برنامه هر کسی مشکل را به عهده دیگری می انداخت.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی استان باید خروجی داشته باشد، خاطرنشان کرد: خروجی‌های جلسه شورای فرهنگ عمومی باید نافع باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به مطالبه مردم متدین، ارزشی و خانواده شهدا درباره فرهنگ جامعه اشاره کرد و یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی بزرگ ترین مجموعه فرهنگ و فرهنگ بانی گیلان است.

وی با بیان اینکه در شورای فرهنگ عمومی به دنبال آرمان‌های انقلاب و مطالبات معنوی و دینی جامعه هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در راستای تمدن سازی اسلامی به وقوع پیوست و باید مقدمات آن را فراهم کنیم.

امام جمعه رشت، همگرایی در تصمیم گیری های کلان فرهنگی گیلان را مهم خواند و بیان کرد: حرکت های ریز خوب فرهنگی ایجاد شده و این روند باید گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha