شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان، خواستار حمایت دولت و اداره‌کل ورزش و جوانان استان از ورزشکاران کردستانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار اعضای هیئت والیبال و سوپرلیگ بانوان استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، در جریان آخرین وضعیت این رشته ورزشی قرار گرفت.

وی در این نشست با بیان اینکه بانوان به عنوان نیمی از افراد جامعه و دارا بودن مسئولیت‌های مهم از جایگاه مهمی در اجتماع برخوردار هستند، گفت: تقویت ورزش بانوان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان، خواستار حمایت دولت و اداره‌کل ورزش و جوانان استان از ورزشکاران کردستان به‌ویژه ورزش‌های گروهی حاضر در لیگ و سوپرلیگ شد و تصریح کرد: زمینه بهتر برگزار شدن تمرینات و اردوهای فعالان این رشته ورزشی در کردستان فراهم شود.

وی بر ضرورت کشف استعدادهای ورزشی، تربیت ورزشکاران حرفه‌ای و ارتقای دانش مربیان در رشته ورزشی والیبال کردستان تاکید کرد و افزود: ورزشکارانی برای حضور در تیم‌های ورزشی برتر کشوری تربیت شوند که ضمن افتخارآفرینی، برای خود هم درآمدزایی کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه زمینه جذب این ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی فراهم شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود که حمایت‌های اسپانسرهای والیبال در کردستان تداوم داشته باشد و به یک سال و یا یک دوره خلاصه نشود.

امید مهتاب، رئیس هیئت والیبال کردستان در این جلسه با انتقاد از اینکه متاسفانه اداره‌کل ورزش و جوانان این استان علاوه‌بر اینکه هیچ حمایتی از این رشته ورزشی نمی‌کند خواستار حمایت مسئولان و خیرین از این تیم ورزشی شد و تصریح کرد: در صورت مهیا شدن شرایط برای اعزام این تیم به رامسر و مسابقات سوپرلیگ، این قول را داده که جزو چهار تیم برتر کشور شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha