جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلیمانی و المهندس

مدیر ستاد فهما استان بوشهر با اشاره به سلسله فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: اجرای پویش فروش اجناس با چند درصد تخفیف میان صنوف مختلف و اجرای سرود اعضای کانون‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که به یاد سردار دل‌ها در بوشهر اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علیرضا پولاد، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلفی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدا، اجرای سرود خیابانی و همخوانی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در سطح شهر در سالروز شهادت سردار سلیمانی در نقاط مختلف شهر توسط چند گروه سرود کانونی از جمله برنامه‌هایی است که به همت بچه‌های مسجدی بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر ستاد فهمای استان بوشهر افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای تئاتر و برگزاری یادواره سردار سلیمانی را از دیگر برنامه‌های دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد که به صورت گسترده در کانون‌ها اجرا می‌شود.

پولاد تصریح کرد: هم اکنون پویشی به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد فهما استان بوشهر راه اندازی شده است که طی آن همه صنوف به نام و یاد سردار سلیمانی اجناس خود را به مدت چند روز با تخفیف چند درصدی به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد: شب گذشته به مناسبت دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، با همراهی پرچم متبرک گنبد امام حسین (ع) توسط کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) روستای آبگرمک و با همراهی پایگاه بسیج قاسم بن الحسن (ع) برگزار شد.

مدیر ستاد فهمای استان بوشهر تصریح کرد: این مراسم در مسجد جامع امیرالمومنین علی (ع) شهرستان جم برگزار شد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha