حضور مردم شهر شهیدان ۱۵ خرداد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، امسال باز هم مردم ورامین، شهر شهیدان ۱۵ خرداد در تجدید میثاق با انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز، مردم شهر شهیدان ۱۵ خرداد در تجدید میثاق خود با انقلاب در خیابان انقلاب سنگ تمام گذاشتند. ورامینی ها، امسال مانند همه ایران اسلامی با محدودیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مواجه بودند، اما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میدان را خالی نکردند و با خودروها و موتورهای خود به مسیرهای اعلام شده رفتند تا با آرمان های امام و رهبری معظم تجدید میثاق کنند.

مردم ورامین سوار بر خودروها و موتورهای خود مسیر ۱۵ کیلومتری میدان کفن پوشان تا مسجد جامع را در حالی طی کردند که صدها موتور و ده ها ماشین در این مراسم حضور داشتند.

 در این مراسم خودروهای سواری بصورت خانوادگی و با نصب پرچم و بنرهای پرچم جمهوری اسلامی و موتور ها هم با نصب پرچم کوچک ایران اسلامی تزیین شده بودند.

در طول مسیر حرکت خودروها بلندگوهای صوتی سرودها و شعارهای انقلابی پخش کردند و یاد و خاطره جشن انقلاب در سال ۵۷ را زنده نمودند.

 شرکت کنندگان در این مراسم از داخل خودروها و سوار بر موتورسکلت ها، بندهای قطعنامه را با ندای تکبیر پاسخ می دادند که در نوع خود جالب بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha