وحید رمضانی

حوزه/ معاون آموزشی مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: سالهاست که دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس است، لذا همه وظیفه داریم از دفاع مقدس در برابر هجمه‌های دشمن حفاظت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید رمضانی جمعه شب در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب مدرسه علمیه کامیاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: جنبه های عقلانی، حماسی و تاریخی برترین جنبه‌های دفاع مقدس ملت ایران اسلامی در برابر تمام دشمنان است.

معاون آموزشی مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: یکی از ویژگی های مهم دفاع مقدس حضور پرشور همه مردان از هر سن و سالی است بود که این را باید بسیج عمومی بزرگ در کشور نامید.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ۱۰ واژه را به مناسبت هفته دفاع مقدس یادآوری کردند، افزود: سالهاست که دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس است، لذا همه وظیفه داریم از دفاع مقدس در برابر هجمه‌های دشمن حفاظت کنیم.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه امسال برگزاری راهپیمایی اربعین به علت کرونا لغو شده است، ادامه داد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری و به دلیل شرایط موجود امسال راهپیمایی اربعین برای مردم ایران امکان برگزاری ندارد و به فرموده معظم له مردم دستورات بهداشتی را رعایت کنند و در منازل زیارت اربعین بخوانند و اگر مجلسی برپا بود با رعایت دستورات بهداشتی شرکت کنند.